Λάβαμε από την κ. Μαρούπα
την εξής απάντηση σε δημοσίευμά
μας
1. Κατά την γνώμη σας κύριε συντάκτη (δεν γνωρίζω το όνομά
σας), δεν έπρεπε να σημειώσω αυτήν την αβυσσαλέα αναντιστοιχία του υπαρξιακού
για το έθνος μας ζητήματος που συζητάμε, με την ανησυχία του δημάρχου για το
πολύ δευτερευούσης σημασίας ζήτημα της χρηματοδότησης του δήμου;
Δεν έπρεπε κατά την γνώμη σας να τον ρωτήσω «τι θα κάνει τα
λεφτά που θα προκύψουν για τον δήμο από την καλή του συμπεριφορά, όταν δεν θα
έχει τα εδάφη»;
Ή να τον ρωτήσω εάν σκοπεύει να παραμείνει δήμαρχος της
Αριδαίας και να διαχειρίζεται τις γενναιόδωρες επιχορηγήσεις ακόμα κι αν η
Αριδαία αλλάξει κράτος; Γράφετε ότι ήμουν απαξιωτική για τον συγκεκριμένο
δήμαρχο, τον θεσμό του δημάρχου και την περιοχή.
Γράψτε μου πώς αναφέρθηκα στον θεσμό του δημάρχου ή στην
περιοχή απαξιωτικά.
Γιατί αυτό φυσικά δεν συνέβη ποτέ, και δεν θα ήταν και
λογικό να συμβεί.
Και έρχομαι στο πρώτο θέμα που αναφέρετε. Ότι ήμουν
προσβλητική απέναντι στον κ. Μπίνο, τον σημερινό δήμαρχο.
Από πότε είναι προσβολή και απαξίωση, το αίτημα διευκρίνησης
των θέσεων κάποιου ομιλητή και η κριτική επί αυτών των θέσεων σε μία δημόσια
συγκέντρωση και σε έναν δημόσιο διάλογο που λαμβάνει χώρα με αυτόν τον σκοπό;
Δηλαδή με σκοπό να ακουστούν οι διάφορες απόψεις, να
συζητηθούν, να σχολιαστούν και να προκύψει μία συνισταμένη τελική γνώμη;
Συγκεκριμένα:
Ο κ. Μπίνος, ο κ. δήμαρχος, στην ημερίδα που έγινε για να
επικοινωνηθεί ξεκάθαρα στον κόσμο ότι το όνομα είναι έδαφος, και να
αποφασίσουμε με ποιόν τρόπο θα ακυρώσουμε την κατάπτυστη και προδοτική συμφωνία
που δίνει το όνομα, θεώρησε πρόσφορο, σχετικό, αναλογικό, ταιριαστό, να
δαπανήσει 10’ από βήματος για να μας εξηγήσει ότι δεν μπορεί να μην έχει καλές
σχέσεις με αυτούς που εμείς ανοιχτά ονομάζουμε προδότες. Να έχει καλές σχέσεις
με αυτούς εναντίον των οποίων έχει κινηθεί ποινική δίωξη, που επισύρει ακόμα
και την ποινή του θανάτου. Με αυτούς λοιπόν, μας είπε ο καλός δήμαρχος, ότι
πρέπει να έχει καλές σχέσεις για να…… συνεχίζεται απρόσκοπτα η χρηματοδότηση
του δήμου από την κυβέρνηση.!!!
Του δήμου που όλοι καταλαβαίνουμε, ότι αν ισχύσει η
συμφωνία, θα περάσει σε άλλο κράτος!
2. Και πάλι θυμίζω, συζητώντας για το απόλυτα υπαρξιακό θέμα
της παραχώρησης εδάφους που μας απειλεί απολύτως, ο δήμαρχος, αναφέρθηκε με
πικρία και παράπονο, στο γεγονός ότι η γιαγιά του μιλούσε μία άλλη γλώσσα από
την ελληνική, και αυτό ήταν αιτία να παραγκωνιστεί από το ελληνικό κράτος.
Σαν να υπονοούσε ότι αυτό ήταν ένα πρόβλημα της περιοχής που
θεραπεύει η συμφωνία των Πρεσπών!
