Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα Δημάρχου Έδεσσας





Συνδημότισσες και συνδημότες,

Έρχονται τα Χριστούγεννα, η γιορτή της Αγάπης, της Προσφοράς και της Αλληλεγγύης.
Στο μήνυμά μου δεν θέλω να σταθώ στα χρόνια της κρίσης και της οικονομικής δυσπραγίας. Αντιθέτως, θέλω να τονίσω την Έδεσσα και την Ελλάδα της Δημιουργίας και της Προκοπής. Θέλω να σταθώ στα θετικά της χρονιάς που κλείνει σε λίγες ημέρες και είναι πολλά!
Ήταν μία χρονιά που η Αγάπη και η Αλληλεγγύη στην τοπική μας κοινωνία φάνηκε με πολλούς και διάφορους τρόπους. Έχω υπόψη μου πολλές περιπτώσεις συνανθρώπων μας που βοήθησαν και βοηθούν όσους έχουν ανάγκη. Ως δήμαρχος,  αλλά και ως μέλος της τοπικής μας κοινωνίας είμαι περήφανος γι’ αυτό!
Είμαι επίσης περήφανος, που μέσα από τις δράσεις του Δήμου Έδεσσας καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε πολλές παρεμβάσεις που βελτίωσαν την καθημερινή ζωή των κατοίκων της Έδεσσας και των χωριών μας, ενώ παράλληλα έχουμε σχεδιάσει πολύ σημαντικά έργα. Πολλά από αυτά έχουν ήδη βρει χρηματοδότηση και αναμένεται άμεσα η έναρξη της υλοποίησής τους.
Είναι μία προσπάθεια που συνεχίζουμε με δύναμη και αποφασιστικότητα. Δίπλα στον κόσμο, απέναντι στα προβλήματα της καθημερινότητας, με σωστή οικονομική διαχείριση και σχεδιασμό για το μέλλον!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου - αιρετούς και εργαζομένους - τους ανθρώπους με τους οποίους δίνουμε μαζί τον καθημερινό μας αγώνα με τα προβλήματα του Δήμου Έδεσσας. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους Δημοτικούς Συμβούλους, τους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Κοινοτήτων, για τη δουλειά που κάνουν, αλλά και για το επίπεδο του πολιτικού διαλόγου που παραμένει υψηλό όχι μόνο στα θέματα που συμφωνούμε, αλλά και σε αυτά που διαφωνούμε.
Θέλω πάνω απ’ όλα να ευχαριστήσω τους δημότες που στηρίζουν την προσπάθεια που κάνουμε.
Χρόνια Πολλά σε όλους, καλή δύναμη με αγάπη και υγεία!



Δημήτρης Γιάννου
Δήμαρχος Έδεσσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)