Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Εκτροχιάστηκε η αβάντα στην Θεοδώρα



.



Ήξεις- αφίξεις  από το κλιμάκιο του ΟΣΕ

Σε  περίπατο και εκθέσεις ιδεών εξελίχθηκε τελικά η επίσκεψη του κλιμακίου του ΟΣΕ σε Έδεσσα και Σκύδρα, το οποίο επιστράτευσε η υφυπουργός Θ. Τζάκρη . Ούτε και την Δευτέρα άλλαξε κάτι όμως , αφού το κλιμάκιο το μόνο που έκανε ήταν ευχές και προσπάθειες να καλύψει τις γκάφες της υφυπουργού , που έφεραν μόνο αναστάτωση και αγανάκτηση στο νομό.
Το ταξιδάκι περιλάμβανε συναντήσεις με του Δημάρχους Σκύδρας και Έδεσσας , καθώς και συνέντευξη τύπου σ φίλα προσκείμενα προς την υφυπουργό τοπικά ΜΜΕ.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με πρόσχημα να εξεταστούν οι δυνατότητες αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου και των υποδομών του Νομού Πέλλας, αλλά και ο εκσυγχρονισμός των υφιστάμενων δικτύων.

Τοπρωί πραγματοποιήθηκε από κοινού επίσκεψη του Δημάρχου Έδεσσας Δ. Γιάννου, του κλιμακίου του ΟΣΕ, με τη συμμετοχή υπηρεσιακών παραγόντων, καθώς και του Αντιδημάρχου Κοζάνης κ. Δεσποτίδη, στις εγκαταστάσεις του σιδηροδρομικού σταθμού Έδεσσας, όπου εξετάστηκε το ζήτημα της αξιοποίησης του σταθμού.
Αποφασίσθηκε η υπογραφή προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Δήμου Έδεσσας και του ΟΣΕ βάσει της οποίας θα παραχωρηθούν στον Δήμο από τον ΟΣΕ όλα τα ακίνητα, καθώς και ο περιβάλλον χώρος του σιδηροδρομικού σταθμού Έδεσσας ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, στην ζώνη από τον σιδηροδρομικό κόμβο προς Κλεισοχώρι μέχρι τον Ιερό Ναό Αγίων Πάντων, που δεν εξυπηρετούν την λειτουργία της υφιστάμενης γραμμής και τον σταθμό, ώστε, αφού μελετηθούν με την συνδρομή των μηχανικών του ΟΣΕ προς την κατεύθυνση της ανάδειξης του χώρου προς τουριστική, πολιτιστική και αθλητική χρήση (δημιουργία πεζοδρόμου, σιδηροδρομικού μουσείου που αναδεικνύει την ιστορικότητα του σταθμού, ποδηλατοδρομίου, γηπέδων τένις και μπάσκετ, ανάδειξη κήπων, φωτισμός υφιστάμενων κτηρίων κλπ) να ενταχθεί στο πρόγραμμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη στους Δήμους εκτός Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, στο οποίο έχει ήδη ενταχθεί ο Δήμος Έδεσσας.

Ο Δήμος Κοζάνης έχει ήδη ολοκληρώσει τις προμελέτες για την ένταξη στο αντίστοιχο πρόγραμμα της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας κατόπιν προγραμματικής συμφωνίας με τον ΟΣΕ και κατ’ αυτή την έννοια αποτελεί τον πιλότο για τις αντίστοιχες δράσεις, εμπειρία που μετέφερε κατά την διάρκεια της επίσκεψης ο αντιδήμαρχος Κοζάνης κ. Δεσποτίδης.