Δεν έπρεπε να τον ρωτήσω με ποιόν τρόπο πιστεύει ότι η
συμφωνία των Πρεσπών που δίνει το όνομα της Μακεδονίας σε ένα άλλο κράτος εκτός
Ελλάδας, θεραπεύει και εκείνου και της γιαγιάς του, (που αισθάνονται πάντως
έλληνες), την στενοχώρια και την πικρία τους από την παραμέληση του ελληνικού
κράτους προς το πρόσωπό τους, εκ του γεγονός ότι αυτοί ομιλούν και μία άλλη
γλώσσα ή μόνο μία άλλη γλώσσα;
Δεν έπρεπε με τις ερωτήσεις μου αυτές να του δώσω την
ευκαιρία να εκφραστεί, και να απαντήσει ξεκάθαρα, αν τελικά ο ίδιος αισθάνεται
έλληνας ή όχι;
Και στην μεν πρώτη περίπτωση που αισθάνεται έλληνας, να μας
εξηγήσει πώς συνδέει στο μυαλό του την συμφωνία των Πρεσπών με τις
ιδιαιτερότητες τις γλωσσικές της περιοχής του και γιατί την βρίσκει χρήσιμη
προς τούτο, στην δε άλλη περίπτωση που δεν αισθάνεται έλληνας, (όπως έχει κάθε
δικαίωμα άλλωστε ο οποιοσδήποτε), να είναι σαφές και σε μας και στον κόσμο που
παρακολουθούσε ότι δεν έχουμε να συζητήσουμε τίποτα με τον δήμαρχο αφού
εκκινούμαστε από διαφορετικά εθνικά συμφέροντα;
Το να λες τα πράγματα με το όνομά τους δεν είναι ούτε κακό,
ούτε προσβλητικό. Είναι παραγωγικό, ξεδιαλύνει τα πράγματα, και αίρει τις
παρεξηγήσεις και την θολούρα.
3. Είπε ο δήμαρχος, ότι υπήρχε ένα μακρό πρόβλημα στην
Μακεδονία, ότι είχαν γίνει πολλά βήματα και πολλές ενέργειες για να λυθεί ήδη,
και ότι τώρα, απλώς έγινε ένα επόμενο βήμα με την συμφωνία των Πρεσπών.
Α) Δεν έπρεπε ρητά να εξηγήσω στον κόσμο, ότι στην
πραγματικότητα κανένα άλλο βήμα δεν είχε γίνει από την επίσημη πολιτεία; Κανένα
βήμα, που να παράγει νομικές δεσμεύσεις για την χώρα μας, κι ότι η συμφωνία των
Πρεσπών ήταν μία καινοφανής και παράνομη διεθνής δέσμευση της Ελλάδα για την
επίλυση του προβλήματος;
Δεν έπρεπε να εξηγήσω ότι αυτό που ισχυριζόταν ο δήμαρχος
(το ίδιο που ισχυρίζεται ο κ. Κοτζιάς), ήταν ανακριβές;
Είπε ακόμα ο κ. δήμαρχος ότι ο Καραμανλής είχε δεσμεύσει την
Ελλάδα στο Βουκουρέστι για το όνομα.
Δεν έπρεπε να εξηγήσω ξεκάθαρα ότι αυτό δεν ήταν αλήθεια;
Διότι ουδέποτε ο Καραμανλής υπέγραψε ή δέσμευσε με άλλον νομικό τρόπο τον
Ελλάδα για το όνομα;
Β) Δεν έπρεπε να τον ρωτήσω επίσης (όπως και παρέλειψα να
κάνω), ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα στο οποίο αναφέρεται για την Αριδαία; Το
πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ένα ιδιαίτερο τοπικό χρώμα, όπως
οι Κρήτες, οι Ζακυνθινοί ή οι Κύπριοι, ή οι Πόντιοι, (και γιατί είναι αυτό
πρόβλημα), ή ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν αισθάνονται μέρος του ελληνικού λαού
και του ελληνικού κράτους;
Και δεν θα έπρεπε και στις δύο αυτές περιπτώσεις να τον
ρωτήσω με ποιόν τρόπο η συμφωνία των Πρεσπών θεραπεύει αυτό το πρόβλημα ενώ
όλοι εμείς βλέπουμε μόνο προβλήματα να δημιουργεί η συμφωνία των Πρεσπών;
Φυσικά και σε κάθε περίπτωση, ποτέ δεν επιτίθεμαι σε ανθρώπους
ή σκέφτομαι να επικρίνω συνολικά για τις προθέσεις, ή την προσωπικότητά τους.
Κατ’αρχάς όλοι διαθέτουν το τεκμήριο της καλής προαίρεσης και της αξίας. Η
κριτική μου εστιάζεται πάντα σε συγκεκριμένες απόψεις ή πράξεις. Και ζητώ να
διευκρινίσω απόψεις και πράξεις που δεν μπορώ να ερμηνεύσω. Αυτό μόνο.
