με ένταξη του στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταφορών (CEF) το 2019
Και όμως γίνεται!!! Αμέσως μετά την εκλογή μου το 2015 «ξέθαψα» το έργο μετά από 7 χρόνια στα «αζήτητα» βαθιά στα συρτάρια του ΟΣΕ.
Σε πείσμα όσων συνέβαλαν στην περιθωριοποίηση και στην υποβάθμιση της Πέλλας αυτή η κυβέρνηση θα βγάλει την Πέλλα από την απομόνωση και θα την ξαναβάλει στους εθνικούς σχεδιασμούς μετά από πολλές δεκαετίες.
Προαστιακός, οδικές παρακάμψεις Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών και φυσικό αέριο θεμέλια της ανάπτυξης της Πέλλας που τώρα ξεκινά. Μαζί με την χρηματοδότηση του φράγματος του Αλμωπαίου, τα άλλα τρία οδικά έργα που είναι ώριμα και την έξοδο προς τον Βορρά μέσω Αλμωπίας » δήλωσε ο Γιάννης Σηφάκης.
Δικαίωση και των μελών της «Πρωτοβουλίας για τον σιδηρόδρομο» που 12 χρόνια κράτησαν ζωντανό και ωρίμασαν στην κοινωνία το μεγάλο αυτό αίτημα.
Το έργο θα ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταφορών ( CEF) το 2019 τόσο η μελέτη όσο και η κατασκευή του
Το έργο αφορά την κατασκευή νέας μονής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής μήκους 88,7 km με πλάτος τυπικής διατομής 6,60 m Άγιος Αθανάσιος – Χαλκηδώνα – Κουφάλια- Πέλλα – Νέα Πέλλα – Γιαννιτσά – Γαλατάδες/Καρυώτισσα – Δάφνη/Καλύβια – Σκύδρα
Η συχνότητα των συρμών θα είναι ανά 1 ώρα με αριθμό μετακινούμενων επιβατών και κατά τις δύο κατευθύνσεις 8000 επιβάτες/ ημέρα. Ο χρόνος απλής διαδρομής θα είναι 1h 08’ για την Έδεσσα και 55’ για την Σκύδρα.
Θα τοποθετηθούν 25 ΑΣΙΔ ( αυτόματο σύστημα ισόπεδης διάβασης) και θα αναβαθμιστεί μέσα από το έργο και ο σταθμός Γέφυρα.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 110 εκατ. €
Η μελέτη σκοπιμότητας της σιδηροδρομικής σύνδεσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για εμπορικές μεταφορές αποτελώντας, εν δυνάμει, τμήμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας και των διευρωπαϊκών δικτύων, απέδειξε την σκοπιμότητα της γραμμής με IRR περί το 5% και θετική καθαρή παρούσα αξία.
Η γραμμή αυτή θα βοηθήσει σημαντικά την Πέλλα να ξεφύγει από την συγκοινωνιακή της απομόνωση και θα κάνει ευκολότερη, ταχύτερη, ασφαλέστερη και φθηνότερη ην μεταφορά ανθρώπων και υλικών από και προς την Πέλλα.
Θα διασυνδεθεί στην πορεία με τις μεταποιητικές βιομηχανίες ( κυρίως αγροτικών προϊόντων) και με το Αγροτοδιατροφικό πάρκο στην Πετριά.
Παράκαμψη Σκύδρα - Αριδαία
Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας και την παράκαμψη Σκύδρα – Αριδαία. Το τμήμα αυτό μήκους 27 km αποτελεί παράκαμψη της κεντρικής σιδηροδρομικής γραμμής κοστολογήθηκε κατ’ αρχάς σε 55 εκατ. €. Θα μελετηθεί αναλυτικότερα στο στάδιο της προμελέτης.
Ο βουλευτής για πρώτη φορά , μετά την εκλογή του, έθεσε στην συζήτηση την ανάγκη σύνδεσης και της Αριδαίας με σιδηρόδρομο, κάτι που μετά από μεγάλη προσπάθεια έγινε αποδεκτό και εξαγγέλθηκε από τον πρωθυπουργό στην λήξη του αναπτυξιακού συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας την Θεσσαλονίκη στις 28/03/2018.
Γιαννη μου αυτοθαυμαζεσαι μπροστα στον καθρεπτη της φαντασια σου. μια μελετη σκοπημοτητας του 2007 την παρουσιασατε πέρυσι . και φετος επικυρωμένη. τετοιες σκοπιμοτητας υπαρχουν 10δες. αλλα δεν γινετε φολκλόρ. απο την σκοπιμότητα μεχρι την εκτελεση εκατομυρια χιλιομετρα. καταλαβαίνεις τι εννοώ .. . το τρενο της Καρατζοβας Γιαννη μου ανηκει στην αιωνιότητα και δεν πρόκειται να σφυριξει ξανα.
ΑπάντησηΔιαγραφή