Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας της Ελευθερίας Νάνου.



 

«Αλλάζουμε την Αλμωπία» – Υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης  Σηφάκης.
      Είμαι από τη Σωσάνδρα, πτυχιούχος πληροφορικής του 1ου και 2ου κύκλου ΤΕΕ και είμαι άνεργη.

Για τις γυναίκες σαν εμένα είναι πολύ σημαντικό η Δημοτική Αυτοδιοίκηση να θέλει, να ξέρει και να μπορεί να αξιοποιήσει κάθε πλεονέκτημα του τόπου μας.
      Η ανάδειξη όλων των  αναπτυξιακών δυνατοτήτων της Αλμωπίας και των ευκαιριών για απασχόληση είναι πολύ σοβαρή υπόθεση. Δεν συμβαδίζει ούτε με μια λογιστική διαχείριση στο Δήμο, ούτε με λογικές ικανοποίησης προσωπικών και κομματικών φιλοδοξιών.
     Καταθέτω την υποψηφιότητα μου ως δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Αλλάζουμε την Αλμωπία» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιάννη Σηφάκη.
    Θέλω να απευθυνθώ σε όλους τους συντοπίτες και τις συντοπίτισσές μου -ιδιαίτερα τους άνεργους και τις άνεργες-  και να τους καλέσω την 18η Μαΐου  να δώσουν με την ψήφο τους μια ευκαιρία στην Αλμωπία.
     Στις  18 Μαΐου   η Αλμωπία γυρίζει σελίδα.
Νάνου Ελευθερία.
Υποψήφια Δημοτική σύμβουλος Δήμου Αλμωπίας

1 σχόλιο:

  1. Θα μας σωσει η ελευθερια και ο σηφακης....κλαιω!!!χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)