Σας ευχαριστώ γ ια την φιλοξενία σας. Περιμένω την αντρίκεια
και ξεκάθαρη απάντησή σας.
Το δημοσίευμα εδώ: Αναμένεται ένταση την Κυριακή στην Αριδαία
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Δεν θα κάνω τον
συνήγορο του Δημάρχου Αλμωπίας. Πιστεύω ότι είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον
εαυτό του. Τουλάχιστον απέναντί σας , γιατί στο θέμα της συμφωνίας των Πρεσπών έχει βγει δημόσια και δηλώνει κατά , όσο όλοι
εσείς μαζί. Όταν πιστεύετε αυτό ΄που γράφετε για τον Δήμαρχο , τότε εύκολα
συμπεραίνει κανείς πως βλέπετε τους υπόλοιπους.
Ήρθατε να κάνετε υποδείξεις σε μια περιοχή και στον δήμαρχό
της , σαν να είστε εσείς η απόλυτη πλειοψηφία και άποψή της. Ούτε εκατό
Καρατζοβίτες δεν ήταν στην ημερίδα. Αυτοί οι εκατό μπορούν να εκπροσωπούν τους υπόλοιπους 40. 000 κατοίκους;
Για τον εαυτό τους φυσικά μπορούν να ομιλούν και να λένε την
άποψή τους. Δεν σχολιάζετε πουθενά όσα είπε ο δήμαρχος για τους γηγενείς
μακεδόνες (εντόπιους όπως τους είπε)
Μήπως είναι ψέματα ότι δεν διορίζονταν στο δημόσιο; Μήπως
είπε ψέματα ότι διώκονταν όταν μιλούσαν τα εντόπικα;
Από πότε όσο μιλάν αυτοί την γλώσσα είναι Σκοπιανοί , όπως
είπατε; Τι γνωρίζετε εσείς από εκτοπισμούς , σφαγές , εκβιασμούς; Ρωτήστε να
μάθετε τι έχουν τραβήξει οι πρόγονοί μας γηγενείς Μακεδόνες;
Λέτε: «Δεν έπρεπε με τις ερωτήσεις μου αυτές να του δώσω την
ευκαιρία να εκφραστεί, και να απαντήσει ξεκάθαρα, αν τελικά ο ίδιος αισθάνεται
έλληνας ή όχι;» Δηλαδή φτάσατε στο
σημείο να αναρωτιέστε αυτό ,για τον Δ. Μπίνο;
Αυτά να τα βλέπει , όμως ο ίδιος. Φυσικά για όλους εσάς του καθαρόαιμους
, κάθε γηγενής μακεδόνας είναι
τουλάχιστον ύποπτος . Το λέτε ακόμα και σήμερα. Και μάλιστα για τον πρώτο
πολίτη αυτού του τόπου.
Γιατί δεν φέρνετε και ένα μηχάνημα να μετράει πως αισθάνεται ο κάθε γηγενής μακεδόνας και να τους βάζετε ειδικές
ταμπέλες;
Δεν απαντήσατε στον Δήμαρχο από πού ήσαστε , ψελλίσατε απλά
ότι είστε Ελληνίδα. Αυτό που σας ρώτησε για την καταγωγή σας πιστεύω, ότι δεν
ήθελε να σας υποτιμήσει , αλλά να σας κάνει να σκεφθείτε ότι ενδεχομένως δεν
ξέρετε την περιοχή ( και είναι φυσικό) όπως αυτός.
Δεν θέλατε να ακούσετε εσείς και οι υπόλοιποι τις σκληρές
αλήθειες που είπε ο Δήμαρχος Αλμωπίας. Απλά κάποιοι φώναζαν να μην ομιλείται αυτή η γλώσσα στην
περιοχή. Λες και πρέπει αυτοί να καθορίζουν τι θα μιλάει ο καθένας.
Εμφανίζεστε πολύ σίγουρη ότι τα εδάφη αυτά θα τα πάρουν οι «
σκοπιανοί» και δεν χρειάζονται έργα. Δεν
σας άκουσα όμως, αφού δεν πρέπει να γίνονται έργα , να μην πληρώνουν
αντίστοιχους φόρους οι κάτοικοι. Με τις ίδιες εικασίες δεν πρέπει να γίνονται
έργα πουθενά αλλού παρά μόνο στην Αθήνα , άντε το πολύ-πολύ και στην Παλιά
Ελλάδα.
