Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Πως πληρώνονται οι Αντιδήμαρχοι χωρίς Αντιμισθία ΣΤΟΝ Δήμο Αλμωπίας;



 ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ



Εκτός από ηθικής απόψεως με την επιβάρυνση του Δήμου Αλμωπίας με 50 χιλ. ευρώ  το χρόνο με την καταβολή του ποσού στους  δύο  Αντιδημάρχους χωρίς Αντιμισθία, γεννώνται και σοβαρά ζητήματα νομιμότητας. 


Τι λέει ο νόμος για τις αντιμισθίες των Αντιδημάρχων




ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ.


- Αντιμισθία Αντιδημάρχων.
Όπως είναι γνωστό, από 1.1.2013, μειώθηκε  αριθμός των αντιδημάρχων που θα λαμβάνουν αντιμισθία. Ειδικότερα:
Από το σύνολο των αντιδημάρχων σύμφωνα με τις παραγράφους 2 και 3 του άρθρου 59 του ν. 3852/2010, ο αριθμός των δικαιουμένων αντιμισθία ορίζεται ως εξής:
Σε δήμους με αριθμό αντιδημάρχων έως δύο (2) δικαιούται αντιμισθίας ο ένας (1),
έως τέσσερις (4) δικαιούνται αντιμισθίας οι δύο (2),
έως πέντε (5) οι τρεις (3),
έως έξι (6) οι τέσσερις (4),
 έως οκτώ (8) οι πέντε (5),
 έως εννέα (9) οι έξι (6),
 από δέκα (10) έως δώδεκα (12) οι επτά (7)
 και από δεκατρείς (13) και άνω οι οκτώ (8).
Σε δήμους άνω των 200.000 κατοίκων το σύνολο των αντιδημάρχων δικαιούται αντιμισθίας.
Οι ανωτέρω αντιδήμαρχοι οι οποίοι δικαιούνται αντιμισθίας ορίζονται με την απόφαση του άρθρου 59 παρ. 6 του ν. 3852/2010. (παρ.3ε και 3στ του άρθρου 3 του Ν.4051/2012)
Επίσης, στους αντιδημάρχους όλων των δήμων που είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι Ν.Π.Δ.Δ. ή υπάλληλοι κρατικών Ν.Π.Ι.Δ. και δημοσίων επιχειρήσεων ή άλλων επιχειρήσεων τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος, καθώς και σε εκείνους που είναι υπάλληλοι λοιπών Ν.Π.Ι.Δ., χορηγείται άδεια άνευ αποδοχών για όλο το διάστημα της θητείας τους. (παρ.1 άρθρο 93 Ν.3852/2010, όπως ισχύει)
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι εάν ένας αντιδήμαρχος είναι π.χ. δημόσιος υπάλληλος και είναι μεταξύ των αντιδημάρχων που δεν λαμβάνουν αντιμισθία, από 1.1.2013, δεν θα λαμβάνει ούτε τις αποδοχές της θέσης του, καθώς του χορηγείται υποχρεωτικά άδεια άνευ αποδοχών. Δεν θα λαμβάνει δηλαδή ούτε αντιμισθία, ούτε αποδοχές. Τα ανωτέρω τα επιβεβαιώσαμε τηλεφωνικά με το Υπουργείο Εσωτερικών (κ. Σιδηρόπουλος), σύμφωνα με δημοσίευμα ηλεκτρονικής εφημερίδας που τον επικαλείται

ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΕΛΛΑΣ

Πολύ πρόσφατα ο Δήμαρχος Πέλλας όρισε τους νέους Αντιδημάρχους.
Φαίνεται ξεκάθαρα ποιοι λαμβάνουν αντιμισθία. Οι δημόσιοι υπάλληλο που ορίζονται Αντιδήμαρχοι με αντιμισθία , μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του μισθού της υπηρεσίας τους ή της αντιμισθίας που χορηγεί ο Δήμος



Απόφαση ορισμού αντιδημάρχων

    Τρίτη, 05 Ιούλιος 2016 μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς Εκτύπωση

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ   
ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ
Αρ. Απόφασης: 317
Γιαννιτσά, 01-07-2016

