Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Ταλαιπωρεί τους Αλμωπιείς, διευκολύνει την Περ. Ενότητα ο Δήμος Αλμωπίας



 



ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΤΟ ΑΛΛΑΛΟΥΜ ΚΑΙ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ



Αντί να ενδιαφερθεί και να φροντίσει  να επισκευαστούν οι αρδευτικές πομώνες, ο Δήμος Αλμωπίας , εμφανίζεται προκλητικός απέναντι στους πολίτες της περιοχής.
Έδωσε στη δημοσιότητα ανακοίνωση και φωτογραφίες σύμφωνα με τις οποίες  έκανε δοκιμαστικό κόψιμο χόρτων με το νέο μηχάνημα που προμηθεύτηκε.
Η τραγική ειρωνεία είναι ότι έκοψε χόρτα σε δρόμους αρμοδιότητας της Περιφερειακής Ενότητας και όχι σε δρόμους της αρμοδιότητάς του. Να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο έργο καθαρισμού των δρόμων ευθύνης της η Περιφερειακή Ενότητα  διέθεσε μισό εκατομμύριο ευρώ περίπου.
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει για ποιο λόγο επιβαρύνονται οι κάτοικοι της Αλμωπίας;

   

4 σχόλια:

  1. Με ενδιαφέρει ο δρόμος που κινούμαι να είναι ασφαλής.Και οχι του ποιού αρμοδιότητα ειναι.Παρεμπιπτόντως συγχαρητήρια στους εθελοντές από την Θηριοπετρα που καθάρισαν τη γεφυρα της Φιλωτειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι νενεκοι απο τον δημο προς την αντιπεριφερεια για να δειξουν καλη διαγωγη κανουν οτιδηποτε για να ευχαριστησουν το ΘΕΟΔΩΡΟ και του δινουν επισης αβαντες για εργα που επρεπε να φτιαξει αυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στον 9.48
    με ενδιαφερει πρωτα
    1.να εχω να πιω νερο,
    2.να εχω τη δυνατοτητα να ποτισω την παραγωγη μου,
    3.να μπορω να παω στο χωραφι μου για να μαζεψω την παραγωγη μου,
    4.να μη βρωμανε τα σκουπιδια και οι καδοι δίπλα απο το σπίτι μου και παντού στο δημο
    5.να μη σπάνω στις λακουβες των δρόμων το αυτοκινητο μου
    6.να ζεσταινεται το παιδι μου στο σχολειο
    7.να μη πληρωνω το νερο για πετρελαιο
    8.να σταματησω το ποτισμα των χωραφιων οπως γινονταν και επι τουρκοκρατιας
    9.να μπορει να παει και το παιδί μου στον παιδικο σταθμο
    10 να δοθεί ένα πιατο φαγητο στον ανυμπορο συμπολιτη μαζι με τη βοηθεια της εκκλησιας ...... και πολλα αλλα.
    Τωρα, που ολα δυσκολεψαν εσυ μιλας για κουρεμα χορτων στους δρομους;
    Που ζεις αγορι μου;
    Κατεβα απο το συννεφακι σου, εστω και αν εισαι αμειβομενος από το σελφιδημαρχακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)