Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Κατεβαίνει μόνο για Δήμαρχος





ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΝΟΥ


 ΔΕΝ «ΣΤΡΙΒΕΙ… ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΑΒΩΝΟΣ»



Μόνο για υποψήφιος Δήμαρχος Αλωπίας κατεβαίνει ο Δημήτρης Μπίνος. Αυτό αναφέρει σε απάντηση του σε σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας ΓΕΓΟΝΟΤΑ :





 "Προς αποκατάσταση της αλήθειας θέλω να μεταφέρω σε σας αλλά και στους  αναγνώστες σας την αμετάκλητη απόφασή μου να είμαι υποψήφιος για τη θέση του Δημάρχου Αλμωπίας στις προσεχείς δημοτικές εκλογές. Απόφαση και όχι πρόθεση για να μην παίζουμε με τις λέξεις. Δεν πρόκειται να πάω για βουλευτής ή οτιδήποτε τέτοιο, να κάνω ηρωική έξοδο ή να ακολουθήσω τη γνωστή από τις Ελληνικές ταινίες τακτική του "στρίβειν δια του αρραβώνος".
   Φαίνεται από τα τελευταία σας δημοσιεύματα πως ο ''δαίμων'' της παραπληροφόρησης μπορεί να παρασύρει και τα πιο έμπειρα δημοσιογραφικά μυαλά. Γιατί μόνο από πλάνη ή εξαπάτηση μπορώ να δεχτώ ότι αναμεταδώσατε φήμες, παντελώς ανυπόστατες τις οποίες φυσικά αποδοκιμάζω και τις εντάσσω στο επίπεδο των μεσημεριάτικων ''ψυχαγωγικών'' εκπομπών.
   Έχω βέβαια απόλυτη εμπιστοσύνη στην κρίση και στην ωριμότητα των συμπολιτών μου και είμαι βέβαιος πέρα από κάθε αμφιβολία πως τέτοιου είδους φήμες δεν μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις τους. Είμαστε τόσο λίγοι στην μικρή αυτή εσχατιά της πατρίδας μας που γνωριζόμαστε καλά μεταξύ μας. Όλοι κρίνονται."




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)