Είναι γνωστό ότι ο οδικός άξονας «Χαλκηδόνα- Γιαννιτσά- Έδεσσα», αποτελεί πρώτη προτεραιότητα της Κοινοβουλευτικής δραστηριότητας του Γιώργου Καρασμάνη.
Πρόκειται για ένα έργο τεράστιας σημασίας για το Ν. Πέλλας, για τη χρηματοδότηση του οποίου ως γνωστόν, η προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε διασφαλίσει κονδύλι ύψους 120.000.000 ευρώ, με προγραμματισμένο μάλιστα σχεδιασμό η δημοπράτηση να γίνονταν αρχές του 2010, χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα ολοκληρώνονταν οι μελέτες του έργου, τις οποίες επίσης είχε χρηματοδοτήσει η ίδια Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με ποσό 5.000.000 ευρώ από το Γ΄ΚΠΣ.
Η δημοπράτηση όμως του συγκεκριμένου έργου οδηγείται από αναβολή σε αναβολή, γεγονός που έχει προκαλέσει συνεχείς Κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις του Γιώργου Καρασμάνη προς τον Υπουργό Υποδομών, οι απαντήσεις του οποίου προβάλλουν διάφορες μη πειστικές αιτιάσεις ( αφού συνεχώς αναφέρεται και σε κάποια μελέτη της οποίας εκκρεμεί η ολοκλήρωση ), οι οποίες τείνουν να εξελιχθούν σε απροκάλυπτο εμπαιγμό για τους πολίτες του Νομού μας.
Ένα άλλο μείζονος σημασίας έργο για το Ν. Πέλλας είναι η υλοποίηση του οδικού τμήματος «Άγρας-Βρυττά», έργο το οποίο εντάχθηκε επί Νέας Δημοκρατίας ( έπειτα και από τις συνεχείς προσπάθειες του Γιώργου Καρασμάνη ) στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με συνολικό προϋπολογισμό 12,5 εκατομμύρια ευρώ και η κατασκευή του ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2009.
Έκτοτε όμως το έργο προχωρά με ρυθμούς χελώνας, και παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου Υποδομών ( σύμφωνα με την απάντησή του στην υπ’ αριθ. 1321/20-08-2010 σχετική ερώτηση του Βουλευτή ) ότι οι εργασίες κατασκευής προχωρούν κανονικά, είναι κοινή διαπίστωση ότι ακόμη και σήμερα παρατηρείται παρατεταμένη στασιμότητα στην πρόοδο των εργασιών του συγκεκριμένου έργου, η οποία έχει προκαλέσει εύλογη αναστάτωση στους κατοίκους της περιοχής.
Για τα δύο ( 2 ) αυτά σημαντικά έργα του Νομού, ο Γιώργος Καρασμάνης κατέθεσε εκ νέου ερώτηση στη Βουλή προς τον Υπουργό Υποδομών ( υπ’ αριθ. 12076/24-02-2011 ), ζητώντας την άμεση δημοπράτηση του οδικού άξονα «Χαλκηδόνα- Γιαννιτσά- Έδεσσα» και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της κατασκευής του οδικού τμήματος «Άγρας-Βρυττά». Η απάντηση που δόθηκε στην ερώτηση αυτή του Βουλευτή από τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Μαγκριώτη είναι στο πνεύμα των προηγούμενων απαντήσεών του, υπεκφεύγει και στην ουσία δεν απαντά, αφού τίποτε συγκεκριμένο και δεσμευτικό δεν αναφέρεται σ’ αυτήν, αλλά επαναλαμβάνονται αόριστες διαβεβαιώσεις που υποτιμούν τη νοημοσύνη όλων μας.
Παρατίθεται αυτούσια η απάντηση του κ. Μαγκριώτη:
« Σε απάντηση της παραπάνω σχετικής ερώτησης σας αναφέρουμε τα εξής:
1. Για τον οδικό άξονα Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά-Έδεσσα και συγκεκριμένα για το τμήμα Χαλκηδόνα-Μελίσσι η αρμόδια Υπηρεσία ( ΔΜΕΟ ) του Υπουργείου διαβίβασε στις 03/03/2011 αντίγραφα των εγκεκριμένων μελετών στη ΔΔΕ Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας προκειμένου να προχωρήσει στις ενέργειες για τη δημοπράτηση του έργου. Επιπλέον, έχει εκπονηθεί, υποβληθεί και αναμένεται να εγκριθεί η Μελέτη Κτηματολογίου.
Για το τμήμα Μαυροβούνι-Έδεσσα εκπονούνται οι σχετικές μελέτες και αναμένεται να εκδοθούν οι περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις οπότε στη συνέχεια θα εκδοθούν οι σχετικές εγκριτικές αποφάσεις.
2. Ο οδικός άξονας Άγρα-Βρυττά κατασκευάζεται από την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, η οποία μας γνώρισε ότι οι εργασίες ολοκλήρωσης της εργολαβίας συνεχίζονται κανονικά και κατά τη διάρκεια του παρελθόντος έτους 2010 πιστοποιήθηκαν 876.485,35 ευρώ, ενώ για το τρέχον έτος 2011 έχουν πιστοποιηθεί και αποπληρωθεί, εντός του Ιανουαρίου, εργασίες ύψους 28.651,31 ευρώ και επίσης απαιτείται η αποπληρωμή εκτελεσμένων εργασιών ύψους 60.000,00 ευρώ εντός του μηνός Μαρτίου ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου