Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Όσα έκτιζαν χρόνια στη Πέλλα, τα γκρέμισε σε λίγα λεπτά η Τζάκρη





ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΗ η υπουργός ανάπτυξης Θ. Τζάκρη. Ξαναπήγε στο μηδέν τις προσπάθειες  που έχουν ξεκινήσει  εδώ και χρόνια
για την Σιδηροδρομική Σύνδεση Θεσσαλονίκη –Γιαννιτσά –Σκύδρα –Έδεσσα-Φλώρινα , με γραμμή και στην Αριδαία.
Φορείς , επιμελητήρια κ.α. ήδη εδώ και πολύ καιρό ζητάν τη συγκεκριμένη σύνδεση , προκειμένου να αποφευχθεί ο μεγάλος κύκλος που κάνει το τρένο, Ν α γίνει ευθεία η σύνδεση για εξυπηρετηθούν και τα Γιαννιτσά . Ξαφνικά από μόνη της και χωρίς να σεβαστεί τις προηγούμενες  προσπάθειες ,ζήτησε όλα να παραμείνουν ως έχουν και η κίνηση των τρένων να γίνεται με  …ηλεκτρικό ρεύμα.
Εξέδωσε μάλιστα και πανηγυρικό δελτίο  τύπου, κοροϊδεύοντας ουσιαστικά τους πάντες και τα πάντα . Αναπάντητο παραμένει ακόμα αν η κίνηση αυτή έγινε λόγω ανοησίας ή με δόλο.
Σύμφωνα με πληροφορίες , ήδη επικρατεί αγανάκτηση παντού. Θα φανεί αν υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις από τους φορείς και δη από  δράσεις την «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ»

 Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   ΤΖΑΚΡΗ  ΠΟΥ
 ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΕ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ:


Συνάντηση εργασίας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, κ. Κώστα Πετράκη και υπηρεσιακούς παράγοντες είχε η Υφυπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού και βουλευτής Πέλλας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θ. Τζάκρη, για μία σειρά από ζητήματα που έχουν να κάνουν με τις δυνατότητες αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου του Νομού Πέλλας, αλλά και τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων δικτύων.

Η κ. Τζάκρη συζήτησε με τον κ. Πετράκη τη δυνατότητα υλοποίησης της σύνδεσης του σιδηροδρομικού σταθμού της Σκύδρας με το Αγροτικό Επιχειρηματικό Πάρκο Πέλλας, το οποίο βρίσκεται στη φάση της αδειοδότησης. Η σύνδεση αυτή είναι αναγκαία για την πραγματοποίηση συνδυασμένων μεταφορών και θα δώσει τη δυνατότητα διακίνησης νωπών και μεταποιημένων αγροτικών προϊόντων με χαμηλότερο κόστος και μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου.

Η σύνδεση αυτή αποτελεί τον «πιλότο» για ένα ευρύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικής διασύνδεσης των βιομηχανικών πάρκων και μονάδων της Βόρειας Ελλάδας, το οποίο θα υλοποιηθεί με συστηματική συνεργασία του Υπουργείου Ανάπτυξης με τον ΟΣΕ και τους συναρμόδιους φορείς όπως την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ κ.ά.

Επίσης η κ. Τζάκρη έθεσε στο τραπέζι τα ζητήματα της ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Έδεσσας που θα μειώσει σημαντικά τον χρόνο μετακίνησης μεταξύ των δύο αυτών προορισμών και την αξιοποίηση των σταθμών του ΟΣΕ στην Έδεσσα και την Σκύδρα. 

Πρόκειται για ζητήματα με σημαντικά κοινωνικά, αλλά και οικονομικά οφέλη για τους πολίτες της Πέλλας, τα οποία σε περίπτωση υλοποίησης θα οδηγήσουν στην βελτίωση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών υποδομών, άρα και στην σημαντική σύντμηση του χρόνου μεταφοράς πολιτών και εμπορευμάτων, αλλά και στην καλύτερη αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ προς όφελος των τοπικών κοινωνιών.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Κ. Πετράκης, συμμερίστηκε τις προτάσεις της Υφυπουργού και εμφανίστηκε ιδιαίτερα θετικός στο να εξεταστούν και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την υλοποίησή τους. 