Δηλαδή οι αγρότες να μην έχουν καλούς
δρόμους να πηγαίνουν στα χωράφια τους, να μην έχουν δίκτυα άρδευσης να ποτίζουν
τα χωράφια τους. Οι τουριστικές περιοχές να εγκαταλειφτούν και να μην γίνεται
τίποτα. Καλό ακούγεται. Αρκεί να μας
δείξετε πως θα ζήσει αυτός ο κόσμος
Να παρακαλάτε να μην ακουστεί καμιά πιστολιά , γιατί όλοι εσείς οι πατριώτες θα τρέχετε να κρυφτείτε και θα περιμένετε από εμάς τους «προδότες» να προτάξουμε τα στήθη μας.
Παράλληλα όμως μήπως αισθάνεστε την ανάγκη να ενημερώσετε το ακροατήριό σας για τα ελατήρια, τους λόγους που σας οδηγούν, σε τέτοιου είδους ακραίες, μισαλλόδοξες, διχαστικές κορώνες; (Είναι γνωστό ότι υπήρξατε υποψήφια Βουλευτής, αρχικά του ΠΑΣΟΚ μετά των ΑΝΕΛ!!! Τώρα τι;;; Όλα δεκτά ακόμα και αν πρόκειται απλά και μόνο για την προσωπική σας διαφήμιση!!!) Αλλά να γνωρίζει ο κόσμος γιατί πρόκειται!!!
Είναι δικαίωμά σας να
έχετε όποιες απόψεις θέλετε και να
πιστεύετε ότι θέλετε. Αφήστε όμως ένα μικρό δικαίωμα και σε μας που ζούμε εδώ και ξέρουμε τον
τόπο, να τον αγαπάμε και να νοιαζόμαστε , έστω και λιγότερο, κατά την άποψή
σας, από εσάς. Και να αγωνιζόμαστε για αυτόν χωρίς τυμπανοκρουσίες.
Πέτρος Σαμάνδης
«Σεσημασμένος» γηγενής
Μακεδόνας
Ευτυχώς ακόμα υπάρχει κοινή λογική και ευτυχώς η συλλογική μνήμη,που πολύ θα ήθελαν κάποιοι να σβήσουν,είναι ζωντανή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πρωτοσχολιάσουμε τώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος την κυρία Μαρούπα λοιπόν:
το ομόγλωσσον σε πολλές περιπτώσεις στην ελλάδα δεν ισχύει καθώς αφορά πολύ κόσμο εκτός των δίγλωσσων εντοπίων της μακεδονίας (της μίας και μοναδικής).
Αφορά και τους Τσάκωνες της Μάνης, τους βλάχους, κερκυραίους, ροδίτες και πολλούς άλλους των οποίων οι διάλεκτοι εμπεριέχουν αλλόγλωσσα εκτός της ελληνικής λήμματα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι έλληνες!
Ευτυχώς βέβαια, όλοι πλην ημών των εντοπίων δεν ήπιαν ρετσινόλαδο για να μην μιλούν την προγονική τους διάλεκτο, δεν τους φόρεσαν χειροπέδες γι' αυτό, δεν τους ταπείνωσαν, δεν τους υπεξαίρεσαν τις περιουσίες.
Και πάλι, μετά απ' όλα αυτά συνεχίζουμε να είμαστε περήφανοι που είμαστε έλληνες!
Αν ο δήμαρχός μας επιλέγει το ρόλο του ραγιά απέναντι στην κυβέρνηση αυτό αφορά τον ίδιο και μόνο καθώς του χρόνου θα είναι κάποιος άλλος στη θέση του. Μπορεί να μιλά ελεύθερα για τον εαυτό του αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εκφράζει και την κοινή γνώμη όπως ακριβώς και οι θέσεις της κυβέρνησης σχετικά με το θέμα δεν εκφράζουν τις πεποιθήσεις του ελληνικού λαού.
Καλό είναι να μην εμπλέκουμε δύο διαφορετικά θέματα, την οσφυοκαμψία του δημάρχου προς την κυβέρνηση από τη μια και την συμφωνία των πρεσπών από την άλλη.
Από εσάς τουλάχιστον περιμέναμε να είστε καλύτερα πληροφορημένη ιστορικά και να μην τσαλακώνεστε σε μικροπολιτικές μισαλλοδοξίες.
