Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Δεν άφησαν δημότη να μιλήσει στο Δημοτικό Συμβούλιο Αλμωπίας .







Επιτακτικά ζήτησε τον λόγο ο Γιάννης Πασχαλίδης πριν αρχίσει η χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας , προκειμένου να γνωστοποιήσει στο Σώμα πρόβλημα το οποίο
έχει προκύψει από προφορικές συμφωνίες που έκανε με τον Δήμο για συγκεκριμένες  εργασίες . Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κώστας Νικολαϊδης του έκανε γνωστό ότι του έχει ετοιμάσει γραπτή απάντηση .΄Αλλωστε το θέμα το γνωρίζει το Σώμα ,αφού το γνωστοποίησε με επιστολή ο Γιάννης Πασχαλίδης  Το θέμα του , επίσης  εμπίπτει στη δικαιοδοσία  Συμπαραστάτη του Δημότη , ενώ ο Δήμαρχος Δημήτρης Πασόης του είπε ότι δεν υπήρξε ποτέ μεταξύ τους   καμιά συμφωνία .
Ο Χρήστος Χουρσόγλου πρότεινε για λόγους ισονομίας να του δοθεί ο λόγος , αφού κάτι παρόμοιο έγινε στη προηγούμενη συνεδρίαση  με εργολάβο εκτός περιοχής.
Ο Π. Ζέρζης κάλεσε τη δημοτική αρχή να μη φοβάται τη διαφάνεια που τόσο επικαλείται  και να επιτρέψει στο Γιάννη Πασχαλίδη να ενημερώσει το Σώμα για το αίτημά του .
Ο Συμπαραστάτης του Δημότη Σταύρος Κλεισούρης,  , αναφέρθηκε στο μικρό ιστορικό του προβλήματος υποστηρίζοντας ότι πέρυσι έγιναν κάποιες συμφωνίες και ότι η διαφορά είναι μεταξύ ιδιωτών .
Τελικά παρά την επιμονή του, δεν του επιτράπηκε να μιλήσει .

4 σχόλια:

  1. Φιλε κλεισούρη ..Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΙΔΙΩΤΩΝ..... ΑΣΤΟ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ, ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΛΕΓΕΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΑΡΟΥΤΟΓΛΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΕΜΙΖΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΡΟΤΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ, ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΡΟΤΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ,
    ΑΡΕ ...... ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ21 Δεκεμβρίου 2012 στις 1:39 π.μ.

      κ. Πρόεδρε του Δημοτικού συμβουλίου Αλμωπίας το θέμα με την προφορική σύμβαση είναι άλλη υπόθεση η οποία πείρε τον δρόμο της δικαιοσύνης.
      Επειδή και γραπτά και προφορικά και με εξώδικο ζήτησα από τον κ. Δήμαρχο να κοστολογήσει και να αξιολογήσει τις εργασίες που προσέφερα στον Δήμο και επειδή δεν έκανε τίποτα για αυτόν τον λόγο ήθελα να εκφράσω τα παράπονά μου στο Δημοτικό συμβούλιο. Γιατί ; κ. Δήμαρχε ενώ ήμουν από τον επόμενο εργολάβο την ΤΟΜΗ ΟΕ σύμφωνα με τα ημερολόγια εργασιών κατά 200 έως και 400 % φθηνότερος είπατε ότι έχω ακριβές χρεώσεις ; γιατί κάνατε τις δικές μου εργασίες φίλο και φτερό για να διαπιστώσετε παραλείψεις και δεν κάνατε το ίδιο και για την ΤΟΜΗ ΟΕ ; γιατί μου κάνατε περικοπή στην κοστολόγηση τις εργασίας μου κατά 31 % όταν γνωρίζατε ότι είμαι φθηνότερος κατά 400 % της ΤΟΜΗΣ ΟΕ; Γιατί δεν ζητήσατε εξηγήσεις από την ΤΟΜΗ ΟΕ όταν γνωρίζατε ότι ένα εξάρτημα ηλεκτρικού πίνακα (ΡΕΛΕ) ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ προέλευσης αξίας 75 € με το ΦΠΑ το πληρώσατε 1.161,01 € (ποσοστό κέρδους 1.613,00 %) ; Δεν γνωρίζατε κ. Δήμαρχε ότι για μια εξαγωγή αντλίας συνολικού κόστους 1.494,94 € εισέπραξε η ΤΟΜΗ ΟΕ 1.144,44 € περισσότερα από εμένα όμοιας εργασίας ; Δεν γνωρίζετε κ. Δήμαρχε ότι πληρώσατε 3.613,00 € την ΤΟΜΗ ΟΕ για βλάβη 600 € στην κοινότητα Εξαπλατάνου ; Αυτή είναι η διαφάνεια και η Δημοκρατία σας κ. Δήμαρχε και δεν μου επιτρέψατε να εκφράσω τα δίκαια παράπονά μου στο Δημοτικό συμβούλιο ;
      Αν όλα αυτά και πολλά άλλα που γνωρίζει και ο κ.Δήμαρχος εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Συμπαραστάτη του πολίτη ,εγώ είμαι στην διάθεσή του.

      Διαγραφή
    2. κυριε πασχαλιδη μονο μια ερωτηση θα σασ κανω.τις προφορικες εντολες σας τις εδεινε ο δημαρχος η ο τσαβδαρης και ο τραπεζανιδης????????????ετσι απλα για να μην τα ριχνουμε ολα στον δημαρχο..σασ παρακαλω να απαντησετε τιμια.
      Κ.Μ.

      Διαγραφή
  2. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ23 Δεκεμβρίου 2012 στις 1:32 π.μ.

    Αγαπητέ Κ.Μ. Είναι δυνατόν ο κ.Τραπεζανίδης ή ο κ. Τσαβδάρης ή ο οποιοσδήποτε κ.αντιδήμαρχος να δίνει προφορικές ή και γραπτές εντολές έτσι από μόνος του ; Η εντολή μου δόθηκε από τον Τραπεζανίδη κατ εντολή του Δημάρχου και αφού το επιβεβαιώθηκα και προσωπικά πριν ακόμη αρχίσω τις επισκευές ,εν πάση περιπτώσει είμαι στην διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)