Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Ο Εν πολλές καλαμποκονοθείες περιπεσών Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑ Αλμωπίας




 Μ. Τρίτη  Τροπάριο Κασσιανής

Κύριε , ο άνθρωπος που έπεσε σε πολλές καλαμποκονοθείες

Θα σε αλείψει  με καλαμποκέλαιο πριν τον ενταφιασμό σου
Αλοίμονο σε μένα γιατί  μέσα μου όλα είναι νύχτα  κατασκότεινη
Και δίχως φεγγάρι δεν είδα και τα άλλα χωράφια
Δέξου από μένα τις πηγές των δακρύων για αυτή τη παράλειψη
Εσύ που μεταλλάζεις τα  πάντα
Λύγισε τα αναστενάγματα της καρδιάς μου
εσύ που έγειρες τον ουρανό και κατέβηκεςστα καλαμπόκια μου
Θα φιλήσω τα άχραντα  θαυματοποιά  ποδάρια σου,
και θα τα σφουγγίσω πάλι με τα καλαμπόκια  της κεφαλής μου•
αυτά τα ποδάρια, που σαν η γυνή μου κατά το δειλινό,
τ' άκουσε να περπατάνε,στις καλαμποκιές  και  από το φόβο της κρύφτηκε
και δεν τα δήλωσε όλα στα όνομά μου, η ηλίθια.
Των αμαρτιών μου τα πλήθη που δήλωνα τόσο λίγα
 και των αργυρίων   την άβυσσο,
ποιος μπορεί να τα πολλαπλασιάσει
 ψυχοσώστη ΚαλαμποκοΣωτήρα μου;
Μόνο εσύ 
                Μην καταφρονέσης  τον δούλο σου
εσύ που έχεις τ' αμέτρητο έλεος
 και μπορείς ατέλειωτα εκτάρια να μου δώσεις



η ΜΌΝΗ ΛΎΤΡΩΣΗ καλαμποκοκλέφτη
είναι

Η ταπεινή συγνώμη και παραίτηση από δημοτικός σύμβουλος και η επιστροφή όλων των κλεμμένων από εσένα  και το σόι του 


ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΤΙ ΛΕΕΙ;

ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕΡΕΣ
 ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΝΕΡΑΚΙ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΚΟΙΝΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΕΥΑ ( ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ)  ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΟΥ; 

 


5 σχόλια:

  1. πόσο μικρό ανθρωπακι είσαι Πετρε; Δε σεβεσαι τίποτα. Ένας τιποτενιος είσαι. Ότι και να κάνεις, ότι και να σκεφτείτε ακόμη να κάνετε, δεν σάς δίνει σημασία κανένας. Πόσο αρρωστοι είστε και η δύο. Τολμησες και χλευασες ακόμη και το τροπαριο τής Κασσιανης. Ντροπή και αίσχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου κλεφτη θρησκευομενε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εβαλε ολο το συγγενοσοι και τους συναδελφους στο κολπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο/Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΕΛΛΑΣ ΤΙ ΛΕΕΙ;
    ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε ρε κατι μαλακες που βαζουν σε θεσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)