Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Αναμένεται ένταση την Κυριακή στην Αριδαία



ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ
 
Η Πιθανότητα  να σημειωθούν επεισόδια την Κυριακή στην Αριδαία , κατά την διάρκεια του
εορτασμού  της επετείου της απελευθέρωσης είναι μεγάλη. Η ένταση της Δευτέρας  στην ημερίδα για την ακύρωση της Συνθήκης των Πρεσπών και οι σκληρές επιθέσεις που δέχτηκε ο Δήμαρχος Αλμωπίας Δ. Μπίνος , που  μέχρι σήμερα εμφανίζεται  δημόσια υπερμετρα  « Μακεδονομάχος» και υπέρ των συλλαλητηρίων, προοιωνίζουν ένα  ζοφερό κλίμα.
Ο Δήμαρχος δέχτηκε επιθέσεις γιατί δεν συμφώνησε με τις προτροπές των παριστάμενων στην ημερίδα να μην ανεβεί στην εξέδρα με τους βουλευτές  ή να μην τους καλέσει στις εκδηλώσεις,
Οι επιθέσεις  μάλιστα που δέχτηκε , λίγο έλειψε να γίνουν χειροδικείς εναντίον του. Η δε στάση μερίδας του πάνελ ήταν τελείως απαξιωτική  προς τον πρόσωπό του , τον  θεσμό του Δημάρχου και την περιοχή.Ενώ σχεδόν κανένας από τους παριστάμενους δεν τον υπερασπίστηκε. Ούτε καν επιστήθιοι συνεργάτες του.
Εντελώς προσβλητική για τον Δήμαρχο Αλμωπίας ήταν η στάση της Ειρήνης Μαρούπα(δεξιά)
Για την Κυριακή τώρα δεν αποκλείεται « θερμόαιμοι» που εμφανίζονται να μάχονται φανατικά κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών ,  σε συνεργασία με χρυσαυγίτες  και ακραία στοιχεία να δημιουργήσουν  επεισόδια σε βάρος των βουλευτών, αλλά και του εκπροσώπου της κυβέρνησης ( σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι η υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη , Κατερίνα Παπακώστα)
 Στόχος τους φέρεται να είναι παράλληλα να στείλουν μήνυμα από την  Αλμωπία , που είναι από τις λεγόμενες « διγλωσσες» περιοχές  , ότι δεν σηκώνουν καμία μύγα στο σπαθί τους. Κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι τυχόν  διάφορα παρατράγουδα , θα πλήξουν τελειωτικά την εικόνα του Δημάρχου, εν όψει και των ερχόμενων δημοτικών εκλογών. Από την άλλη δεν αποκλείεται απλοί πολίτες που διαφωνούν με την τακτική και πρακτική που ακολουθούν  τα ελάχιστα αυτά ακραία στοιχεία,να αντιδράσουν ανάλογα.
Όπως και να έχουν τα πράγματα ο κόσμος επιθυμεί να γιορτάσει την επέτειο χωρίς εντάσεις  και χωρίς  να ανέχεται πλέον τα παιχνίδια μιας  μειοψηφίας , που πίσω από την φορεσιά του Μακεδονομάχου , δίνει την εντύπωση πολύ ξεκάθαρα πλέον  ότι  επιδιώκει τα δικά της πολιτικά και άλλα παιχνίδια.

