Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Β. Γιουματζίδης: «Ανάγκη για άμεση επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Έδεσσας-Φλώρινας» .


 O βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ν. Πέλλας  Βασίλης Γιουματζίδης, επανάφερε στο προσκήνιο, το μείζονος σημασίας θέμα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Έδεσσας-Φλώρινας,
με εκ νέου ερώτηση του, που κατέθεσε προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ζητώντας ξεκάθαρη πολιτική βούληση και άμεση λειτουργία της εν λόγω σιδηροδρομικής γραμμής.


Στο πρόσφατο παρελθόν, για το ίδιο  θέμα, και μετά την έντονη αναστάτωση που προκάλεσε στους κατοίκους των περιοχών η διακοπή των δρομολογίων των τρένων της Κεντροδυτικής Μακεδονίας, ο Β. Γιουματζίδης, με την Α.Π. 14184/1-4-2011 ερώτηση του προς τον αρμόδιο Υπουργό, ζητούσε να ενημερωθεί για τη μελέτη αναδιάρθρωσης του δρομολογίου και την επαναλειτουργία της γραμμής.


Σε απάντηση της εν λόγω ερώτησης, με το  έγγραφο Α.Π.:Β-1275/2-5-2011 του έγινε γνωστό, ότι η Διοίκηση της Εταιρίας, στη προσπάθεια εξυγίανσης των οικονομικών της, ενέκρινε ένα σχέδιο για την αναδιάρθρωση των ζημιογόνων δρομολογίων, μεταξύ αυτών και της εν λόγω γραμμής. Ειδικότερα, προτάθηκε να συμβάλλουν από κοινού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, η ΔΕΗ, οι δήμοι Φλώρινας, Αμυνταίου και οι κάτοικοι των περιοχών.


Επανερχόμενος, ο Β. Γιουματζίδης τόνισε τη σπουδαιότητα της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Έδεσσας-Φλώρινας, καθώς τα συγκεκριμένα δρομολόγια εξυπηρετούν τις αυξημένες ανάγκες μετακίνησης του επιβατικού κοινού, τόσο του νομού Πέλλας, όσο και του νομού Φλώρινας, ενώ παράλληλα χρησιμοποιούνται για την εμπορική μεταφορά προϊόντων σε πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας και στα Δυτικά Βαλκάνια, γεγονός που συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Ως εκ τούτου, καθίσταται σαφές, ότι πρέπει να δοθεί το πράσινο φως για την άμεση λειτουργία της συγκεκριμένης γραμμής.


Παράλληλα, ζήτησε από τον Υπουργό Υποδομών να του απαντήσει άμεσα αν η πρόταση του Υπουργείου, σε συνεργασία με τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ύψους 1.500.000 ευρώ περίπου, που απαιτούνται για την επαναλειτουργία της γραμμής, έχει καλυφθεί με την προαγορά ετησίων καρτών των φορέων της Δυτικής Μακεδονίας. Καθώς και ποιο τμήμα του αναφερόμενου ποσού προτίθεται να καλύψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το συνολικό ποσό των 50 εκατομμυρίων ευρώ που έχει στη διάθεσή της για τα δρομολόγια ΥΔΥ και πότε υπολογίζεται να υπάρξει συμφωνία για την άμεση επανέναρξη της λειτουργίας της εν λόγω γραμμής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)