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο Δήμαρχος Πέλλας
Έχοντας υπόψη:
1. Το από 24/09/2014 Πρακτικό Ορκωμοσίας Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, Συμβούλων Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων, εκπροσώπων Τοπικών Κοινοτήτων.
2. Την περ. γ, ζ’ και η’ της §1 και της §6 του άρθ. 58 του Ν. 3852/2010.
3. Τις διατάξεις του άρθ. 59 του παραπάνω νόμου αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων, όπως τροποποιήθηκε με τις όμοιες του άρθρου 6 του Ν.4071/12 και ισχύει σήμερα.
4. Τις διατάξεις των παρ. 3ε του άρθρου 3 του ν. 4051/2012 σύμφωνα με τις οποίες ορίζεται από το σύνολο των αντιδημάρχων, ο αριθμός των δικαιούμενων αντιμισθία.
5. Την με αρ. 15150/15-04-2014 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι ΟΤΑ της χώρας με το Ν.3852/2010», όπως ισχύει.
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (ΦΕΚ 630/Β/2013) για το Δήμο Πέλλας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 62.887 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πέλλας εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.2 του Ν.3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν 7 Αντιδήμαρχοι.
8. Την αριθ. 43/30565/06-08-2014 εγκύκλιο του ΥΠΕΣ.
9. Τις διατάξεις των άρθ. 75, 80, 88 και 89 του Ν. 3463/06, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
10. Τις διατάξεις των άρθρων 94, 95 και 97 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν σήμερα.
11. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσία του Δήμου Πέλλας (ΦΕΚ 786/Β/2016).
12. Τις διατάξεις του άρθρου 54 του Ν. 3852/2010 περί παραίτησης αιρετών.
13. Την αριθ. 316/2016 Απόφαση Αποδοχής παραιτήσεων των Αντιδημάρχων.
14. Το γεγονός ότι πρέπει να οριστούν Αντιδήμαρχοι στις αντίστοιχες οργανικές μονάδες του Δήμου Πέλλας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του.
15. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου.

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι

Ορίζει τους παρακάτω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας α) Σεραΐδη Πέτρο, β) Σαμόπουλο Νικόλαο, γ) Γυριχίδη Ιωάννη, δ) Κερασόπουλο Παναγιώτη, ε) Στεργιούλα Δημήτριο, στ)Λούσπα Ερασμία, ζ) Καραφυλλιά Ανδρέα ως Αντιδημάρχους από 01-07-2016 έως 28-02-2017 και τους μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες  αναλυτικά:


1. Στον κ. Σεραΐδη Πέτρο Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Γιαννιτσών τις αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής,  τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων και της Διοίκησης-Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Ο ανωτέρω δεν δικαιούται την αντιμισθία.

2. Στον κ. Σαμόπουλο Νικόλαο Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κρύας Βρύσης τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση
   των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Γεωργίας και Κτηνοτροφίας.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.

3.Στον κ. Γυριχίδη Ιωάννη Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μεγάλου Αλεξάνδρου τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.

4.Στον κ. Κερασόπουλο Παναγιώτη Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κύρρου τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα  θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, μεταβιβάζει τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία, την Πολεοδομία, τον Προγραμματισμό και την Ανάπτυξη καθώς και εκείνες που αφορούν τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.

5.Στον κ. Στεργιούλα Δημήτριο Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Πέλλας τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:
α) Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα
β) Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα
γ) Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
δ) Υπογράφουν με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, όπως την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, την τέλεση πολιτικών γάμων, την έκδοση αδειών ταφής, τη χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση αδειών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών διαδικτύου και τη σφράγιση αυτών, τη χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων, τη χορήγηση αδειών διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων και τη σφράγιση αυτών, τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ε) Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Επίσης, τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων, θεώρηση του γνησίου της υπογραφής καθώς και εκείνες που αφορούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Ο ανωτέρω δεν δικαιούται την αντιμισθία.


6.Στην κα Λούσπα Ερασμία Αντιδήμαρχο τις καθ’ ύλη αρμοδιότητες που αφορούν την Οικονομική Υπηρεσία καθώς και την Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση καθώς και εκείνες που αφορούν τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.