17 σχόλια:

  1. Πέτρο γράφεις επικίνδυνες σαχλαμάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά ξεφυγες εντελώς. Τπτ από αυτά που γράφεις δεν έγιναν στην ημερίδα της Δευτέρας. Πόσους χρυσσυγιτες ξέρεις στην περιοχή να έχουν δημιουργήσει προβλήματα τόσο καιρό. Είσαι επικίνδυνα γελιος. Συνελθε. Στο τέλος θα τις αρπάξει κ άσχημα από όλους σαχλαμάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντί να με απειλείς σαν γυναικούλα ανώνυμα , παρακολούθησε το σχετικό Βίντεο .Μακάρι να μην γίνονταν . Ρώτα και τον ίδιο τον Δήμαρχο , που έχει γίνει σώου με το φωνάζει για την Μακεδονία, Προφανώς δεν σου άρεσε εκείνο που είπε για διαχρονικές ευθύνες των πολιτικών ,που συμπαρασύρει και την υποκριτική Νέα Δημοκρατία και όσα τράβηξαν τόσα χρόνια οι γηγενείς μακεδόνες από κάτι ξεροκέφαλους σαν εσένα που δεν έχουν το θάρρος ούτε το όνομά τους να γράψουν . Ξέρεις τις σχέσεις μου με τον Μπίνο. Όμως την Δευτέρα στην Ημερίδα είπε πολλές αλήθειες που προφανώς σε πείραξαν .Καλή χώνεψη

    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιες ήταν η αλήθειες κύριε σαμανδη;ότι η γιαγιά του μίλαγε σλαβοφωνα;και η δικιά μου μιλαει τι πάει να πει αυτό;η μαρουπα του πήρε τα σοβρακα του μπινου,και όταν είδε ότι το κοινό τον εκραξε πήγε να τα μαζέψει

      Διαγραφή
  4. Γράφετε ότι ήμουν απαξιωτική για τον συγκεκριμένο δήμαρχο, τον θεσμό του δημάρχου και την περιοχή.
    Γράψτε μου πώς αναφέρθηκα στον θεσμό του δημάρχου ή στην περιοχή απαξιωτικά.
    Γιατί αυτό φυσικά δεν συνέβη ποτέ, και δεν θα ήταν και λογικό να συμβεί.
    Και έρχομαι στο πρώτο θέμα που αναφέρετε. Ότι ήμουν προσβλητική απέναντι στον κ. Μπίνο, τον σημερινό δήμαρχο.
    Από πότε είναι προσβολή και απαξίωση, το αίτημα διευκρίνησης των θέσεων κάποιου ομιλητή και η κριτική επί αυτών των θέσεων σε μία δημόσια συγκέντρωση και σε έναν δημόσιο διάλογο που λαμβάνει χώρα με αυτόν τον σκοπό;
    Δηλαδή με σκοπό να ακουστούν οι διάφορες απόψεις, να συζητηθούν, να σχολιαστούν και να προκύψει μία συνισταμένη τελική γνώμη;
    Συγκεκριμένα:
    Ο κ. Μπίνος, ο κ. δήμαρχος, στην ημερίδα που έγινε για να επικοινωνηθεί ξεκάθαρα στον κόσμο ότι το όνομα είναι έδαφος, και να αποφασίσουμε με ποιόν τρόπο θα ακυρώσουμε την κατάπτυστη και προδοτική συμφωνία που δίνει το όνομα, θεώρησε πρόσφορο, σχετικό, αναλογικό, ταιριαστό, να δαπανήσει 10’ από βήματος για να μας εξηγήσει ότι δεν μπορεί να μην έχει καλές σχέσεις με αυτούς που εμείς ανοιχτά ονομάζουμε προδότες. Να έχει καλές σχέσεις με αυτούς εναντίον των οποίων έχει κινηθεί ποινική δίωξη, που επισύρει ακόμα και την ποινή του θανάτου. Με αυτούς λοιπόν, μας είπε ο καλός δήμαρχος, ότι πρέπει να έχει καλές σχέσεις για να…… συνεχίζεται απρόσκοπτα η χρηματοδότηση του δήμου από την κυβέρνηση.!!!
    Του δήμου που όλοι καταλαβαίνουμε, ότι αν ισχύσει η συμφωνία, θα περάσει σε άλλο κράτος!
    Συνεχίζεται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1. Κατά την γνώμη σας κύριε συντάκτη (δεν γνωρίζω το όνομά σας), δεν έπρεπε να σημειώσω αυτήν την αβυσσαλέα αναντιστοιχία του υπαρξιακού για το έθνος μας ζητήματος που συζητάμε, με την ανησυχία του δημάρχου για το πολύ δευτερευούσης σημασίας ζήτημα της χρηματοδότησης του δήμου;
    Δεν έπρεπε κατά την γνώμη σας να τον ρωτήσω «τι θα κάνει τα λεφτά που θα προκύψουν για τον δήμο από την καλή του συμπεριφορά, όταν δεν θα έχει τα εδάφη»;
    Ή να τον ρωτήσω εάν σκοπεύει να παραμείνει δήμαρχος της Αριδαίας και να διαχειρίζεται τις γενναιόδωρες επιχορηγήσεις ακόμα κι αν η Αριδαία αλλάξει κράτος;
    Συνεχίζεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 2. Και πάλι θυμίζω, συζητώντας για το απόλυτα υπαρξιακό θέμα της παραχώρησης εδάφους που μας απειλεί απολύτως, ο δήμαρχος, αναφέρθηκε με πικρία και παράπονο, στο γεγονός ότι η γιαγιά του μιλούσε μία άλλη γλώσσα από την ελληνική, και αυτό ήταν αιτία να παραγκωνιστεί από το ελληνικό κράτος.
