Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

Σε κατάσταση πανικού ο Δήμαρχος Έδεσσας


ΒΛΕΠΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ


Σε κατάσταση πανικού ο Δήμαρχος Έδεσσας  Μετά τις συνεχείς τελευταίες «πατάτες»  σε πολλούς τομείς δεν κρύβει τον πανικό του για την κατακόρυφη κατηφόρα που έχει πάρει η δημοτικότητα του  και διαμηνύει ότι θα…παρουσιάζει το έργο του με εικόνες. Μάλιστα  κάνει λόγο  για λασπολόγους , χωρίς όμως  να κατονομάζει κανέναν . Ιδού:


"Πλέον από σήμερα θα παρουσιάζω το έργο μου με εικόνες"

Το τελευταίο διάστημα γνωστοί λασπολόγοι, που μερικοί από αυτούς αυτοαποκαλούνται και Δήμαρχοι ή Αντιδήμαρχοι, έχουν επιδοθεί σε μια καμπάνια υποβάθμισης του έργου μου και διάδοσης ψευδών ειδήσεων περί ασθένειας μου, αποχώρησης συμβούλων από την ομάδα μου, μη καθόδου μου στο Δήμο ή ακόμη περί ενασχόλησης μου με το Βουλευτικό αξίωμα όπου εκεί μάλιστα τάσσονται στο πλευρό μου για να με εκλέξουν όπως λένε, σήμερα τους απαντώ, με το παρόν έγγραφο, που είναι μια από τις μεγαλύτερες αποδείξεις για το ποια είναι αυτή η ικανή ομάδα που διοικεί τον Δήμο Έδεσσας.

ΤΟ ΝΕΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΣΤΟ ΠΑΣΑ ΤΣΑΙΡ ΠΗΡΕ ΕΓΚΡΙΣΗ από την ΓΓ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ και είναι πλέον έτοιμο για δημοπράτηση και κατασκευή. ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.

Σας ευχαριστώ όλους εσάς τους αγνούς φίλους που μ' αγαπάτε και είστε δίπλα μου, τον Άξιο Μητροπολίτη μας πατέρα ΙΩΗΛ που οι προσευχές του μου δίνουν δύναμη ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ και πλέον από σήμερα θα παρουσιάζω το έργο μου με εικόνες.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.

Δημήτρης Γιάννου
Δήμαρχος Έδεσσας

11 σχόλια:

  1. δηλαδή ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΠΙΝΟΥ εν τάξει Δημήτρη έστω και αργά μαθαίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΙΩΗΛ, ΣΛΟΥΡΠ-ΣΛΟΥΡΠ, ΙΩΗΛ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ Ο ΓΙΑΝΝΟΥ, 60 ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΘΑ ΠΑΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ
    ΟΙ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΛΙΓΟ ΘΑΡΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΕΞΙΟΙ ΠΑΣΟΚ ΚΚΕ ΠΟΤΑΜΙ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η ιστορια επαναλαμβανεται και με αλάνθαστο τρόπο. Ο Σουγγαρης εκανε 10 χρονια δημαρχος και πηγε βουλευτής για 2 θητείες. Ο Βοσνακης εκανε δημαρχος 10 χρονια και πηγε για βουλευτης 2 θητείες. Σοντρας εκανε 10 χρόνια δημαρχος και δεν πηγε για βουλευτής, πηγε σπιτι του (ο κυκλος εκλεισε και δεν επανερχεται). Γιαννου έκανε 9 χρονια δημαρχος και δεν παει για βουλευτής, θα παει σπιτι του, γιατι το 60%, μονο αν το πιάσει την πρώτη Κυριακή, αν δεν το πιάσει πάπαλα. Εξάλλου όλα τα κάστρα απο μέσα πεφτουν. Απο μεσα επεσε ο Σπντρας με τις αποχωρησεις πρωτοστελεχων, ετσι και ο νυν απο μεσα πέφτει κατακορυφα. Εξαλλου η Εδεσσα θελει νεο αίμα, νέες ιδεες, επειδή όλοι οι νοημονες αισθανονται προδομενοι, τοσο απο τον προηγουμενο, οσο και απο τον νυν, που δεν εφερε αυτά που ηλπιζαν οσοι τον στηριξαν και αποδειχθηκε κατωτερος του αναμενόμενου

      Διαγραφή
  4. Τακαρε τα τρελαινεις τα γατακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρΕ 11.35 Οι υποψήφιοι δήμαρχοι Έδεσσας τώρα είναι νέο αίμα; Μήπως είσαι ένας από αυτούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι ρΕ δεν θα ειμαι υποψηφιος, για κανενα αξίωμα και για κανενα λόγο, εχω κορεστει εντελώς.

      Διαγραφή
  6. Ο ΑΓΠΗΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥ ΕΑΝ ΠΑΡΗ ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο οτι φαινεται θα περιοριστεί στις ψηφους των βλαχων και σε οσους εκανε ρουσφετια και προσληψεις απο το παραθυρο και με πλαστα χαρτιά (τουλαχιστον μια γνωριζω με πλαστό πτυχίο χεριστή μηχανηματος)

      Διαγραφή
  7. Δημαρχος στην Εδεσσα θα είναι ο Χρήστος Δημητριαδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ καλη επιλογη ο Χρηστος, εγω ομως βλεπω ζαχαροπλάστη, που ειναι και γλυκουλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)