Ο Γιώργος Καρασμάνης κατέθεσε σήμερα αναφορά στη Βουλή
προς τους Υπουργούς Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης τα Υπομνήματα του
Δήμου Έδεσσας και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑΛ
Έδεσσας, αναφορικά με τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τα εκπαιδευτικά κενά
στα τμήματα ειδικότητας Ιατρικών Εργαστηρίων και Νοσηλευτικής του
Επαγγελματικού Λυκείου.
Όπως επισημαίνεται στα κατατεθέντα Υπομνήματα, οι
μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Έδεσσας των συγκεκριμένων τμημάτων του τομέα
Υγείας-Πρόνοιας έχουν χάσει πολλές διδακτικές ώρες, εξαιτίας των υπαρχόντων
εκπαιδευτικών κενών, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ανέτοιμοι ενόψει των
προαγωγικών και πανελλαδικών εξετάσεων, γεγονός που επιτείνει την αγωνία τους
και προκαλεί τη δικαιολογημένη αγανάκτηση των ιδίων και των γονέων τους.
Για το λόγο αυτόν, ο Γιώργος Καρασμάνης, με την κοινοβουλευτική του αυτή
παρέμβαση, ζητά από τους αρμόδιους Υπουργούς
να μεριμνήσουν για την άμεση κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών του 1ου
ΕΠΑΛ Έδεσσας, προκειμένου να πραγματοποιηθούν το ταχύτερο δυνατό οι χαμένες
διδακτικές ώρες και να διασφαλισθεί η ομαλή λειτουργία του Σχολείου.
Ταυτόχρονα, ο
Γιώργος Καρασμάνης κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τους αρμόδιου Υπουργούς,
ζητώντας την άμεση κάλυψη των εκπαιδευτικών
κενών σ’ όλα τα ΕΠΑΛ του Ν. Πέλλας.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 07 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014
ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αγαπητοί αναγνώστες,
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.
Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:
Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.
Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!
Aridaia-gegonota.blogspot.com