Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Δήλωση Γιάννη Σηφάκη μετά την επίσκεψη ΟΣΕ στην Πέλλα




Η Πέλλα σύσσωμη απαιτεί την ένταξη του προαστιακού σιδηροδρόμου μέσω Γιαννιτσών και την παράκαμψη προς Αριδαία στον στρατηγικό σχεδιασμό του ΟΣΕ.
Η πλήρης συγκοινωνιακή απομόνωση της Πέλλας από τους βασικούς άξονες πρέπει να τελειώσει.
Ο προαστιακός μέσω Γιαννιτσών πρέπει να αποτελέσει τμήμα της «σιδηροδρομικής Εγνατίας» με πρώτο βήμα την ένταξη του έργου στον στρατηγικό σχεδιασμό του ΟΣΕ.
Η παθητική στάση πολιτικών παραγόντων ( βουλευτών, Νομαρχών, Δημάρχων κλπ) όταν «κλάπηκε» η οδική Εγνατία από την Πέλλα δεν πρέπει και δεν θα επαναληφθεί και για τον σιδηρόδρομο.
Η επίσκεψη του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ Κώστα Πετράκη στην Πέλλα δεν έδωσε σαφείς απαντήσεις στα σοβαρά αυτά ερωτήματα.
Προσωπικά θα συναντηθώ άμεσα μαζί του ( και με τα διευθυντικά στελέχη του ΟΣΕ) καθώς και με το Υπουργείο Μεταφορών μαζί με το Δίκτυο Πολιτών για τον σιδηρόδρομο για να υπάρξουν σαφέστατες δεσμεύσεις σχετικά με τις ενέργειες του οργανισμού προς αυτή την κατεύθυνση.
Καλώ την κοινωνία της Πέλλας σε επαγρύπνηση και συστράτευση για τον προαστιακό. Το σπουδαίο αυτό αναπτυξιακό έργο για την Πέλλα δεν θα παραπεμφθεί στις καλένδες, η κυβέρνηση μας σταθερή στην προτεραιότητα για την ανάπτυξη μέσων σταθερής τροχιάς, μέσων Μαζικής φτηνής και φιλοπεριβαλλοντικής μεταφοράς θα κάνει ότι δεν έκαναν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Οι ταλαντεύσεις και οι παλινωδίες μέσα στην Πέλλα σε σχέση με την προτεραιότητα του έργου μέσα στο σχέδιο παραγωγικής ανασυγκρότησης της Πέλλας πρέπει αποφασιστικά να τελειώσουν.

7 σχόλια:

  1. Ας το Γιάννη, μας πρόλαβαν άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το εργο μπορεί να γινει με το εξης χρονοδιάγραμμα. 1. Σύνταξη μελέτης για 100 χιλιόμετρα απο Γεφυρα Θεσ/νικης έως Αριδαία. Χρόνος περαίωσης 3 χρόνια. Προυπολογισμός 10.000.000 Ε
    2) Απαλλοτριώσεις χωραφιών και οικοπέδων. Χρόνος περαίωσης 30 χρόνια. Προυπολογισμός 1 δις. 3) Εναρξη εργασιών. Χρόνος περαίωσης 3-5 χρόνια. Προυπολογισμός 3 δις. 4) Υλικοτεχνική υποδομή. Χρόνος παράδοσης 2 χρόνια. Προυπολογισμός 3 δις. 5) Πρόσληψη προσωπικού. Σίγουρα εγώ δεν θα ζώ να δώ αυτό το έργο, ούτε και όλοι οι άλλοι που το διεκδίκησαν. ΔΥΣΤΥΧΩΣ. (αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη, καλοδεχούμενη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κάπως είναι τα πράγματα φίλε μου 6:19 ως προς το να είσαι εν ζωή, άλωστε αυτοί που κατασκεύασαν την γραμμή στην περιοχή σου και εσύ την χρησιμοποιείς δεν ζούνε, απλά την φτιάξανε για ΕΣΕΝΑ. Τα υπόλοιπα στοιχεία που αναφέρεις είναι μια υπερβολή απλά και μόνο επειδή είσαι αντίθετος η έχεις άλλα συμφέροντα. Από τα λίγα πράγματα που ξέρω διαβάζοντας τις εξελίξεις σε πληροφορώ ότι η σύνταξη προμελέτης έχει γίνει,προς Αριδαία υπάρχει ζώνη απαλλοτριωμένη, από Σκύδρα προς Γιαννιτσά υπάρχει χώρος παράλληλα με τον δρόμο, το υπόλοιπο τμήμα σκέψου εσύ πως είναι. Συμφωνώ για την περαίωση των εργασιών, για τις προσλήψεις με τόσο ανεργία ας μη το συζητάμε καλλίτερα, ρώτα τα παιδιά σου.

      Διαγραφή
    2. ευτυχως που απανταει το γραφειο του γιαννη ή ο ιδιος ο γιαννης και φωτιστηκα. Οσο για τους Τουρκους που κατασκευασαν την σιδηροδρομική γραμμή, φυσικά έγινε με αλλα δεδομένα, με αλλους προυπολογισμούς, με αγγαρίες και με το αποφασίζουμε και διατάσσουμε, που σήμερα δεν υπάρχουν. Φυσικά και δεν είμαι αντιθετος με την κατασκευή του έργου, όσο για τα αλλα συμφέροντα, μαλιστα εχω 50 λεωφορεία και θα χασω δουλειές (κριμα που με πηρες χαμπαρι...)

      Διαγραφή
  3. Γιάννη άσε το τραίνο και πιάσε αεροπλάνο αν θες να είσαι μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σπουδαία δήλωση. Αν είχε γίνει από κάποιο φορέα, σύλλογο πολιτών ή κάτι παρεμφερές ο.κ. Αλλά από βουλευτή της κυβέρνησης; Η αλαζονεία σε όλο της το μεγαλείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)