    Σαν να υπονοούσε ότι αυτό ήταν ένα πρόβλημα της περιοχής που θεραπεύει η συμφωνία των Πρεσπών!
    Δεν έπρεπε να τον ρωτήσω με ποιόν τρόπο πιστεύει ότι η συμφωνία των Πρεσπών που δίνει το όνομα της Μακεδονίας σε ένα άλλο κράτος εκτός Ελλάδας, θεραπεύει και εκείνου και της γιαγιάς του, (που αισθάνονται πάντως έλληνες), την στενοχώρια και την πικρία τους από την παραμέληση του ελληνικού κράτους προς το πρόσωπό τους, εκ του γεγονός ότι αυτοί ομιλούν και μία άλλη γλώσσα ή μόνο μία άλλη γλώσσα;
    Δεν έπρεπε με τις ερωτήσεις μου αυτές να του δώσω την ευκαιρία να εκφραστεί, και να απαντήσει ξεκάθαρα, αν τελικά ο ίδιος αισθάνεται έλληνας ή όχι;
    Και στην μεν πρώτη περίπτωση που αισθάνεται έλληνας, να μας εξηγήσει πώς συνδέει στο μυαλό του την συμφωνία των Πρεσπών με τις ιδιαιτερότητες τις γλωσσικές της περιοχής του και γιατί την βρίσκει χρήσιμη προς τούτο, στην δε άλλη περίπτωση που δεν αισθάνεται έλληνας, (όπως έχει κάθε δικαίωμα άλλωστε ο οποιοσδήποτε), να είναι σαφές και σε μας και στον κόσμο που παρακολουθούσε ότι δεν έχουμε να συζητήσουμε τίποτα με τον δήμαρχο αφού εκκινούμαστε από διαφορετικά εθνικά συμφέροντα;
    Το να λες τα πράγματα με το όνομά τους δεν είναι ούτε κακό, ούτε προσβλητικό. Είναι παραγωγικό, ξεδιαλύνει τα πράγματα, και αίρει τις παρεξηγήσεις και την θολούρα.
    Συνεχίζεται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 3. Είπε ο δήμαρχος, ότι υπήρχε ένα μακρό πρόβλημα στην Μακεδονία, ότι είχαν γίνει πολλά βήματα και πολλές ενέργειες για να λυθεί ήδη, και ότι τώρα, απλώς έγινε ένα επόμενο βήμα με την συμφωνία των Πρεσπών.
    Α) Δεν έπρεπε ρητά να εξηγήσω στον κόσμο, ότι στην πραγματικότητα κανένα άλλο βήμα δεν είχε γίνει από την επίσημη πολιτεία; Κανένα βήμα, που να παράγει νομικές δεσμεύσεις για την χώρα μας, κι ότι η συμφωνία των Πρεσπών ήταν μία καινοφανής και παράνομη διεθνής δέσμευση της Ελλάδα για την επίλυση του προβλήματος;
    Δεν έπρεπε να εξηγήσω ότι αυτό που ισχυριζόταν ο δήμαρχος (το ίδιο που ισχυρίζεται ο κ. Κοτζιάς), ήταν ανακριβές;
    Είπε ακόμα ο κ. δήμαρχος ότι ο Καραμανλής είχε δεσμεύσει την Ελλάδα στο Βουκουρέστι για το όνομα.
