Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΤΣΟΣ :Προς το παρόν έχω άλλες προτεραιότητες και όχι τον Δήμο Αλμωπίας



ΕΜΜΕΣΩΣ επιβεβαιώνει τις προτάσεις που του έγιναν για να είναι υποψήφιος Δήμαρχος Αλμωπίας ο Κώστας Γάτσος.
Προς το παρόν όμως αποκλείει ένα τέτοιο ενδεχόμενο , καθώς οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις δεν του επιτρέπουν να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο.  Σε σχετική ερώτηση δήλωσε:
« Κατ΄ αρχάς να ευχαριστήσω την τιμητική  και ευγενική διάθεση που είχαν αρκετοί φίλοι  να μου προτείνουν να ηγηθώ σχήματος για την διεκδίκηση του Δήμου Αλμωπίας. Είναι μεγάλη τιμή προς το πρόσωπό μου , την οικογένειά μου ,αλλά και την μνήμη του πατέρα μου κάτι τέτοιο. Είναι αυτονόητο ότι αγαπώ τον τόπο μου και ότι θα επιθυμούσα να προσφέρω και από αυτό το μετερίζι. Όμως οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις είναι πολλές και δεν ΄εχω χρόνο για κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ όλους και εύχομαι οι συμπολίτες μας οι Καρατζοβίτες να επιλέξουν το καλύτερο. Εγώ είμαι έτσι κι αλλιώς κοντά στον τόπο μου και προσπαθώ όσο μπορώ να συνδράμω για ότι καλό και εποικοδομητικό. »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)