Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Κρεμάει τα παπούτσια ο Σειτανίδης





Τέλος στην ποδοσφαιρική του καριέρα έδωσε χθες ένας μεγάλος αθλητής ο
. Ο Παναγιώτης Σειτανίδης που από μικρός ξεχώρισε ποδοσφαιρικά, ήταν ο αρχηγός και ηγέτης του Εθνικού Γιαννιτσών, ενώ αγωνιστικε επαγγελματικά και Στην Αναγέννηση Γιαννιτσών και Απόλλων Κρύας Βρύσης. Πέρα από καλός αθλητής που αυτό  είναι κοινά αποδεκτό από όλους. Ήταν και ένας λαμπρός χαρακτήρας που ξεχώρισε με το ήθος του στο ποδόσφαιρο του νομού μας.
Ο Παναγιώτης Σειτανίδης δήλωσε στις www.matiespellas.gr  «Σήμερα πήρα μια πολύ δύσκολη  άλλα αναγκαία απόφαση να σταματήσω την ενεργό δράση  για να δώσουμε τόπο στα νιάτα. Ευχαριστώ από την καρδιά μου, όλους του προπονητές, ποδοσφαιριστές  και παράγοντες που έχω συνεργαστεί όλα αυτά τα χρόνια επίσης όλους τους διαιτητές  με τους οποίους αν είπα και καμιά κουβέντα  τους ζητώ συγγνώμη μια που θα ήταν στην ένταση του παιχνιδιού.. Εύχομαι στην Εθνικάρα μου τα καλύτερα  και υπόσχομαι ότι θα είμαι κοντά στην ομάδα  ότι και να γίνει . Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους  μέσα από την καρδιά μου.»
Γιώργος Χατζηχρήστος
Παναγιώτης Σειτανίδης που αποφάσισε να δώσει τόπο στα νιάτα και να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)