Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023

21η Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down – «Η αγάπη δε μετράει χρωμοσώματα!



21η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down.
Ημέρα ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης, αποδοχής και αγάπης, γι ́ αυτά τα
άτομα που ομορφαίνουν τη ζωή όλων μας και κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο.

Σήμερα αντί για τα καθιερωμένα μηνύματα ενημέρωσης που γράφονται και
δημοσιεύονται κάθε χρόνο σας παραθέτουμε την επιστολή μιας μητέρας προς
το παιδί της με Σύνδρομο Down. Ένα γράμμα κατάθεση ψυχής που δίνει δύναμη
στον καθένα από εμάς για να συνεχίσει τον αγώνα του στη ζωή.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Το παιδί έρχεται με σύνδρομο Down. Σοκ!!! Δεν είναι δυνατόν. Τι θα κάνω.
"Ίσως θα ήταν καλύτερα η εγκυμοσύνη να τερματιστεί εδώ, μου λέει ο γιατρός".
Όχι, δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Θέλει δύναμη κι εγώ δεν την έχω. Είμαι
αδύναμη. Έχω τη δύναμη να το κρατήσω και να αγωνιστώ για μία ψυχούλα
που ο ερχομός της άλλαξε ριζικά τη ζωή μου. Μία ψυχούλα που μέχρι στιγμής
μου έμαθε πολλά. Πολύ περισσότερα από ό,τι εγώ σ’ αυτήν. Είμαι σίγουρη, ότι
στο μέλλον θα μου διδάξεις ακόμη περισσότερα.
Άγγελέ μου, μού έμαθες πώς να αποδέχομαι τους ανθρώπους χωρίς να
προσπαθώ να τους αλλάξω. Μου έμαθες να αποδέχομαι το διαφορετικό,
όποιο κι αν είναι αυτό χωρίς να κρίνω. Μου έμαθες να είμαι υπομονετική, να
έχω συμπόνια, να συγχωρώ, να ακούω. Μου έμαθες τι θα πει αγκαλιά. Μια
ζεστή αγκαλιά. Μου έμαθες να αγαπώ άνευ όρων και χωρίς ανταλλάγματα.
Εκεί που λυγίζω και λέω ότι ως εδώ ήταν και δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο,
κουράστηκα, εσύ με ένα χαμόγελό σου, με μια αγκαλιά σου, με ένα «μπράβο
μαμά μου» μού δίνεις δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω τον αγώνα μας. Μα
πάνω από όλα μού δίδαξες πώς να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος κάθε μέρα.

Δεν ξέρω τι καταλαβαίνεις από όσα λέω. Σημασία έχει να καταλάβεις ότι σε
αγαπώ έτσι όπως είσαι και όχι όπως θα ήθελα να είσαι. Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ο
εαυτός σου και όχι κάποιος άλλος. Σ’ αγαπώ γιατί είσαι αληθινός και όχι
τέλειος. Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ο μοναδικός άγγελός μου. Σ’ ευχαριστώ που με
διάλεξες να είμαι η μητέρα σου. Είμαι ευτυχισμένη κι ευγνώμων για αυτό. Είσαι
το φως στη ζωή μου.

Σας περιμένουμε όλους αύριο 21 Μαρτίου 2023
στις 11:00 στην κεντρική πλατεία Αριδαίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)