Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Απογευματινές υπερωριακές εργασίες στον Δήμο Αλμωπίας



                                 
                                     Με την αρ. 607/11-3-2014   απόφαση του    Δημάρχου Αλμωπίας  

καθιερώθηκε για το έτος 2014, υπερωριακή απογευματινή εργασία, και για την αντιμετώπιση εποχικών, εκτάκτων ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών, με τις προϋποθέσεις που ορίζουν οι διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4024/2011, για  μόνιμο προσωπικό του Δήμου καθώς και    Ιδιωτικού  Δικαίου Αορίστου Χρόνου και συγκεκριμένα για 21 υπαλλήλους κατηγορίας ΠΕ,  7 υπαλλήλους κατηγορίας ΤΕ,  33 υπαλλήλους κατηγορίας ΔΕ, 17 υπαλλήλους κατηγορίας ΥΕ
 Οι ώρες απογευματινής υπερωριακής εργασίας δεν μπορούν να υπερβαίνουν τις είκοσι (20) ανά υπάλληλο μηνιαίως.

  Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω εποχικές, έκτακτες ή επείγουσες ανάγκες:
Η αποκομιδή των απορριμμάτων και οι συνεχείς και επείγουσες ανάγκες της Υπηρεσίας Καθαριότητας.
Η κάλυψη εποχιακών αναγκών, όπως η άμεση αποκατάσταση και επισκευή των οδοστρωμάτων, η οποία επιβάλλεται να γίνεται κατά τους θερινούς μήνες, διανοίξεις οδών και αποκαταστάσεις βλαβών στα δημοτικά δίκτυα.
Ο έλεγχος και η συντήρηση πεζοδρομίων καθώς και της οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης του οδικού δικτύου.
Η αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται από ακραία φυσικά φαινόμενα, θεομηνίες και φυσικές καταστροφές.
Το κλάδεμα των υψηλών δένδρων, αποκομιδή κλαδιών από τις κλαδεύσεις, ανάγκες αρδεύσεων των πάρκων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, καταστάσεις θεομηνιών και εκτάκτων γεγονότων, καθαρισμός χώρων πρασίνου.
Η αποκατάσταση βλαβών στα δίκτυα ηλεκτροφωτισμού, παροχές ρεύματος, τοποθετήσεις και συντήρηση εορταστικού διακόσμου.
Η σύνταξη του ετήσιου προϋπολογισμού και η αναλυτική έκθεση που το συνοδεύει.
Η σύνταξη του ετήσιου απολογισμού, ισολογισμού και οικονομικών καταστάσεων.
Η σύνταξη στατιστικών οικονομικών καταστάσεων και αποστολή τους στην ηλεκτρονική βάση του Υπ. Οικονομικών. 
Η σύνταξη  βεβαιωτικών χρηματικών καταλόγων άρδευσης-βεβαίωση και αποστολή ειδοποιήσεων στους φορολογουμένους, ο έλεγχος τ.μ. για την  επιβολή δημοτικών τελών.
Η προετοιμασία ευροεκλογών & δημοτικών εκλογών-μεταδημοτεύσεις-ετεροδημότες, αναθεώρηση εκλογικών καταλόγων.
Τήρηση πρακτικών συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής και Οικονομικής Επιτροπής.
Η ηλεκτρονική καταχώρηση Ληξιαρχικών πράξεων θανάτου-έκδοση αδειών ταφής από τους Ληξιάρχους του Δήμου   . 
Η διενέργεια διαγωνισμών πρόσληψης εποχικού, με σύμβαση έργου κ.λ.π προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ [έλεγχος αιτήσεων, έκδοση αποτελεσμάτων κ.λ.π]
Οι εργασίες διαχείρισης του   ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου [επικαιροποίηση προσωπικών μητρώων υπαλλήλων, εγγραφή-διαγραφή-επικαιροποίηση στοιχείων στο ηλεκτρονικό μητρώο μισθοδοτούμενων του Ελληνικού Δημοσίου κ.λ.π.].
Η εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής προστασίας.
Η παρουσία μονίμου υπαλλήλου σε απογευματινές συναντήσεις του Δημάρχου  με τρίτους.
Η παρουσία υπαλλήλου σε απογευματινές συνεδριάσεις ως εισηγητού στα συλλογικά όργανα του  Δήμου.
Οι εργασίες υποβολής φακέλων υποψηφιότητας  σε προγράμματα λόγω των χρονικών περιορισμών  που συνήθως έχουν.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ                                           

                                                         ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  ΠΑΣΟΗΣ




                                                 

                                                                 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)