To  μεσημέρι πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του κλιμακίου στις εγκαταστάσεις του σιδηροδρομικού σταθμού της Σκύδρας, το οποίο υποδέχτηκε η Δήμαρχος Σκύδρας Κατερίνα Ιγνατιάδου, όπου εξετάστηκε επίσης το ζήτημα της αξιοποίησης του σταθμού, η οποία, μελετώντας τις ανάγκες και τις προοπτικές της πόλης της Σκύδρας, μπορεί να τον καταστήσει κινητήριο μοχλό αστικής αναγέννησης. Στην ίδια λογική θα υπογραφεί και στην περίπτωση της Σκύδρας προγραμματική σύμβαση μεταξύ του ΟΣΕ και του Δήμου Σκύδρας βάσει της οποίας θα παραχωρηθούν στον Δήμο κατά χρήση τα μη λειτουργικά ακίνητα και ο περιβάλλον χώρος του σταθμού, εμβαδού 14 στρεμμάτων, στην περιοχή ΝΤΕΚΟΒΙΛ προς αξιοποίησή του σε διασυνοριακά προγράμματα ως ακίνητα πολιτιστικής χρήσης και τουριστικής προβολής του σιδηροδρομικού χαρακτήρα της πόλης της Σκύδρας. Επίσης αποφασίστηκε η συντήρηση του υφιστάμενου κτηρίου του σιδηροδρομικου σταθμού με έξοδα του ΟΣΕ.
 
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε από κοινού επίσκεψη στην περιοχή όπου έχει χωροθετηθεί το Αγροτικό Επιχειρηματικό Πάρκο Πέλλας και συγκεκριμένα στην περιοχή της Πετριάς. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να εξεταστεί η δυνατότητα υλοποίησης της σύνδεσης του Αγροτικού Επιχειρηματικού Πάρκου με το σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω συνδετήριας γραμμής.
Το εκπονούμενο Περιφερειακό Πλαίσιο Χωρικού Σχεδιασμού Αειφόρου Ανάπτυξης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρεται στην ανάγκη ενίσχυσης της αγροτικής δραστηριότητας στην Πέλλα. Το Αγροτικό Επιχειρηματικό Πάρκο Πέλλας θα συμβάλλει ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση. Το όφελος της σύνδεσής του με το σιδηροδρομικό δίκτυο αναμένεται μεγάλο, αφού στον κλάδο αυτό οι συνδυασμένες μεταφορές έχουν σημαντικό ρόλο στην αξιοποίηση του αγροτικού προϊόντος. Η σύνδεση με την σιδηροδρομική γραμμή συνεπάγεται περισσότερες πωλήσεις, αύξηση του κέρδους, προσαρμοστικότητα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες, ικανοποίηση των αναγκών στην αγορά. Η διακίνηση νωπών και μεταποιημένων αγροτικών προϊόντων με τρένο είναι πλέον ένας από τους ασφαλέστερους και οικονομικότερους τρόπους μεταφοράς και το Αγροτικό Επιχειρηματικό Πάρκο Πέλλας ευελπιστεί να αποτελέσει πρότυπο ανάπτυξης και για άλλες περιοχές της χώρας.

Τέλος, παραχωρήθηκε κοινή συνέντευξη τύπου όπου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της επίσκεψης, ενώ παρουσιάστηκαν και όλες οι τρέχουσες εξελίξεις και για το ζήτημα της ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Έδεσσας, που θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο μετακίνησης μεταξύ των δύο αυτών προορισμών, αλλά και για την προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση της Έδεσσας με την Θεσσαλονίκη μέσω Γιαννιτσών.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ και ο διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού ανέφεραν με τη σειρά τους ότι «είναι πολλά τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που προκύπτουν από την μέγιστη αξιοποίηση και διαχείριση των υπαρχόντων δικτύων υποδομών στην αποδοτικότητα του μεταφορικού έργου και στην οικονομική ανάπτυξη. Δεν νοούνται μέσα σταθερής τροχιάς χωρίς ηλεκτροκίνηση, που τους δίνει τα πρωτεία στις αποδοτικότερες και περιβαλλοντικά φιλικότερες μεταφορές. Σήμερα είναι ανάγκη στη χώρα μας τα μέσα μαζικών μεταφορών να γίνουν αποδοτικότερα, καταναλώνοντας λιγότερη ενέργεια, με μειωμένο κόστος και μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η βιωσιμότητα των μεταφορών εξαρτάται από το κόστος και την απόδοση».
Για την διασύνδεση του Μητροπολιτικού Οικιστικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης με την Έδεσσα μέσω Γιαννιτσών με προαστιακή σιδηροδρομική γραμμή έχει εκπονηθεί μέχρι στιγμής μόνο μελέτη σκοπιμότητας το έτος 2007, η οποία μάλιστα χρήζει επικαιροποίησης, ενώ για να ενταχθεί το έργο σε κάποιο χρηματοδοτικό εργαλείο και να κατασκευαστεί μελλοντικά απαιτούνται και επί πλέον μελέτες με σημαντικότερη την τεχνική μελέτη του έργου, την οποία ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ δεσμεύθηκε ότι θα εκπονήσει ο ΟΣΕ με ίδιες δαπάνες.