7.Στον κ. Καραφυλλιά Ανδρέα Αντιδήμαρχο τις καθ’ ύλη αρμοδιότητες που αφορούν την καθαριότητα, το περιβάλλον, το πράσινο, την πολιτική προστασία,  καθώς και εκείνες που αφορούν τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Ο ανωτέρω έχει το δικαίωμα να επιλέξει είτε τις πλήρεις αποδοχές της οργανικής του θέσης είτε την αντιμισθία.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σεραΐδης Πέτρος.
Όταν ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κερασόπουλος Παναγιώτης .
Όταν ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Καραφυλλιάς Ανδρέας.

Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Γιαννιτσών απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κερασόπουλος Παναγιώτης  ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.

Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Κρύας Βρύσης απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες του  ασκεί ο Αντιδήμαρχος Γυριχίδης Ιωάννης  ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.

Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Μ. Αλεξάνδρου απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος Σαμόπουλος Νικόλαος  ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.

Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Κύρρου απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος Καραφυλλιάς Ανδρέας  ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.

Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Πέλλας απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητες του  ασκεί ο Αντιδήμαρχος Σαμόπουλος Νικόλαος ή ο ίδιος ο Δήμαρχος.
Αν οι καθ’ ύλη Αντιδήμαρχοι απουσιάζουν ή κωλύονται, τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Δήμαρχος.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί σε μια ημερήσια εφημερίδα του Νομού Πέλλας και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Πέλλας.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΚΟΣ

ΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΟΝ
ΔΗΜΟ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

   
Απόφαση ορισμού Αντιδημάρχου της Δημοτικής Ενότητας Εξαπλατάνου Δήμου Αλμωπίας            
   
 ---------------------------



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΓΡ/ΣΜΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

Δ/νση            : Πλ. Αγγελή Γάτσου

Ταχ. Κώδ.     :58400 Αριδαία

Πληροφορίες: Λαζοπούλου Α.

Τηλέφωνο     : 2384350206

FAX              : 2384021226

e-mail : admin.dep@0598.syzefxis.gov.gr

Αριδαία 15/09/2014

                        
Αρ. Πρωτ.       25507

                             Αρ.απόφασης 2215



Ο Δήμαρχος Αλμωπίας



Έχοντας υπόψη:

1.     Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.

2.     Την υπ' αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.

3.   Τις διατάξεις της παραγράφου 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.

4.   Το γεγονός ότι ο Δήμος. εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2   του Ν. 3852/ 2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν πέντε [5] Αντιδήμαρχοι.

5.                  Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Αλμωπίας , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους  29.354 κατοίκους.

6.                  Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλμωπίας  έχει     δυο [2] Δημοτικές Ενότητες.

7.   Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ.2363/τ.Β΄/24-10-2011)



ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει  ως Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Ενότητας Εξαπλατάνου     του Δήμου  Αλμωπίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας  , κο Αβραμίκα Στέφανο   του Χρήστου, στον οποίο  δεν θα παρέχεται αντιμισθία, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή μέχρι 28/02/2017, μεταβιβάζοντας σε αυτόν  κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Εξαπλατάνου:

α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα και συνεργάζεται με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο για αυτά.

γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.

δ) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Εξαπλατάνου.

ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών   κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Εξαπλατάνου

ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη του εντός του καταργούμενου ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων

η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:

- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων   άρδευσης και  των αντλιοστασίων

- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής  και διαχείρισης των αποβλήτων

- Της εποπτείας του προσωπικού που έχει οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα



Επίσης του ανατίθενται και οι παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την αρμοδιότητα τέλεσης Πολιτικών Γάμων.

2.Τη θεώρηση αντιγράφων  και φωτοαντιγράφων εγγράφων.

3.Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

4.Την υπογραφή πάσης φύσεων πιστοποιητικών  που εκδίδονται  βάσει τηρουμένων στοιχείων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, πιστοποιητικών  εν ζωή και   πιστοποιητικών συντήρησης συγγενών  εργαζομένων στο εξωτερικό.





Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί  να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.

