Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Αγνοήθηκε πλήρως η προαστιακή σύνδεση Θεσ/νίκης – Πέλλας από τους περιοδεύοντες υπουργούς



Κατά την πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Κουρουμπλή στην Έδεσσα έγιναν εξαγγελίες για οδικά και μόνο έργα ενώ το ζήτημα της προαστιακής σιδηροδρομικής προαστιακής σύνδεσης Θεσσαλονίκης -Πέλλας μέσω Γιαννιτσών αγνοήθηκε πλήρως.


Αντίστοιχα, η υπουργός τουρισμού Έλενα Κουντουρά κατά την τωρινή της επίσκεψη στο Νομό Πέλλας, πέρα από τις μεγαλόστομες αναφορές για "ανάδειξη των θεματικών μορφών τουρισμού, την ενίσχυση της περιφερειακής ανάπτυξης μέσα από τον τουρισμό και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας" δεν έκανε καμία αναφορά στον αυτονόητο εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής υποδομής του νομού ως βασική προϋπόθεση της επίτευξης των παραπάνω στόχων.

Πως γίνεται να παρακάμπτεται ένα έργο τόσο χαμηλού κόστους αλλά τεράστιας ανταποδοτικότητας σε τοπικό, διαπεριφερειακό και εθνικό επίπεδο;

Ένα έργο που σύμφωνα με την "ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ " που ολοκληρώθηκε το Μάϊο του 2008,προβλεπόταν να πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2016.

Οι ευθύνες της απαξίωσης του μεγαλύτερου για την περιοχή μας έργου δεν βαρύνουν μόνον τους περιοδεύοντες υπουργούς που έρχονται και παρέρχονται καθώς και την πολιτική της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στην κατεύθυνση των ιδιωτικοποιήσεων και του ξεπουλήματος ("αξιοποίηση" τη λένε τώρα ) της δημόσιας περιουσίας και του σιδηρόδρομου ούτε μόνο τα τοπικά κυβερνητικά και κομματικά στελέχη.

Βαρύνουν και ' κείνους τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους του νομού (νυν και πρώην) που ενώ είχαν κάνει σημαία των προεκλογικών τους εκστρατειών αυτό το έργο (όταν πουλούσε) σήμερα το αγνοούν παντελώς ενώ αναλογικά οι ευθύνες επιμερίζονται και στους τοπικούς πολιτικούς και αυτοδιοικητικούς παράγοντες που δεν στήριξαν όσο θα έπρεπε (η και καθόλου )την δεκαετή πλέον προσπάθεια διεκδίκησής του από τους πολίτες και από την «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ».

«ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ»

* είναι αυτονόητο πως ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου δεν αντιδικεί σε καμιά περίπτωση με τον αντίστοιχο του οδικού.



5 σχόλια:

  1. εγώ νόμιζα ότι ο Σηφάκης το έκανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γραφειο βουλευτη Γιαννη Σηφακη13 Ιουλίου 2016 στις 3:40 μ.μ.

      Ο βουλευτης, που ειναι ο μονος απο τους βουλευτες που πιστευει σε αυτο το μεγαλο αναπτυξιακο εργο και προσπαθει για την προωθηση του, θα ενημερωσει τους πολιτες της Πελλας για τις εξελιξεις στο θεμα αυτο τις επομενες μερες σε συναντηση του με το "δικτυο πολιτων για τον σιδηροδρομο"

      Διαγραφή
    2. Γιατί είσαι πικρόχολος άνθρωπέ μου; Τι φταίει ο Γιάννης; Δεν είναι Υπουργός, αλλά απλώς ένας παρατρεχάμενός τους!

      Διαγραφή
  2. Δεν υπάρχει σημαντικό θέμα του νομού που να έχει ασχοληθεί ο Καρασμάνης και να μην έχει θετική έκβαση. Δεν θα βρείτε καμία προεκλογική ή μετεκλογική του ανακοίνωση για τον προαστιακό σιδηρόδρομο. Και μάλιστα πριν από 8 χρόνια παραβρέθηκα σε συνάντηση που είχε με τα μέλη της πρωτοβουλίας πολιτών, τότε τους είπε όλη την αλήθεια για τον προαστιακό και μάλιστα στεναχωρήθηκαν πολύ. Η αλήθεια πάντα στεναχωρεί και είναι μειονέκτημα για τον πολιτικό να λέει την αλήθεια. Αυτός όμως είναι ο Καρασμάνης και ευτυχώς που ο λαός τον εκτιμά και γιαυτό είναι διαχρονικός.
    Πρώην συνεργάτης – φίλος του Γιώργου Καρασμάνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και στην κατοχή οι συνεργάτες χαμογελούσαν. Μέτα τους κόπηκε το γέλιο!
    Όσο για τα καημένα "τσολιαδάκια" άξια της μοίρας τους. Όταν θα τους πετάξουν έξω από τα σπίτια τους ας φορέσουν ξανά τις στολές και να χορέψουν το χορό του Ζαλόγγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)