6 σχόλια:

  1. Καλώς την κοκώνα!! Την φτύνουν και λέει βρέχει. Τρέχει να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται από τις συνεχείς γκάφες της. Μέχρι πριν μια βδομάδα η ηλεκτροκίνηση από Βέροια είναι η αναβάθμιση του σιδηροδρόμου στην Πέλλα. Αφού τα άκουσε τώρα κάνει την μεγάλη κωλοτούμπα και προσπαθεί να μοιάζει με τον βουλευτή που χαρακτήριζε γραφικό γιατί ασχολείται με τα "τραινάκια" επί 1,5 χρόνο. Γιά 6 χρόνια πριν βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ κανένας δεν πήγε ούτε να ρωτήσει αν υπάρχει τέτοιο αίτημα, τι είναι ο προαστιακός μέσω Γιαννιτσών και τώρα ξύπνησε γιατί φοβάται ότι έμεινε πολύ πίσω.. Για όποιο λόγο καλώς το κορίτσι στην Πέλλα ρε συ και όχι στην Ημαθία... Καλύτερα βέβαια ας κάνει την δουλειά που ξέρει με τα ρουσφέτια ( που δυστυχώς για αυτήν και αυτά τελειώνουν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον ύπνο σας σας έκανε να χάσετε πάλι η Θοδώρα. Μήνυση πρέπει να της κάνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαμάνδη τις φωτογραφίες που βάζεις με το κείμενο τις είδα ακριβώς ίδιες και σε άλλες ιστοσελίδες. Μόνο που εσύ τις παίζεις μισές. Είναι λόγω έλλειψης χώρου; ή σας ανατριχιάζουν τόσο οι τάπες που σας ρίχνει κάθε μέρα η Τζάκρη που ούτε στη φωτογραφία δεν θέλετε να τη βλέπετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. eπειδή το ίδιο γίνεται και με τις φωτο του Μπινου, νομίζω ότι το ψαλίδισμα φερνει θετικότερα αποτελεσματα για αυτούς, γιατι δημιουργείται το αίσθημα οτι αδικούνται. Αλλα και απο την άλλη ο αναγνώστης στερίται της δυνατότητας να φτύσει βρε αδελφέ εκεί που πρέπει

      Διαγραφή
  4. KAΛE ΔEN TO ΠIΣTEYΩ ΣTIΣ 2 TA MEΣANYXTA AΠANTAEI. OΛH NYXTA ΓPAΦEI. ΣYΓOYPA EXEI ΨYXΩΣH TON EXEI ΔIAΛYΣEI H NTOPKA ME TO 10-0.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευτυχώς ο Γιαννου προνοησε να γίνει σιδηροδρομικό μουσείο εκει θα μπει το τραινακι της καρατζόβας για το βλέπει ο Συφακης και να ζει με τις αυταπάτες και τις ψευδαισθήσεις του. ότι δήθεν το έχει κανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)