3. α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Αβραμίκα Στεφάνου, που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Κετικίδης Ιωάννης.



Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, εάν δεν υπάρχει σε μια εβδομαδιαία του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Εσωτερική διανομή                                                     Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

1.Γρ.Δημάρχου

2. Οριζόμενο Αντιδήμαρχο                                      ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΙΝΟΣ

3.Δ/νσεις του Δήμου

4.Αρχείο
-----------------------------------------------------
 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΓΡ/ΣΜΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

Δ/νση            : Πλ. Αγγελή Γάτσου

Ταχ. Κώδ.     :58400 Αριδαία

Πληροφορίες: Λαζοπούλου Α.

Τηλέφωνο     : 2384350206

FAX              : 2384021226

e-mail : admin.dep@0598.syzefxis.gov.gr






   


   








Αριδαία  3/11/2014

                        
   Αρ. Πρωτ.    30329 

Αρ.απόφασης 2610



Ο Δήμαρχος Αλμωπίας



Έχοντας υπόψη:

1.     Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.

2.     Την υπ' αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.

3.   Τις διατάξεις της παραγράφου 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.

4.   Το γεγονός ότι ο Δήμος. εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2   του Ν. 3852/ 2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν πέντε [5] Αντιδήμαρχοι.

5.      Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Αλμωπίας , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους  29.354 κατοίκους.

6.      Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλμωπίας  έχει     δυο [2] Δημοτικές Ενότητες.

7.   Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ.2363/τ.Β΄/24-10-2011)



ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει  ως Αντιδήμαρχο Διοικητικών, Παιδείας, Πολιτισμού,   Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου  Αλμωπίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας  , κο  Σαββίδη Γεώργιο του Λαμπριανού, στον οποίο δεν θα παρέχεται αντιμισθία, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή μέχρι 28/02/2017, μεταβιβάζοντας σε αυτόν  καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:

1. Διοικητικών θεμάτων  και ιδίως:

- την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα    αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, ήτοι του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών [Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης] και του Τμήματος Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου.

- την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου.

- την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, πιστοποιητικών  εν ζωή και   πιστοποιητικών συντήρησης συγγενών  εργαζομένων στο εξωτερικό.

- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού

- τη  χορήγηση αδειών του προσωπικού

- την τέλεση γάμων

- την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών

- τη λειτουργία των ΚΕΠ,

- την έκδοση πράξεων  σχετικών με την πολιτογράφηση αλλοδαπών και μεταναστών

- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

2. Παιδείας, πολιτισμού, αθλητισμού και νεολαίας και ιδίως:

- τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ΄ του ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

- τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.



Επίσης του ανατίθενται και οι παρακάτω αρμοδιότητες:

1.Την αρμοδιότητα τέλεσης Πολιτικών Γάμων.

2.Τη θεώρηση αντιγράφων  και φωτοαντιγράφων εγγράφων.

3.Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

4.Την υπογραφή πάσης φύσεων πιστοποιητικών  που εκδίδονται  βάσει τηρουμένων στοιχείων.

Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί  να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.



Γ.   Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Σαββίδη Γεωργίου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Τσιμτσιρίδης Γεώργιος.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, εάν δεν υπάρχει σε μια εβδομαδιαία του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Εσωτερική διανομή                                                     Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

1.Γρ.Δημάρχου

2. Οριζόμενο Αντιδήμαρχο                                             ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΙΝΟΣ

3.Δ/νσεις του Δήμου

4.Αρχείο

 ----------------------------------------------------------------

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΓΡ/ΣΜΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

       Δ/νση            : Πλ. Αγγελή Γάτσου

       Ταχ. Κώδ.     :58400 Αριδαία

       Πληροφορίες: Λαζοπούλου Α.

       Τηλέφωνο     : 2384350206

       FAX              : 2384021226

       e-mail:admin.dep@0598.syzefxis.gov.gr


   


   

                       

                         



                           
Αριδαία 08/09/2014

                        
Αρ. Πρωτ.       24851

Αρ.απόφασης 2162



Ο Δήμαρχος Αλμωπίας

           Έχοντας υπόψη:        

1.     Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.

2.     Την υπ' αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.

3.   Τις διατάξεις της παραγράφου 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.

4.   Το γεγονός ότι ο Δήμος. εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2   του Ν. 3852/ 2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν πέντε [5] Αντιδήμαρχοι.

5.      Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Αλμωπίας , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους  29.354 κατοίκους.

6.      Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλμωπίας  έχει     δυο [2] Δημοτικές Ενότητες.

7.   Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ.2363/τ.Β΄/24-10-2011)

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α] Ορίζει  ως Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Δόμησης  του Δήμου  Αλμωπίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας  , κο Κετικίδη Ιωάννη  του Παντελή, στον οποίο  θα παρέχεται αντιμισθία, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή μέχρι 28/02/2017, μεταβιβάζοντας σε αυτόν  καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:



1. Τεχνικών Έργων   και ιδίως  την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα  της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων. Την επίβλεψη μελετών  και  έργων  προστασίας περιβάλλοντος, πρασίνου.

2. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού  και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα   των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου - Γραμματείας.

3. Δημοτικής Συγκοινωνίας – Κυκλοφοριακού και ιδίως:

- Τη Δημοτική- αστική συγκοινωνία, τους χώρους  στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.

- τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της  κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της  κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.

- τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.



Επίσης του ανατίθενται και οι παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την αρμοδιότητα τέλεσης Πολιτικών Γάμων.

2.Τη θεώρηση αντιγράφων  και φωτοαντιγράφων εγγράφων.

3.Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

4.Την υπογραφή πάσης φύσεων πιστοποιητικών  που εκδίδονται  βάσει τηρουμένων στοιχείων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, πιστοποιητικών  εν ζωή και   πιστοποιητικών συντήρησης συγγενών  εργαζομένων στο εξωτερικό.

Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί  να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.



             Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, εάν δεν υπάρχει σε μια εβδομαδιαία του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.



         Εσωτερική διανομή                               Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

1.Γρ.Δημάρχου

2. Οριζόμενο Αντιδήμαρχο                        ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΙΝΟΣ

3.Δ/νσεις του Δήμου

4.Αρχείο

---------------------------------------------------------------------------

  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΓΡ/ΣΜΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

       Δ/νση            : Πλ. Αγγελή Γάτσου

       Ταχ. Κώδ.     :58400 Αριδαία

       Πληροφορίες: Λαζοπούλου Α.

       Τηλέφωνο     : 2384350206

       FAX              : 2384021226

       e-mail : admin.dep@0598.syzefxis.gov.gr

      
   


   

                       

                          



                           
Αριδαία 08/09/2014

                        
 Αρ. Πρωτ.       24850

Αρ.απόφασης 2161



Ο Δήμαρχος Αλμωπίας

           Έχοντας υπόψη:        

1.     Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.

2.     Την υπ' αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.

3.   Τις διατάξεις της παραγράφου 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.

4.   Το γεγονός ότι ο Δήμος. εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2   του Ν. 3852/ 2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν πέντε [5] Αντιδήμαρχοι.

5.      Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Αλμωπίας , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους  29.354 κατοίκους.

6.      Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλμωπίας  έχει     δυο [2] Δημοτικές Ενότητες.

7.   Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ.2363/τ.Β΄/24-10-2011)



ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει  ως Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Αγροτικής Ανάπτυξης, Προγραμματισμού και Κοινωνικής Προστασίας  του Δήμου  Αλμωπίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας  , κο Τσιμτσιρίδη Γεώργιο  του Νικολάου, στον οποίο  θα παρέχεται αντιμισθία, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή μέχρι 28/02/2017, μεταβιβάζοντας σε αυτόν  καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:

1. Οικονομικών θεμάτων  και ιδίως:

- Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων,  ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων

- Τη διατύπωση προτάσεων σχετικών με εισαγωγή μέτρων  εκσυγχρονισμού  της μηχανογραφικής υποδομής και τη λήψη μέτρων περιορισμού των δαπανών.

- Την παρακολούθηση της υλοποίησης του προϋπολογισμού.

- Τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

- Τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.

- Την υπογραφή  των βεβαιωτικών καταλόγων  (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ 87Α'/7-6-2010), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.