    Δεν έπρεπε να εξηγήσω ξεκάθαρα ότι αυτό δεν ήταν αλήθεια; Διότι ουδέποτε ο Καραμανλής υπέγραψε ή δέσμευσε με άλλον νομικό τρόπο τον Ελλάδα για το όνομα;
    Β) Δεν έπρεπε να τον ρωτήσω επίσης (όπως και παρέλειψα να κάνω), ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα στο οποίο αναφέρεται για την Αριδαία; Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ένα ιδιαίτερο τοπικό χρώμα, όπως οι Κρήτες, οι Ζακυνθινοί ή οι Κύπριοι, ή οι Πόντιοι, (και γιατί είναι αυτό πρόβλημα), ή ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν αισθάνονται μέρος του ελληνικού λαού και του ελληνικού κράτους;
    Και δεν θα έπρεπε και στις δύο αυτές περιπτώσεις να τον ρωτήσω με ποιόν τρόπο η συμφωνία των Πρεσπών θεραπεύει αυτό το πρόβλημα ενώ όλοι εμείς βλέπουμε μόνο προβλήματα να δημιουργεί η συμφωνία των Πρεσπών;
    Φυσικά και σε κάθε περίπτωση, ποτέ δεν επιτίθεμαι σε ανθρώπους ή σκέφτομαι να επικρίνω συνολικά για τις προθέσεις, ή την προσωπικότητά τους. Κατ’αρχάς όλοι διαθέτουν το τεκμήριο της καλής προαίρεσης και της αξίας. Η κριτική μου εστιάζεται πάντα σε συγκεκριμένες απόψεις ή πράξεις. Και ζητώ να διευκρινίσω απόψεις και πράξεις που δεν μπορώ να ερμηνεύσω. Αυτό μόνο.
    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία σας. Περιμένω την αντρίκεια και ξεκάθαρη απάντησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΝΗΣ ΗΡΩΙΔΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βλέπω επίσης ότι κλείνετε το άρθρο σας διαπιστώνοντας ότι ο κόσμος επιθυμεί να γιορτάσει την επέτειο απελευθέρωσης χωρίς εντάσεις παρουσία υπουργών της κυβέρνησης των Πρεσπών. Πώς το συμπεράνατε αυτό;
    Γιατί φαντάζεστε ότι ο κόσμος δεν επιθυμεί την ένταση; όταν παρευρίσκεται στην εκδήλωση κάποιος ή κάποιοι που με την υπογραφή τους παραδίδουν την ίδια αυτή περιοχή, ξανά σε ξένο κράτος;
    Και πώς μπορεί κάποιος να αντισταθεί σε κάτι τέτοιο, δηλαδή στον διαμελισμό, χωρίς ένταση; Το "χωρίς ένταση" δεν είναι η απόλυτη συνταγή υποταγής και κανονικοποίησης;
    Δεν είναι αναλογικό να έχουμε ένταση και πολύ περισσότερο όταν κάποιος σκέφτεται να κατακτήσει εδάφη μας;
    Λέτε, ότι είναι μειοψηφίες, αυτοί που αντιδρούν δυναμικά. Και ότι είναι ακραίοι, και ότι οπωσδήποτε συνεργάζονται με τους χρυσαυγίτες. Δηλαδή μας λέτε, ότι εάν κανείς δεν είναι χρυσαυγίτης, αποκλείεται να θέλει να αντιδράσει με ένταση και βία απέναντι σ'αυτούς που προδίδουν φανερά την πατρίδα και παραδίδουν εδάφη.
