Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΠΟΛΙΑΝΙΔΗ Ο Α.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ




Ο Βασιλής Πολιανίδης είναι η 4η ηχηρή μεταγραφή, όπως υποσχέθηκε ο πρόεδρος Τέο Δανιηλίδης πριν την χειμερινή μεταγραφική περίοδο, ότι η ομάδα θα ενισχυθεί για την συνέχεια του πρωταθλήματος.


Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Α.Σ. Γιαννιτσά γεννήθηκε τον Μάρτιο του 1994 στην Θεσσαλονίκη και ξεκίνησε την καριέρα του από τα τμήματα υποδομής του Άρη Θεσσαλονίκης καταφέρνοντας να κατακτήσει το πρωτάθλημα Ελλάδος με την Κ-20 του Άρη. Επόμενοι σταθμοί της καριέρας του ήταν ο Απόλλων Καλαμαριάς, ο Εθνικός Αγιονερίου, ο Παναργειακός, η Προοδευτική, ο Παναιγιάλειος και τελευταία η ομάδα του Μακεδονικού. Επίσης έχει συμμετοχές και με τις μικρές εθνικές ομάδες Κ-18 και Κ-20.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Βασίλης Πολιανίδης είπε:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ήρθα στην ομάδα του Α.Σ. Γιαννιτσά.

Έχω ακούσει τα καλύτερα για την ομάδα αυτή και για το πόσο οργανωμένη είναι και αυτό με έπεισε να έρθω σε μια ομάδα με υψηλούς στόχους.

Είναι δέλεαρ για έναν ποδοσφαιριστή να δουλεύει με έναν αξιόλογο προπονητή όπως ο Τίμος Καβακάς.

Είμαι ενθουσιασμένος που ήρθα και θέλω να ικανοποιήσω του ανθρώπους των Γιαννιτσών που πίστεψαν σε εμένα. Δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια, θέλω να μιλήσω με πράξεις μέσα στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)