Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2022

Η Δύναμη του Ονείρου και της επιμονής Τάπκος Ηλίας – Σχολή Πυροσβεστών 2022




Μύτικας 2021 Πυροσβεστική Ακαδημία 2022


Ήθελα καιρό τώρα να μιλήσω για όνειρα γιατί πιστεύω πως όλοι έχουμε ένα όνειρο στην καρδιά μας , έναόραμα που μιλά στην ψυχή μας. Είναι αυτό για το οποίο γεννηθήκαμε. Αυτό που αξιοποιεί τα ταλέντα και τα


χαρίσματά μας. Αυτό που επικαλείται τα υψηλότερα ιδανικά μας. Αυτό που τροφοδοτεί τα συναισθήματά μας για
το πεπρωμένο. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένο τον σκοπό μας στη ζωή. Είναι η αφετηρία στον δρόμο μας προς την
επιτυχία.
Έτσι λοιπόν και αυτό το παιδί , ο Ηλίας ήρθε σε εμάς με ένα όνειρο : Την Πυροσβεστική. Ένα όνειρο που με
πολύ πείσμα υπομονή αλλά και επιμονή κατάφερε μετά από 3 χρόνια προσπαθειών .

Ένα άξιο και χαμηλών τόνων παιδί προσηλωμένο στον στόχο του , με την οικογένειά του δίπλα του σε
κάθε του προσπάθεια με όλους στο σχολείο και τους φροντιστές του να τον ενθαρρύνουν.
Δεν σταμάτησε να κυνηγά το όνειρό του την πρώτη φορά που πέρασε 1ος στο Πολυτεχνείο της Ξάνθης ,
ούτε την 2η φορά που περνούσε 1ος στο Πολυτεχνείο της Θεσσαλονίκης ,αλλά από επιλογή του δεν το δήλωσε για
να μην στερήσει θέση από κάποιον άλλο υποψήφιο.
Την 3η φορά συγκέντρωσε συνολικά 19,020 μόρια και το όνειρό του έγινε πραγματικότητα !
Σχολή Επιτυχίας : Σχολή Πυροσβεστών με σειρά επιτυχίας : 4

Ο Ηλίας πάντα έβαζε στόχο τις πιο δύσκολες και πιο ψηλές κορυφές στην ζωή του. Του ζήτησα να απαντήσει
σε κάποιες ερωτήσεις και ο διάλογος είχε ως εξής :
➢ Πως κατάφερες να φτάσεις στον στόχο σου?
o Κατάφερα να φτάσω τον στόχο μου με πολύ θέληση υπομονή και επιμονή
➢ Ποιες ήταν οι δυσκολίες που αντιμετώπισες και πως τις ξεπέρασες ?
o Οι δυσκολίες που αντιμετώπισα ήταν το πολύωρο διάβασμα και οι πονοκέφαλοι
➢ Ποιοι σε βοήθησαν στην πορεία σου αυτή?
o Στη πορεία μου αυτή με βοήθησαν οι φροντιστές και η οικογένεια μου
➢ Ένιωσες απογοήτευση ή ανασφάλεια στην προσπάθειά σου ? και πως την καταπολέμησες?
o Στις πανελλήνιες εξετάσεις κάνεις δεν είναι άνετος αλλά το θέμα είναι να μην τα παρατάς και να
πιστεύεις στον εαυτό σου

➢ Τι συμβουλές/’η θα έδινες στα παιδιά που επιθυμούν να φτάσουν τον στόχο τους ή την ίδια σχολή με
εσένα ?
o Οι συμβουλές που θα έδινα είναι να το θέλουν πραγματικά αυτό που έχουν επιλέξει και με
καθημερινή προσπάθεια θα το πετύχουν
➢ Ποια είναι τα όνειρά σου για το μέλλον?
o Τα όνειρα μου για το μέλλον είναι να κατακτώ βουνοκορφές άνω των 8.000 μέτρων
➢ Ήξερες πάντα τι ήθελες?
o Ναι ήξερα πάντα τι ήθελα ήμουν συνειδητοποιημένος από μικρή ηλικία
➢ Τι ήταν αυτό που σε έκανε να επιμένεις στην εισαγωγή σου στην πυροσβεστική ?
o Αυτό που με έκανε να επιμείνω στην εισαγωγή μου στην πυροσβεστική είναι η επιθυμία μου να
κάνω το χόμπι μου επάγγελμα

➢ Ποια ήταν τα συναισθήματά σου όσο ήσουν στο Λύκειο?
o Τα συναισθήματά μου όσο ήμουν στο λύκειο ήταν χαρά ελπίδα αλλά και αγωνία γιατί εκείνη τη
στιγμή έβαζα τις βάσεις για αυτό που πέτυχα τώρα

➢ Υπήρξε στιγμή που μετάνιωσες για την επιλογή σου να φοιτήσεις σε Επαγγελματικό Λύκειο και να
συμμετέχεις σε πανελλαδικές εξετάσεις μέσω αυτού του σχολείου?
o Όχι σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε στιγμή που να μετάνιωσα για την επιλογή μου αυτή διότι
τώρα αποδεικνύεται το ποσό σοφή επιλογή ήταν

➢ Πες μου κάτι που θα κρατήσεις πάντα μέσα σου από το σχολείο μας.

o Αυτό που θα κρατήσω πάντα μέσα μου από το σχολείο μας είναι η προθυμία των καθηγητών και
της διεύθυνσης να βοηθούν τα παιδιά να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα
αντιμετωπίζοντας την οποιαδήποτε δυσκολία παρουσιάζεται

Όλοι εμείς στο 1

ο ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης νοιώθουμε πολύ τυχεροί και ευλογημένοι που γνωρίσαμε τον Ηλία , που
μας εμπιστεύθηκε με το όνειρό του και που βάλαμε και εμείς το λιθαράκι μας να μπορέσει να το κάνει
πραγματικότητα.
Μας έδωσε μάθημα ζωής , εκπαιδευτικούς και μαθητές , να μην παρατάμε ποτέ αυτό που θέλουμε ! Κυρίως όμως
να μην σταματήσουμε ποτέ να έχουμε όνειρα !
Σου ευχόμαστε λοιπόν όλοι , Καλή Σταδιοδρομία Ηλία και μέχρι την επόμενη βουνοκορφή που θα βάλεις στόχο :

Πάντα Ψηλά !

(Τα κείμενα όπως και οι φωτογραφίες δημοσιοποιούνται με την έγκριση και του ίδιου & της οικογένειάς του)

Η Διευθύντρια του 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης –
Πρότυπου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης

Παπαδοπούλου Λεμονιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)