    Ακόμα κι αν γνωρίζουμε τις συνέπειες της παράδοσης των εδαφών; Εκτοπισμούς, σφαγές, βιασμούς;
    Δηλαδή και ο Καραϊσκάκης, και όσοι πολέμησαν στο Ρούπελ και στην Πίνδο ήταν χρυσαυγίτες! Και ο Λεωνίδας ο Σπαρτιάτης χρυσαυγίτης! Γιατί έχετε δίκιο. Τα καλά παιδιά είναι φιλήσυχα και δεν φωνάζουν ούτε προκαλούν ταραχή,..... όταν τα σφάζουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελικα ο δημαρχος η πολυ αγαθος ειναι,η πολυ χαζος ,δεν μπορεις να καταγγελεις την συμφωνια των Πρέσπων και απο την αλλη να καλεις εκπρόσωπο της κυβερνησης,γιατι χωρις προσκληση κανεις δεν ερχεται, γιατι ξευτελιζεται ; και με τον αστυφύλαξ....δεν γινεται,δεν μπορει να φωναζεις στις 28 στην καταθεση στεφανων , η Μακεδονια ειναι μια και ειναι ελληνικη, και απο την αλλη να συναγελαζεσαι με αυτους που πανε κοντρα με τα εθνικα δίκαια, εκτος και αν εισαι αργυρωνητος,που σημαινει για 20000 η50000 επιχορηγήσεις που και αυτες δεν τις εχει παρει μεχρι στιγμης,συμπορευσαι με τα τριάκοντα αργυρια, ας συναισθανθει τις ευθυνες του, γιατι τα λογια
    του δεν συμβαδίζουν με τις πραξεις του,και θα κριθει για αυτο. και λυπουμαι πολυ για την ψηφο μου και δεν το λεω με την έννοια να δημιοργησω κλιμα εχθρικό σε βάρος του, αλλα δεν το περιμενα απο αυτον,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κ. ΜΑΡΟΎΠΑ
    ΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ,ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΠΙΟ ΙΔΙΩΜΑ Ή ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΛΟΥΝ. ΟΤΑΝ ΘΥΣΙΑΖΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ, ΟΤΑΝ ΠΙΣΤΠΟΙΕΙΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗΣ. ΑΥΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑΝ, ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΣΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ Ε Λ Λ Α Δ Α. ΣΦΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΑΝ "ΓΙΑΣ ΣΑΜ ΓΚΡΓΚ"(!) (ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ)(ΟΡΑ ΚΑΠ.ΚΟΤΤΑΣ).
    κ.ΜΑΡΟΥΠΑ
    ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ "ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΣΝΟΦ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΦ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟ,ΝΑ ΚΤΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΡΙΕΡΕΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ. ο ΛΛΪΚΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΠΟΛΥ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΠΡΟΣΟΧΗ . ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΕΧΕΙ. ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΛΜΩΠΙΑ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ "Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ". ΣΥΝΤΑΧΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ, ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ή ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ. ΕΔΩ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ Ε Λ Λ Η Ν Ε Σ. ΕΔΩ ΦΥΛΑΜΕ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ... ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΜΕΡΙΑ. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΒΟΡΑ. ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ, ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ "ΑΣΧΕΤΟΥΣ" ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΑΣ. ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙΤΑΙ, ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΚΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ. ΑΣ ΜΗ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΤΑ ΣΟΥΠΑ ΜΟΥΠΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΧΘΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΕΧΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ ΚΟΤΣΙΦΑΣ: ΘΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άντε κύριε σαμανδη δε θα απαντήσετε στην κ.Μαρουπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή δεν βιάζεται να πάρει απάντηση,εσύ τι καημό έχεις; Φυσικά και θα υπάρξει απάντηση στον Πρέποντα χρόνο , όπως έλεγε και ο Μακαριστός Χριστόδουλος.

    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βλέπω σαν το μπινο να το γυρνάς και εσυ κ σαμανδη

      Διαγραφή
  14. Στην προκειμένη περίπτωση ο δήμαρχος προκάλεσε με τα πίκρα απωθημένα του.δεν του ζήτησε κάνεις να αναλυθεί σε ιστορίες του παρελθόντος.η ερώτηση ήταν τι θα κάνει στην παρέλαση.θα κσκοκαρδισει τη Ντόρα η όχι.ξαφνικα άρχισε μέσα στον πανικό του να λεει ιστορίες που ήταν εκτός θέματος,γλώσσα κλπ .άσχετα με τη θέση τη δική σαςέτσι έγιναν τα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εχω μεινει αναυδος με την συμπεριφορά την αλλοπρόσαλλη του Δημάρχου,οποιο επιεικής χαρακτηρισμος,δεν το πιστευω,οτι εχουν ειπωθεί αυτα απο τον Δημαρχο , Σαμανδη θελουμε το βιντεο,αν πραγματικα εχουν συμβει-,και ευχομαι να ειναι ψεματα, γιατι αν μη τι αλλο τον θεωρω σοβαρο και υπεύθυνο, - τοτε ειναι τελειωμενος. βιντεο , βιντεο Σαμανδη,αλλιως δεν τα πιστευω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)