2 .Τις αρμοδιότητες του Τμήματος Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής και συγκεκριμένα:



- Την εποπτεία της υποστήριξης των οργάνων διοίκησης, των υπηρεσιών και των νοµικών προσώπων του ∆ήµου κατά τις διαδικασίες σύνταξης, παρακολούθησης και αξιολόγησης των αποτελεσµάτων των περιοδικών Επιχειρησιακών Προγραµµάτων και των Ετησίων Προγραµµάτων ∆ράσης του Δήμου

- Την εποπτεία των διαδικασιών  συγκέντρωσης και τεκμηρίωσης στατιστικών στοιχείων, μελετών και ερευνών αναπτυξιακού περιεχομένου.

- Την εποπτεία των συστημάτων της αποτελεσματικότητας και απόδοσης των υπηρεσιών του ∆ήµου κατά την επίτευξη των περιοδικών στόχων του και τον σχεδιασµό και την παρακολούθηση της εφαρμογής των εσωτερικών οργανωτικών συστημάτων του ∆ήµου υπό συνθήκες διασφάλισης του επιθυμητού επιπέδου ποιότητας των παρεχομένων κάθε είδους υπηρεσιών.

- Την ανάπτυξη, εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση των συστηµάτων Τεχνολογιών Πληροφορικής του ∆ήµου,

- Την εποπτεία των αρμοδιοτήτων της αριθμ. 835/14-11-2008 Απόφασης Δημάρχου, για τη Διαχειριστική Επάρκεια που σχετίζεται με το Τμήμα Προγραμματισμού

- Τη μέριμνα για την εκπόνηση των κάθε είδους εσωτερικών Κανονισµών του ∆ήµου σε συνεργασία µε τις αρµόδιες υπηρεσίες.

- Την αρμοδιότητα του σχεδιασμού και υποβολής φακέλων υποψηφιότητας σε προγράμματα

- Την εποπτεία της  ενημέρωσης των οργάνων διοίκησης του Δήμου για τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης των αναπτυξιακών προγραμμάτων του ∆ήµου (προγράµµατα   συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, προγράµµατα της ΕΕ, εθνικά προγράµµατα, έργα Σ∆ΙΤ, έργα αυτοχρηµατοδοτούµενα κλπ).

- Την μέριμνα για την εγκατάσταση και τήρηση συστηµάτων διασφάλισης ποιότητας των    επί µέρους λειτουργιών του ∆ήµου

- Την παρακολούθηση την τήρηση και σχεδιασμό των τυχόν επικαιροποιήσεων της οργανωτικής δοµής και γενικότερα των διατάξεων του Οργανισµού Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου.



     4. Στις αρμοδιότητες του Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

- τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης & Κτηνοτροφίας)



- τα θέματα προβολής και τουρισμού



            3. Καταστημάτων, επιχειρήσεων  και εμπορίου 

-τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,

- την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

- την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

- τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος

- την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο  των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή

- τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών

- τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.

- την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001)

- γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και  την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.



4. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και ιδίως:

- την υποστήριξη και  κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.

- την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.



Επίσης του ανατίθενται και οι παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την αρμοδιότητα τέλεσης Πολιτικών Γάμων.

2.Τη θεώρηση αντιγράφων  και φωτοαντιγράφων εγγράφων.

3.Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

4.Την υπογραφή πάσης φύσεων πιστοποιητικών  που εκδίδονται  βάσει τηρουμένων στοιχείων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, πιστοποιητικών  εν ζωή και   πιστοποιητικών συντήρησης συγγενών  εργαζομένων στο εξωτερικό.

Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί  να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.



Γ.   Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Τσιμτσιρίδη Γεωργίου, που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Καθημερινότητος κος Μπάτσης Χρήστος, όπως επίσης και ο κος Τσιμτσιρίδης θα αντικαθιστά τον κο Μπάτση στις αρμοδιότητές του , όταν απουσιάζει ή κωλύεται.



Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσιμτσιρίδης Γεώργιος,  που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κο Μπάτση Χρήστο.

             Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, εάν δεν υπάρχει σε μια εβδομαδιαία του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

         Εσωτερική διανομή                          Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

1.Γρ.Δημάρχου

2. Οριζόμενο Αντιδήμαρχο                    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΙΝΟΣ

3.Δ/νσεις του Δήμου

4.Αρχείο

-------------------------------------------------------------------------------



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                   ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ                        Αριδαία 01/09/2014

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΓΡ/ΣΜΟΥ        Αρ. Πρωτ.  24175

ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ    Αρ.απόφασης 2091

Δ/νση          : Πλ. Αγγελή Γάτσου                                                       

Ταχ. Κώδ.   :58400 Αριδαία Πληροφορίες: Λαζοπούλου Α.

Τηλέφωνο: 2384350206

FAX           : 2384021226

e-mail : admin.dep@0598.syzefxis.gov.gr



           Ο Δήμαρχος Αλμωπίας



Έχοντας υπόψη:



1.  Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.



2.  Την υπ' αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.



3. Τις διατάξεις της παραγράφου 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.



4. Το γεγονός ότι ο Δήμος. εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2   του Ν. 3852/ 2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν πέντε [5] Αντιδήμαρχοι.



5.  Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 – ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Αλμωπίας , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 29.354 κατοίκους.



6.  Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλμωπίας έχει    δυο [2] Δημοτικές Ενότητες.

7. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου.(ΦΕΚ.2363/τ.Β΄/2410-2011)









                                                    ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ





Α] Ορίζει   ως Αντιδήμαρχο Καθημερινότητος του Δήμου   Αλμωπίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας  , κο Μπάτση Χρήστο του Νικολάου, στον οποίο  θα παρέχεται αντιμισθία, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή μέχρι 28/02/2017, μεταβιβάζοντας σε αυτόν   καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:

1. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος



- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής  και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο

- την συντήρηση και βελτίωση των χώρων πρασίνου



-  το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας



-  Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα



- Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων



- τη διαχείριση και εποπτεία των μηχανημάτων έργου



- τη γενική εποπτεία του εργοταξίου του Δήμου



- την διατύπωση εισηγήσεων σχετικών  με την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών που εποπτεύει

-  την διατύπωση προτάσεων σχετικών με εισαγωγή μέτρων εκσυγχρονισμού της υλικοτεχνικής υποδομής των υπηρεσιών που εποπτεύει

-  κάθε  άλλο  σχετικό με την διαρκή αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των αντίστοιχων υπηρεσιών

2.  Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής ηλεκτρικού και μηχανολογικού εξοπλισμού, και



Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών ηλεκτρικού και μηχανολογικού εξοπλισμού.



Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και  την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

3. Την αρμοδιότητα τέλεσης Πολιτικών Γάμων.



4.Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων.



5.Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής



6.Την υπογραφή πάσης φύσεων πιστοποιητικών που εκδίδονται βάσει τηρουμένων στοιχείων, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας, πιστοποιητικών  εν ζωή και    πιστοποιητικών συντήρησης συγγενών εργαζομένων στο εξωτερικό.



Β] Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του  δεν μπορεί να εκλεγεί  μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου   πριν τη λήξη   της θητείας του είναι δυνατή  με ειδικά αιτιολογημένη  απόφαση του Δημάρχου.



Η  παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί  σε  μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Εσωτερική διανομή                                      Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ



1.Γρ.Δημάρχου



2. Οριζόμενο Αντιδήμαρχο                    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΙΝΟΣ



3.Δ/νσεις του Δήμου



4.Αρχείο


2 σχόλια:

  1. Προς τον υπεύθυνο του δημοσιεύματος.
    Λόγω του έννομου συμφέροντος μου ως πολίτης Αλμωπίας και λαμβάνοντας υπόψη ως αληθές το δημοσίευμα, δίνω χρόνο στου εαυτού μου το πολύ 7 ημέρες μήπως και διαψευστεί το εν λόγω δημοσίευμά σας. Αν δεν γίνει πάω στον Επίτροπο, Εισαγγελέα και όπου αλλού κριθεί αναγκαίο γιατί αισθάνομαι ότι πέφτει πολύ δούλεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)