Δικαίωση ΣΥΡΙΖΑ – Σηφάκη
– Κινήματος πολιτών
για τον σιδηρόδρομο που το παλεύουν 15 χρόνια και το έβγαλαν πριν 2,5 χρόνια
από τα αραχνιασμένα συρτάρια.
Έπρεπε να έλθει ο ΣΥΡΙΖΑ για να καταλάβουν κάποιοι την αξία
του σιδηροδρόμου. Μεγάλες οι ευθύνες βουλευτών, Νομαρχών κλπ που δέκα χρόνια
δεν πίστευαν σε αυτό το έργο. Δεν γεννήθηκε ξαφνικά ο κόσμος το 2017
Σε εκδήλωση του ΟΣΕ στην Έδεσσα θα ανακοινωθεί η ανάθεση της
επικαιροποιημένης μελέτης σκοπιμότητας που είχε πετύχει το «Κίνημα πολιτών για
τον σιδηρόδρομο» 10 χρόνια πριν όταν σχεδόν όλοι το λοιδωρούσαν
Η πολιτική της παραγωγικής ανασυγκρότησης στην Πέλλα με βάση
τις κοινωνικές ανάγκες θα εφαρμοστεί
Χρειάστηκε αγώνας 15 ετών από το «Κίνημα πολιτών για τον
σιδηρόδρομο», χρειάστηκε να ανασυρθεί το θέμα αμέσως μετά την εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ
τον Ιανουάριο του 2015 από τον Γιάννη Σηφάκη ( μετά από καταχώνιασμα του στα
συρτάρια του ΟΣΕ σχεδόν 10 ετών), χρειάστηκαν 10 παραστάσεις στον Υπουργό,
Γενικό Γραμματέα και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ με συμμετοχή και του
κινήματος πολιτών, χρειάστηκε η ευρύτατη σύσκεψη στην Νομαρχία στην Έδεσσα των
δύο αντιπεριφερειαρχών, όλων των Δημάρχων και Επιμελητηρίων Πέλλας και Φλώρινας,
χρειάστηκε να πεισθούν από τις εξελίξεις και άλλοι βουλευτές που δεν πίστευαν
σε αυτό το έργο επί χρόνια, χρειάστηκε προμελέτη της σύνδεσης με χάρτη και
προϋπολογισμό σε ιδιωτικό τεχνικό γραφείο και παρουσίαση τους στον ΟΣΕ πριν δύο
χρόνια για να αποφασιστεί η επικαιροποίηση της μελέτης σκοπιμότητας για την
προαστιακή σύνδεση μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη και προς Αριδαία.
Κυρίως όμως χρειάστηκε η πολιτική αλλαγή με τον ΣΥΡΙΖΑ στην
κυβέρνηση που πάντα πίστευε στα μέσα σταθερής τροχιάς και πάλευε μέσα και έξω
από την Βουλή για να αλλάξει η μονομέρεια υπέρ του αυτοκινήτου που επικρατούσε.
Σύντομα θα γίνει εκδήλωση του ΟΣΕ στην Έδεσσα σε συνεργασία
με την Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ με συμμετοχή Πέλλας και Φλώρινας στην
οποία θα ανακοινωθεί η επικαιροποίηση της μελέτης σκοπιμότητας και θα
συζητηθούν και οι δυνατότητες χρηματοδότησης του πολύ σημαντικού αυτού
αναπτυξιακού έργου για την Πέλλα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, ΤΟΣΗ ΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΜΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ 3ου ΚΑΙ 4ου ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ελεγα συγχαρητηρια, ομως με κρατανε καποια προγουμενα ψεμματα, όπως το νεο γηπεδο της Εδεσσας στην θεση τσαιρ Πασά, που δεν εγινε ποτέ, παρολο που πάνω απο 30 χρονια εξαγγελθηκε, ξαναεξαγγελθηκε, βρεθηκαν πιστωσεις όμως πάπαλα. Να μην ξεχναμε και το μετρο της Θασσαλονικης (με θα και θα) που χρονια γινεται και δεν τελειωνει ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ περικλεια και η Λαγκαδια ΠΡΟΣΠΑΘΟΎΝ ΑΓΩΝΊΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΌ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΆΓΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΌ ΠΡΟΣΠΑΘΟΎΝ ΤΌΣΑ ΧΡΌΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΉ ΧΑΡΆ ΣΤΗΝ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΒΟΗΘΉΣΤΕ ΜΑΣ.