Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

Οι Προμαχιώτες πήραν τα άρματα









Δήμου Αλμωπίας, κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, πήραν την κατάσταση με τα καιρικά φαινόμενα στα χέρια του τους.  Αρμάτωσαν τα τρακτέρ με μαχαίρια και βγήκαν να καθαρίσουν  τους δρόμους. Απέδειξαν στην πράξη ότι τα πολλά λόγια και οι πολλές φωτογραφίες δεν φέρνουν αποτελέσματα.


 
 Η κατάσταση εκτός από τους Προμάχους , γενικά παντού ήταν απελπιστική. Τελικά όλοι αναρωτιούνται αν έγιναν και που παρεμβάσεις για την επίλυση των αυτονόητων προβλημάτων








18 σχόλια:

  1. Δεν είναι μόνο εκεί Πέτρο. Και σαρακηνους έτσι έγινε ο όποιος καθαρισμός ο δήμος απών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πουθενά δεν έχουν κάνει τίποτα! Ας μας πουν που έχουν καθαρισει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μετά 4.5 μέρες θα έρθει και το εκχιονιστικο να καθαρίσει τους δρόμους υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι γλύψε τους Πρόμαχιοτες σαμανδη αλλά ξεχνάς ότι ειμαστε πατριώτες και κάτι άτομα σαν και του λόγου σου τους στέλνουμε στο πεταρνικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμετανόητε μιας αρρωστημένης κατάστασης, δεν έχω ανάγκη το γλύψιμο των Προμαχιωτών. Ούτε οι ίδιοι το δικό μου. Προφανώς είσαι οπαδός του γλειψίματος και δικαίωμα σου. Δεν ξέρω αν πράγματι είσαι Προμαχιώτης ή όχι. Μάθε όμως ότι με τους Προμαχιώτες είμαι χρόνια φίλος. Όσο για το Πέτερνικ μια χαρά είναι.Τουλάχιστον όταν δουλεύαμε στο Δασαρχείο. Συνεπώς δεν χρειάζεται να με στείλεις ξέρω που είναι. Μάλλον εσύ δεν ξέρεις και είσαι μαϊμού πατριώτης. Οι Προμαχιώτες που ξέρω εγώ είναι λεβέντες και μιλάνε ντόμπρα
    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα χρόνια έχεις να έρθεις προμαχους ρε;και από που και ως που είσαι φίλος μας; Σκοπιανούς φίλους δεν έχουμε εμείς

      Διαγραφή
    2. το ειδαμε και αυτό, οι μπαχοβιτες να λενε τους ποζαριτες, σκοπιανούς ! λες και εστω 1, να εχει ερθει απο τα σκόπια. η ηλιθιότητα σπάζει όλα τα κοντέρ της αθλιότητας. ζαγκριοτα

      Διαγραφή
    3. Δεν είπα τους Λουτράκιοτες Σκοπιανούς μη βάζεις λόγια στο στόμα μου,είπα τον σαμανδη γιατί αυτό ακριβώς αντιπροσωπευει μη την σταση του

      Διαγραφή
    4. Τα χαρτιά μου .αλλά και εγώ ξέρω ότι είμαι από το Λουτράκι.Τώρα αν εσύ έχεις άλλα χαρτιά ή φακέλους βγάλτα. Βλέπω ότι έχεις μηχάνημα που μετράει ποιος είναι Σκοπιανός και ποιος όχι . Για πες μου ένα που αντιπροσωπεύει τους σκοπιανούς. Αλλά το θέμα για το οποίο ΄έγραψα τι σχέση έχει με όλα αυτά; Εκτός αν σου έθιξα μερικές " αδερφές ψυχές", τελείως ακατάλληλες για οιοιδήποτε αιρετό πόστο Συγνώμη δε το ήθελα

      Διαγραφή
    5. Δεν μου εθιξες κανέναν δεν εξαρτωμαι από κανέναν σε σχεση με κάποιος και γράφω ότι βλέπω όχι ότι μου λένε να γραψω,ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον όπως έλεγαν και οι πρόγονοι μου και εσείς πιστεψε με κανείς μπαμ από χιλιόμετρα ποιος είσαι και τι αντιπροσωπεύεις

      Διαγραφή
    6. Άσε τα αόριστα ΜΠΑΜ ΜΠΟΥΜ . Παράδειγμα συγκεκριμένο. Όχι κατινιές.

      Διαγραφή
    7. Παράδειγμα;η Μακεδονία είναι Ελληνική ναι η όχι;

      Διαγραφή
  6. Στα σούρβα ήμουν εκεί, αλλά μάλλον εσύ δεν ήσουν. Όπως και σε πολλά παιχνίδια της ομάδας και εκδηλώσεις του χωριού Δεν ξέρω αν έχετε ή όχι Σκοπιανούς φίλους . Ούτε και με νοιάζει. Εγώ είμαι από το Λουτράκι, όπου έχουμε πολλές νύφες αλλά και γαμπρούς από τους Προμάχους. Τώρα τι πρόβλημα έχεις εσύ με τους σκοπιανούς λύστο μόνος σου. Θα γνωρίζεις όμως ότι πολλοί χωριανοί σου όχι μόνο έχουν φίλους σκοπιανούς ( και καλά κάνουν) αλλά έχουν και γυναίκες από εκεί. (δικαίωμα , γούστο και καπέλο τους). Εμένα δεν με νοιάζει ούτε και μου πέφτει λόγος. Και κάτι τελευταίο, αν λέω πάλι είσαι Προμαχιώτης, δεν θα ρωτήσω εσένα αν θα είμαι ή όχι φίλος με τους Προμαχιώτες. Οι φιλίες δεν γίνονται κατόπιν δικής σου υπόδειξης. Ρασμπρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Πρόμαχιοτες λένε ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική εσύ τ έχεις να πεις;

      Διαγραφή
    2. Τι σχέση έχει η κακοκαιρία με το αν είναι η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Ελληνική ή όχι. Άλλωστε με ποια ιδιότητα εσύ εκπροσωπείς όλους τους Προμαχιώτες; Ούτε τό όνομά σου δεν τολμάς να βάλεις. Εσύ όμως γιατί ρωτάς; Εχεις αμφιβολίες ότι Η ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ είναι ελληνική;

      Διαγραφή
  7. Εγώ έχω να πω ότι έκαναν το αυτονόητο. αν δηλαδή περναμε όλοι τις καταστάσεις στα χέρια μας και δεν περιμέναμε το κράτος θα είμαστε οι από πάνω και τότε θα μπορούσαμε να στήσουμε στο τοίχο τις εξουσίες δικαιωματικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαρακηνους πηγε 2 φορες το μηχανημα.απλα καποιει θελουν και μεσα στην αυλη τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και όλα αυτά γινόντουσαν με τν επίβλεψη του δημοτικού συμβούλου κ.Γουδη ο οποίος απολαμβανε το ζεστό ρόφημα μέσα στο καφενείο της πλατείας του χωριού και χαζό γελούσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)