Επίσης αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση στα γραφεία του ΟΣΕ την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και στελεχών της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας προκειμένου να δρομολογηθεί η στρατηγική της σύνδεσης του Αγροτικού Επιχειρηματικού Πάρκου Πέλλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Από την πλευρά του ο Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ, κ. Γρηγόριος Σαμπατακάκης, ανέλυσε διεξοδικά καθένα από τα ζητήματα που έθεσε η Υφυπουργός. Αναφορικά με το θέμα της ηλεκτροκίνησης ο κ. Σαμπατακάκης ανέφερε πως έχει ήδη διενεργηθεί μία προμελέτη για την στατική επάρκεια των υφιστάμενων γεφυρών, ενώ έχουν ήδη εντοπιστεί και τα οικόπεδα προκειμένου να δημιουργηθούν, έπειτα από απαλλοτριώσεις, οι απαραίτητοι υποσταθμοί ηλεκτροκίνησης.

Να σημειωθεί ότι παρών στη συνάντηση ήταν και ο Διευθυντής Συντήρησης Γραμμής του ΟΣΕ, κ. Πέτρος Πανόπουλος.

Η  κ. Τζάκρη απηύθυνε κάλεσμα στον κ. Πετράκη και τα στελέχη του ΟΣΕ για επίσκεψη στην Πέλλα στις αρχές Οκτωβρίου, προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες υλοποίησης των ζητημάτων αυτών, το οποίο έγινε αποδεκτό. Έτσι προγραμματίζεται επίσκεψη του Διευθύνοντος Συμβούλου και τεχνικού κλιμακίου απαρτιζόμενου από υπηρεσιακούς παράγοντες την Δεύτερα 3 Οκτωβρίου, ώστε να πραγματοποιηθούν συναντήσεις τόσο με τον δήμαρχο Έδεσσας κ. Δ. Γιάννου και την δήμαρχο Σκύδρας κ. Κ. Ιγνατιάδου, όσο και με υπηρεσιακούς παράγοντες.

Σ.Σ.   Η Θ. Τζάκρη αφήνει εκτός  παραδόξως τον «κολλητό» της  δήμαρχο  Αλμωπίας , προφανώς για να του τραβήξει το αυτί για κάποια χατηράκια που μάλλον δεν της έκανε.


Σε ανακοίνωσή της πριν ενάμισι χρόνο περίπου                             

 Η   «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ» έθετε ξανά το θέμα ως εξής:




ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ -ΕΔΕΣΣΑΣ


                           

  «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ»


    Να μπει άμεσα σε τροχιά υλοποίησης η προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης -Γιαννιτσών-Έδεσσας με προέκταση στην Αριδαία, είναι το καθολικό αίτημα των πολιτών της Περιφεριακής Ενότητας Πέλλας όπως αυτό αναδείχθηκε από τις πολλαπλές δράσεις της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ» την τελευταία δεκαετία.
   Το αποτέλεσμα της επερχόμενης η των επερχόμενων εκλογικών αναμετρήσεων θα δείξει αν θα προκύψει μια Κυβέρνηση που επί τέλους θα δρομολογήσει εδώ και τώρα τις διαδικασίες εκείνες που θα κάνουν πραγματικότητα την σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης -Γιαννιτσών-Έδεσσας ,με τα αυτονόητα τεράστια ανταποδοτικά οφέλη για το νομό Πέλλας,τις περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας αλά και για τη χώρα συνολικά. Μια Κυβέρνηση που θα αλλάξει την μέχρι τώρα ακολουθούμενη μεσαιωνική πολιτική στον τομέα των μεταφορών και την απαξίωση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα του σιδηροδρομικού δικτύου. Πού θα πιστεύει πως η πραγματική ανάπτυξη δεν βρίσκεται στις "επενδύσεις των αγορών" και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και των κοινωνικών αγαθών στους ιδιώτες, αλλά σε ριζοσπαστικές αλλαγές των υποδομών του Κράτους και των μεταφορών, με γνώμονα πάντα τον σεβασμό στο περιβάλλον και την ποιότητα της ζωής των πολιτών.
   Η απάντηση του υπουργού ΥΠΕΚΑ Γιάννη Μανιάτη στη σχετική ερώτηση με αρ.πρωτ. 3707/16-10-2014 που υπέβαλε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δέσποινα Χαραλαμπίδου στη Βουλή, παρά το θετικό στοιχείο της ένταξης της προαστιακής σύνδεσης Θεσσαλονίκης -Έδεσσας στο νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης, δεν περιέχει κάποιο δεσμευτικό και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ενώ τουλάχιστον ατυχής μπορεί να θεωρηθεί η αναφορά του υπουργού στη συνάντηση που έγινε( το Φεβρουάριο του 2014 στη θεσσαλονίκη) ανάμεσα σε στελέχη του ΟΡΘΕ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) και μέλη της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Ν. ΠΕΛΛΑΣ» τα οποία αποκαλούνται από τον υπουργό "Φίλοι του Σιδηρόδρομου της περιοχής της Έδεσσας" .
  Η αντίστοιχη απάντηση του υφυπουργού Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων, Μιχάλη Παπαδόπουλου που κάνει λόγο για έλλειψη ωρίμανσης και εκτίμησης του κόστους φαίνεται να αγνοεί την ύπαρξη της "ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ" που ολοκληρώθηκε το Μάϊο του 2008 από την εταιρία WS ATKINS INTERNATIONAL LTD για λογαριασμό του Ο.Σ.Ε. Ωστόσο και σ΄αυτήν την απάντηση, , μπορεί να εκτιμηθεί θετικά, κατ΄αρχή, η πρόθεση του Ο.Σ.Ε. για την Α΄φάση των αναπτυξιακών μελετών αυτού του έργου, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος της Διευκόλυνσης «Συνδέοντας την Ευρώπη»/ Connecting Europe Facility (ΔΣΕ/CEF) για το 2016.

