Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

«Έχει μέλλον η δημόσια εκπαίδευση;»



ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΔΑΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΕΧΕΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ




Την νέα τάξη πραγμάτων που διαμορφώνεται κυρίως στο Λύκειο προσπάθησαν να εξηγήσουν  στο Ξενιτίδειο  στην Αριδαία το βράδυ της Τετάρτης Μέλη της Διοίκησης της Α΄ ΕΛΜΕ Πέλλας. Παράλληλα να γνωστοποιήσουν και τους λόγους για τους οποίους έχουν ξεκινήσει τις απεργιακές κινητοποιήσεις.: Η ενημερωτική  εκδήλωση για τις εξελίξεις στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης είχε ως  θέμα: «Έχει μέλλον  η δημόσια  εκπαίδευση;»
 Μόνο που αυτή την πολύ χρήσιμη ενημέρωση την παρακολούθησαν ελάχιστοι γονείς και ελάχιστοι καθηγητές .Σε μια εποχή μάλιστα που το πρόβλημα διογκώνεται και τα αδιέξοδα είναι ήδη μπροστά
 Ο Πρόεδρος της  Α΄ΕΛΜΕ ,Τριατάφυλλος Σερμέτης, αναφέρθηκε στους λόγους των κινητοποιήσεων. . Επισήμανε όμως ότι τελικά το ζητούμενο είναι τι παιδεία πλέον υπάρχει. Θέλει μορφωμένους ανθρώπους , ή καταρτισμένους αμόρφωτους;   Στις 10 Σεπτεμβρίου ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο στο οποίο προβλέπονται από την Α’ τάξη εξετάσεις. Το 50% των θεμάτων των εξετάσεων θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων. Ουσιαστικά τα παιδιά θα δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις και στις τρεις τάξεις του Λυκείου σε όλα τα μαθήματα. Ο βαθμός θα συνυπολογίζεται σε όλες τις τάξεις και σε όλα τα μαθήματα για την εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτή η πολιτική ενισχύει τα φροντιστήρια και επομένως οι οικογένειες που έχουν την οικονομική δυνατότητα θα προχωρούν τα παιδιά τους στο σχολείο. Τα υπόλοιπα παιδιά, που αποτελούν την πλειοψηφία του λαού, αργά ή γρήγορα θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το σχολείο.
   Απεργούμε για όλα αυτά, αλλά όχι μόνο για αυτά. Απεργούμε κυρίως γιατί αρκετοί μαθητές μας είναι πεινασμένοι και απελπισμένοι και οι γονείς τους άνεργοι, υποαπασχολούμενοι, απλήρωτοι.
   Απεργούμε γιατί διαλύεται το ασφαλιστικό μας ταμείο και δεν έχουμε πλέον παροχές υγείας.
   Απεργούμε γιατί η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της μας εξευτελίζουν καθημερινά και με αυτό τον τρόπο απαξιώνεται ο ρόλος μας στη κοινωνία.
   Απεργούμε γιατί κατεδαφίζεται το κοινωνικό κράτος (υγεία, παιδεία).
   Απεργούμε γιατί έχουμε χρέος απέναντι στα παιδιά μας, δηλαδή στα παιδιά σας, να πούμε «φτάνει πια». Για να μπορούμε να τα κοιτάζουμε στα μάτια.  
Η  Ταμίας Μαριάννα Δουλγερίδου αναφέρθηκε σε μία σειρά συσσωρευμένων προβλημάτων , τα οποία αντί να λύνονται ,μεγαλώνουν

Από την πλευρά τους έκαναν γνωστό ότι  το  2013 θα  καταγραφεί στην ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης ως η πρώτη χρονιά, μετά το τέλος του β’ παγκοσμίου πολέμου, που δεν έγινε κανένας διορισμός εκπαιδευτικών. Ακόμα, θα καταγραφούν ως πρώτη φορά, από το 1929, όταν υπήρξε η μονιμοποίηση των δημοσίων υπαλλήλων, οι πρώτες απολύσεις εκπαιδευτικών. Η χρονιά αυτή ξεκινά με 16.000 λιγότερους καθηγητές.
   Στις 22 Ιουλίου η κυβέρνηση ξαφνικά έθεσε σε διαθεσιμότητα 2.500 εκπαιδευτικούς των ΕΠΑΛ καταργώντας 52 ειδικότητες και έθεσε εκτός σχο-λείου 20.000 μαθητές, κυρίως κορίτσια.
   Η προσβολή της αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της αισθητικής και του πολιτισμού μας, μας γέμισε οργή, μας συσπείρωσε και έδειξε ότι οι παιδαγωγοί και δάσκαλοι των παιδιών, ως πνευματικοί φορείς, δεν θα ανεχθούν την αυταρχικότητα, την αντιαισθητική και το ξεπερασμένο, αλλά διαθέτουν όλα εκείνα τα αισθητικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά μιας Ελλάδας άλλης, αξιοπρεπούς, που στενάζει κάτω από το βάρος  μιας εξουσιαστικότητας και αυταρχικότητας των ισχυρών δυνάμεων που κυβερνούν. Η ενότητα, η ομοψυχία και η ενεργητική δράση όλων μας θα αποτελέσουν τα συστατικά εκείνα στοιχεία για τον αγώνα που θα κερδηθεί. Όταν η αδικία καθίσταται νόμος, η αντίσταση γίνεται καθήκον. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος!

Οι ελάχιστοι γονείς έκαναν αρκετές σημαντικές παρατηρήσεις και ουσιαστικά συντάχθηκαν με τους καθηγητές  στο θέμα των λειτουργικών προβλημάτων ,την στόχευση της πολιτείας στην παιδεία, ενώ επισήμαναν διάφορα φαινόμενα που οδηγούν στην παραπαιδεία. 



Επειδή όσα ακούστηκαν είναι σημαντικά και χρήσιμα για όλους , το Ραδιο Αλμωπία αύριο Παρασκευή μετά τις 10 θα μεταδώσει την εκδήλωση

3 σχόλια:

  1. giati na pame se aytous pou mas ksepoulisane?
    pseyto aristeroi syndikales tis plakas einai oi perissoteroi...me idees 100 xronia piso oso gia tous pasokous kai tous deksious den sxoliazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά ο κοινωνικός αυτοματισμός καλά κρατεί!!! Το θέμα είναι αυτό ανώνυμε; Ή τα παιδιά μας που αν οι γονείς δεν έχουν να ξοδέψουν ή δεν ξέρουν να τα βοηθήσουν δεν θα έχουν δικαίωμα επιλογής; Δηλαδή το μέλλον τους απλήρωτοι εργάτες και άν!!!

    Μια μητέρα που πιθανόν δεν θα μπορεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ (100%) ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)