Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022

Ο σκόρερ Παράσχος Τσάνταλης


Στις 28 Μαρτίου του 1971 σημείωσε 71 πόντους, που ήταν η καλύτερη επίδοση στο πρωτάθλημα.
Το 1972 τον ξεπέρασε ο Μούμογλου και το 1981 ο Γιαννάκης.
Το 1976 αναδείχθηκε πρωταθλητής και κυπελλούχος Ελλάδας με τον Ολυμπιακό.
Υπήρξε 5 φορές διεθνής με την Εθνική Ανδρών και 4 φορές με την Εθνική Εφήβων. Οι λιγοστές κλήσεις του στην Εθνική, παρά τις αξιόλογες εμφανίσεις του στο πρωτάθλημα, απασχόλησαν τον τύπο της εποχής.



ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
  • Nikos Tsoskounoglou
    Ο ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ μας
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Dimitris Jimmy Kokolakis
    Καλός παίχτης αριστερό χείρας έξυπνος και από τα ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙΆ ΤΟΥ ΜΠΆΣΚΕΤ ΕΝΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ
    8
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • [Newsfeed] #TogetherAtHome, αυτοκόλλητο A pair of medium-brown-toned hands clapping.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Stavros Tamvakis
    Παρασχος γιγαντας!!!
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Vasilis Goumas
    Παίζαμε μαζί από το 1962 το καλύτερο ελ της εποχής του και τρομερά καλός άνθρωπος.
    15
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Giorgos Dermatis
    Άνθρωπος ,Αθλητής ,Κύριος ....παράδειγμα για μίμηση!!!!
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Σαραντης Πριγκηπας
    Παικταράς...τιμη μου που αγωνίστηκα μαζί του .....μαλιστα με την μεταγραφή του στον Θρύλο άνοιξε ο δρόμος για την φυσική μου θέση....ελ...το λέγαμε τα αρχαία χρόνια......να είσαι καλά Παράσχο...
    9
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Μάκης Ποτόσογλου
    Παίξαμε καί αντίπαλοι σάν Κοουτς τού Ηλυσιακού ο αγαπημένος μου καί εγώ τού Π.Σ.ΚΥΡΙΟΣ!!!!!
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Διονυσιος Ανανιαδης
    Παικταράς ο Παράσχος!
    Πολύπλευρος, ταλαντούχος και έντιμος!
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Kostas Matalas
    Τον θυμαμαι και τον θαυμαζα...(εννοειται προσπαθουσα να τον μιμηθω ως ..πιτσιρικας αριστεροχειρ κι εγω..)
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Diamantis Skondras
    Ασταμάτητος από τους μεγαλύτερους σκόρερ ⭐⭐⭐👏👏
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Giorgos Bousvaros
    Και παικταρας κ φοβερός ανθρωπος
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Vassilis Vassiilopoulos
    SUPER STAR GREAT CHARACTER.LOL
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • Δείτε τη μετάφραση
    • 1 χρ.
  • Alexandris Vagelis
    Βουκουρέστι 1970.. Δωμάτιο τρίκλινο.. μαζί και Ραφτόπουλος +
    Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
    16
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Γκίνης Ζαφείρης
    ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΜΕΓΆΛΗ
    Uncle Drew, αυτοκόλλητο silly, woman spinning basketball on finger
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Nikos Diochnos
    Κύριος
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Vasilis Paramanidis
    Μεγάλος Αδελφός, του χρωστάω πολλά. Άνθρωπος με φυσική ευγένεια, που του αρέσει να μοιράζει, να προσφέρει, χωρίς αντάλλαγμα! Οπωσδήποτε πρέπει να γίνει ένα meeting, με τους" Μεγάλους " παίκτες και φίλους, εκείνης της ρομαντικής εποχής, στην βίλλα του, … 
    Δείτε περισσότερα
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Giannis Kanakakis
    Αδερφος-Γιγαντας -φιλος ,πολύ πολυ καλός παίκτης αντίπαλος πολλά χρόνια ,όταν ήμουν στην ΠΑΟΚ,πριν κάποια χρόνια βρεθήκαμε θεσ/κη με παλαίμαχους κ παίξαμε πάλι αντίπαλοι ,μιλάμε τηλεφωνικα ,άξιος επιχειρηματίας ,κύριος, γεια σου ΠΑΡΑΣΧΟ μου👏💝
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Gerasimos Koumaras
    Προπονητής μου να είσαι καλά Παράσχο!!!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Κώστας Μπογατσιώτης
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΔΕΛΦΙΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ. Ο ΚΥΡΙΟΣ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ Ο ΚΙΜΠΑΡΗΣ Ο ΑΘΛΗΤΑΡΑΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΑΠΟΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΝΕΡΟΜΥΛΟ ΕΔΕΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΑΝΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΕΦΤΙΑ… 
    Δείτε περισσότερα
    11
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Dimitris Jimmy Kokolakis
    Μεγάλος παίκτης και κύριος με κεφαλαία
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • [Newsfeed] #TogetherAtHome, αυτοκόλλητο A pair of medium-brown-toned hands clapping.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • Προσθήκη
    • 1 χρ.
  • Gere Taxis
    Έχω ξαναρωτησει και παλαιότερα...ρωτάω και τώρα...ποιος ο λόγος που αυτός ο σπουδαίος παίχτης είχε μόνο 5 διεθνείς συμμετοχές; Αν ξέρει κάποιος από τους παλαιότερους ας μας πει..

2 σχόλια:

  1. Καί εδώ όλα τά λαμόγια τής Αλμωπίας κρινουν ό δήμαρχος άλλο πιο βόδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας πραγματικός τζέντλεμαν με ανιδιοτελή προσφορά για τον τόπο του.Θα πω μόνο,ότι τον ευχαριστώ πολύ,που έχω την τιμή,να με συγκαταλέγει,αναμεσα στους φίλους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)