Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2021

Συγκλονιστική μαρτυρία 23χρονου-θύματος μπούλινγκ: «Έφτιαξαν βίντεο και έλεγαν ότι πρέπει να είμαι νεκρός»

Pixabay

 

Σοκ προκαλεί η μαρτυρία του 23χρονου Βασίλη στην «Ωρα Ελλάδος» και το ethnos.gr αναφορικά με την φριχτή μορφή διαδικτυακού bullying που βίωσε ενώ ήταν πρωτοετής φοιτητής στη Σχολή Ψηφιακών Τεχνών και Κινηματογράφου του Πανεπιστημίου Αθηνών στα Ψαχνά της Εύβοιας.

 Απειλές για τη ζωή του, για την ζωή μελών της οικογένειάς του, εξυβρίσεις, ταπεινώσεις και χυδαίοι χαρακτηρισμοί είναι μόνο μερικά από τα όσα βίωσε με τους δράστες -αγόρια και κορίτσια- να φτάνουν στο σημείο να δημιουργήσουν μέχρι και βίντεο εναντίον του το οποίο, παρά τις καταγγελίες στις Αρχές, παρέμενε ενεργό μέχρι πολύ πρόσφατα. Σύμφωνα, ειδικότερα, με τον δικηγόρο του 23χρονου, Ουίλιαμ Χαμπίμπ που μίλησε στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV, το βίντεο «κατέβηκε» το πρωί της Τετάρτης. «Έπρεπε να είσαι νεκρός», «ο πόνος θα είναι αβάσταχτος», «θέλει να σε δείρει όλη η σχολή», «φύγε από τη χώρα» και «δεν είναι αστείο» είναι μόνο λίγα από τα όσα ακούγονται στο «τραγούδι» το άκουσμα του οποίου προκαλεί ανατριχίλα.

«Με έβριζαν με απειλούσαν για μαχαιρώματα εάν πατούσα το πόδι μου στη Σχολή, αλλά απειλούσαν και την οικογένεια μου. Σκεφτόμουν να κάνω κακό στη ζωή μου, έκλαιγα πολλές φορές, ο ύπνος μου διαταράχθηκε, είχα έξαρση άγχους και ζήτησα βοήθεια από ειδικό για να το αντιμετωπίσω με αγωγή», λέει ο νεαρός.

 Σύμφωνα με την καταγγελία του, «όλα ξεκίνησαν όταν φτιάξαμε μία ομαδική συνομιλία για πρωτοετείς φοιτητές της σχολής. Ήταν παιδιά με τα οποία διαδικτυακά λόγω της πανδημίας ήμασταν φίλοι. Όταν πρωτοξεκίνησε όλο αυτό δεν μπορούσα να διαχειριστώ τα μαζικά πυρά εναντίον μου, αυτό το μαζικό μίσος που μου συνέβαινε εντελώς από το πουθενά χωρίς να έχω κάνει κάτι που να το δικαιολογεί όλο αυτό», τονίζει.

Αυτά τα παιδιά, για τη δράση των οποίων έχουν γίνει καταγγελίες στις Αρχές, είναι ο λόγος που ο Βασίλης, παρόλο που ήταν το όνειρό του να σπουδάσει στο συγκεκριμένο τμήμα, το εγκατέλειψε. «Είχα πει ότι θα πάω με την επόμενη γενιά, αλλά έγιναν κι άλλα περιστατικά τους επόμενους μήνες. Η τελευταία φορά που με απείλησαν ήταν μέσω μηνύματος που έλαβα τον Αύγουστο, για το οποίο επίσης έκανα καταγγελία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αφήσω τη σχολή και πλέον σπουδάζω άλλο αντικείμενο στην Πάτρα.

 Η ζωή μου στο καινούργιο ακαδημαϊκό περιβάλλον έχοντας περάσει όλο αυτό πέρυσι είναι διαφορετική. Μου ήταν και μου είναι ακόμα πολύ δύσκολο να εμπιστευτώ, να έρθω σε επαφή με κάποιον άγνωστο, διότι αυτά με τα παιδιά που μου τα έκαναν όλα αυτά ξεκινήσαμε σαν φίλοι», επισημαίνει ο 23χρονος που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του, καθώς η υπόθεση αναμένεται να πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης.

Όπως λέει: «Δεν θέλω να φανεί το πρόσωπό μου γιατί ο σκοπός μου είναι στείλω ένα μήνυμα που δεν έχει να κάνει με την αυτοπροβολή μου. Το μήνυμά μου είναι ότι όποιος έχει ένα πρόβλημα πρέπει να προσπαθεί να το αντιμετωπίσει, να βρει κουράγιο, να πάει σε ειδικό και να μιλήσει ανοιχτά γι’ αυτό». Σύμφωνα με τον δικηγόρο του 23χρονου, Ουίλιαμ Χαμπίμπ, αναμένονται σύντομα αποτελέσματα από την έρευνα της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Πηγή: ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)