Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Ανακριβή τα περί αναδρομικών διεκδικήσεων από την Πόπη Φουντουκίδου


Με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου που αφορούν την αξίωση αναδρομικών από το Ελληνικό δημόσιο, έχω να σας γνωστοποιήσω τα εξής:
Του δικαιώματός μου αυτού παραιτήθηκα ήδη το έτος 2008. Άλλωστε, είναι γνωστόν ότι υπερψήφισα τη ρύθμιση του  άρθρου 12 του Νόμου 3691/2008 (με το οποίο ορίζονταν οι αμοιβές των δικαστικών), που ρητώς αποκλείει τους βουλευτές από τη διεκδίκηση ίσων αμοιβών με τους δικαστικούς.
Η αγωγή που εκκρεμεί σε βάρος του Δημοσίου, στην οποία εμμένω, αφορά σε ασφαλιστική μου διαφορά, για αναγνώριση ασφαλιστικού χρόνου, για τον οποίο, αν και κατέβαλα εισφορές, μου αμφισβητείται. 


Γιαννιτσά 13-12-2011

Με Τιμή         
                                                                                                                                             Πόπη Φουντουκιδου

4 σχόλια:

  1. ayta poy grafeis ta pisteyeis
    den drepeste ligo tsipa den exete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει ν'αλλάζουμε συχνά τους πολιτικούς και τις πάνες...για τούς ιδιους λόγους

    George Bernard Shaw
    ιρλανδός συγγραφέας

    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΠΗ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑ, ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΑΓΩΝΕΣ" ΚΑΙ ΤΗΝ "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΕΙ Η ΖΗΛΕΙΑ, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπαρχει ακομα Φουντουκιδου? αυτη που εφιαξε τα τρομερα εργα στην Αλμωπια? αυτη δεν ειναι που εσωσε την αλμωπια? δεν ντρεπονται τελικα ποιοι πρωην βουλευτες....ντροπη σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)