15 σχόλια:

  1. Ξεφτίλα κάνει τον ΣΥΡΙΖΑ που τόσα χρόνια παλεύει για τον προαστιακό μέσω Γιαννιτσών, τι ρόλο παίζει αυτή; μήπως θέλει να πολιτευτεί στην Ημαθία αφού από εδώ σε λίγο τελειώνει; το πιό πιθανόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΣΗΦΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ Η ΤΖΑΚΡΗ ΣΤΗΝ ΠΕΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΕΚΛΕΓΕΙΣ

      Διαγραφή
    2. Με ποιό Κόμμα θα κατεβεί την άλλη φορά; Δεν διαβάζεις τι γράφει; αυτή τα έχει βάλει με την Πέλλα και τον ΣΥΡΙΖΑ, γράφει τα παλιά της τα παπούτσια 20 χρόνια αγώνων και όλους τους Αντιπεριφερειάρχες, Δημάρχους, Επιμελητήρια κλπ που ζητούν προαστιακό μέσω Γιαννιτσών και θα τον πετύχουν.. Ολοι μαζί και ο ψωριάρης χώρια.. Η Πέλλα θα αποβάλει τους ηττοπαθείς που την έκαναν να χάσει και την Εγνατία και τα αυγά και τα πασχάλια, να είσαι απολύτως σίγουρος απολογητή του παλιού

      Διαγραφή
  2. Και δεν χαίρεσαι Σηφάκη; Σου αφήνει το πεδίο ελεύθερο να τον κάνεις εσύ τον προαστιακό και να πάρεις όλη την δόξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τόσο χαζός; όταν ο ένας χτίζει και ο άλλος πηγαίνει και γκρεμίζει είτε από άγνοια είτε από ανοησία η Διοίκηση του ΟΣΕ και η Αθήνα γενικά τι θα πεί; για χαζούς τους περνάς , σαν εσένα; διπλό αγώνα πρέπει να δώσει τώρα η Πέλλα με αυτά τα ατοπήματα

      Διαγραφή
  3. και ο καρασμανης οταν επεφτε η κυβερνηση του, έταζε οτι θα κάνει τεραστια έργα, μεχρι και το νεο σταδιο στα τσαιρ-πασά στην έδεσσα είχε βαλει στο προγραμμα. Και τελικά εκανε μια γηπεδάρα, να! μετα συγχωρήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλαθλος Εδεσσαϊκού19 Σεπτεμβρίου 2016 στις 6:11 μ.μ.

      Πράγματι το γήπεδο 2 φορές εντάχθηκε από τη Ν.Δ. και δύο φορές απεντάχθηκε, μία το 2010 από το ΠΑΣΟΚ και δεύτερη το 2015 από το ΣΥΡΙΖΑ. Συνεπώς είναι άδικη η κατηγορία και είσαι άδικος.

      Διαγραφή
    2. fιλαθλε του εδεσσαικού νεροδημοκράτη εντάχθηκε-απεντάχθηκε, σημασία έχει ότι δεν έγινε και δεν θα γινει ποτέ. τώρα ποιός κοροϊδεύει ποιόν πάνε να τον βρείς εσύ. Η Ν.Δ. το ενέτασσε όταν έπεφτε, όχι οταν αναλάμβανε την εξουσία, επειδή ήξερε ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΛΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ (μονο κατι προσωρινές) και ΔΕΝ ΥΠΗΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. Αρα με πορδές δεν βαφονται αυγά. Οσο για τον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΉΜΟΥΝ ΝΙΌΣ ΚΑΙ ΓΈΡΑΣΑ. Ο Προαστιακός Θεσσαλονικη-Γιαννιτσά-Έδεσσα και Αριδαία, υπήρξε αίτημα συλλόγων, φορέων και πολιτών. Κανένας πολιτικός δεν τον υιοθέτησε και δεν πήρε θέση υπέρ της κατασκευής του, ίσως το μεγαλο κόστος κατασκευής του να τους βάζει σε αρνητική θέση.

      Διαγραφή
    3. ξέχσες ότι ξεκίνησαν τα έργα στο τσαιρ-πασά πρίν το 2004 και θα ήταν έτοιμο για τους Ολυμπιακούς αγώνες, όμως...........

      Διαγραφή
    4. κύριε τα χρήματα ήταν διασφαλισμένα και μάλιστα υπήρχε πίστωση 6 εκατομμυρίων ευρώ. απλά το ΠΑΣΟΚ δεν το προχώρησε και στο τέλος το απένταξε.

      Διαγραφή
    5. esύ 11:40 κατι ξέρεις για να λες διασφαλισμένα χρήματα και μάλιστα 6.000.000, όμως από που προέρχονταν; απο την Ευρωπαική Ενωση; απο το ΕΣΠΑ, από κρατικούς πόρους του χρεωκοπημένου μας κράτους; για απάντησε μας, κυριε βουλευτή. και επίσης που τα έστειλε το ΠΑΣΟΚ; στο τρύπιο βαρέλι της Αθήνας;

      Διαγραφή
  4. Είμαι και εγώ ένας από τους βλάκες τις πρωτοβουλίας η φίλος του σιδηρόδρομου και καταθέτω ότι έκανα μεγάλο λάθος που κατανάλωσα χρόνο, διάθεση, κουράγιο,τόσα χρόνια μήπως και κάποια στιγμή γίνει γραμμή σύντομη, γρήγορη μέσω Γιαννιτσών από Έδεσσα. Δεν είχα ζυγίσει σωστά. ΑΦΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ, ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΦΟΡΕΙΣ, ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑΤΙ εγώ γιατί επέμενα ::::::::: Ευτυχώς μετά από αυτότης υπουργού κατάλαβα και έκλεισε ο κλύκλος και δεν θα ασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδώ τον δρόμο δεν μπορούν να τελειώσουν χαλκιδονα Μελίσσι 15 χρόνια, γραμες θα ξεκινήσουν ??? χαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O Γιάννης ανέλαβε εργολαβικά να κατασκευάσει τη σιδηροδρομική γραμμή του τραίνου της Καρατζόβας. Απλά συμπληρωματικά βοηθάει για την κατασκευή του Προαστιακού με μια δέσμευση, για το χατίρι της Θεοδώρας, να κατασκευάσει σταθμό στο χωριό της μπροστά από το μουσείο της Πέλλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύξερε αντίζηλε του βουλευτή. Από το πρόγραμμα επενδύσεων της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, συνολικού προϋπολογισμού 50 εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων τα 6 εκατομμύρια δόθηκαν για το Αθλητικό Κέντρο Έδεσσας. Με τα 600 χιλιάρικα να δίνονται την πρώτη χρονιά για να ξεκινήσει. Τα υπόλοιπα εκατομμύρια δόθηκαν σε άλλα αθλητικά έργα. Δυστυχώς όμως το ΠΑΣΟΚ τα έστειλε σε νομούς που είχανε μπάρμπα στην Κορώνη. Και επειδή είμαι άπιστος Θωμάς, έχω την απόφαση. Με ενδιαφέρει η μεταφορά του γηπέδου γιατί έχω μαγαζί ακριβώς απέναντι, έλα να πιούμε καφέ, με ενδιαφέρει η ανάπλαση του χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)