Ενημερωθείτε για μας, γνωρίστε μας, ελάτε σε επαφή με τους προγόνους μας μακεδονομάχους που δεν μιλούσαν ελληνικά, ακούστε τα τραγούδια μας που θέλετε να τ' αφήσετε βουβά, χωρίς λόγια, γνωρίστε τα ήθη και τα έθιμά μας που είναι ελληνικότατα. Εμείς εδώ πάνω ως συνοριοφύλακες και θεματοφύλακες της ελληνικότητας ολόκληρου του έθνους, δεν δεχόμαστε κανείς να αμφισβητεί τα δικά μας θέσφατα. Ως Διγενείς Ακρίτες υπερασπιζόμαστε και προασπίζουμε ονόματα και εδάφη έμπρακτα και όχι με λόγους και ρητορίες.
Οι φίλα προσκείμενοι με τις προσδοκίες του γειτονικού κρατιδίου που βρίσκονται μεταξύ μας, είναι τόσο λίγοι που είναι απορίας άξιος ο λόγος που ασχολείστε μαζί τους. Δεν είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση. Γιατί λοιπόν δέχεστε να ασχολείστε με αυτούς χαρακτηρίζοντας όλους μας αρνητικά;
Θεωρώ ότι ο επίλογος του κυρίου Σαμάνδη, ταιριάζει απόλυτα και στο δικό μου σχόλιο.
Ήρωά μου, ανώνυμε 12:31 με αρχή σχολίου: «Πέτρο και εμένα η άποψή μου είναι ...»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου εγγυώμαι ότι το μήνυμά σου θα δημοσιευθεί μόλις το κάνεις επώνυμα και με τη φωτογραφία σου για να είναι σίγουρα δικό σου και όχι robot που λένε στο χωριό μου!!!
Εγώ βλέπεις, έχω το θάρρος της γνώμης μου, όλοι με ξέρουν, και τη διεύθυνσή μου και το ΑΦΜ και τα τηλέφωνά μου. Δεν κρύβομαι!!! Εσύ όψιμε υπερασπιστή μου;;;;;;
Τι έγινε μάνα μου!!! ακόμα να πάρεις απόφαση το θάρρος σου, στην έκφραση της άποψης!!! της προσωπικής σου άποψης!!! Περιμένω!!! Καραμελίτσες, θες καραμελίτσες;;;
Διαγραφήερχετε η ωρα σου κοντουλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή είναι η απάντησή σου καλέ μου, κουκουλοφόρε;;;; Μήπως ήρθε και η δική σου;;; Τα λεφτάκια ξέρεις από που.... κωδικούλι, κωδικούλι... δεν θα έχουμε πια καρδιά μου!!!
ΔιαγραφήΕγώ πάντως και καραμελίτσες σου έδωσα για να σε γλυκάνω!!! Και την ευκαιρία να δείξεις πόσο ανήρ (άνθρωπος εις την αρχαίαν ελληνικήν) και όχι σκουλήκιον (δε μου φταίνε κιόλας τα έρημα, αυτά κάποιο έργο παράγουν, εσύ όχι!!! ζεις από τα ξέρεις καλά πια, κι εγώ τους κωδικούς τους!!!) θα σου αφήσω λίγο περιθώριο ακόμα!!! Μετά όλα στον πάτο!!! Αν και δεν αξίζεις ούτε και αυτόν!!! Αυτό βέβαια το ξέρεις αφού δεν τολμάς να βάλεις το όνομά σου!!
Αλλά έτσι είναι μια φορά κουκουλοφόρος και γενίτσαρος!!! Για πάντα δοσίλογος!!!
Καλησπέρα!!!
Γιατι αραγε Κε Σαμανδη αυτοαποκαλεισθε Γηγενης Μακεδονας και οχι Γηγενης Ελληνας,ως πρεπει;περιμενω,γιατι πραγματι,με ενδιαφερει η απαντηση σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι εγώ αγαπητέ μου όπως σίγουρα καλά γνωρίζεις από πάππον προς πάππου ζω στη Μακεδονία (της Αλμωπίας, της Πέλλας, της Σαλονίκης , των Σερρών, της Δράμας, της Ημαθίας, των Γρεβενών, της Κοζάνης και πάει λέγοντας) όχι στην Αθήνα, την Πελοπόνησσο, τη Βλαχία, την Κρήτη, την Κύπρο, τη Σμύρνη, τη Μικρασία , και πάει λέγοντας!!!
ΔιαγραφήΕπίσης δε διεκδίκησα την ιστορία, τα χωράφια, τη ζωή άλλων και των προγόνων τους – μου αρκούν των δικών μου- !!!! Εσύ;;;;
Αλλά τι σου τα λέω; Όλοι εσείς λέτε ότι εμείς οι Λουτρακιώτες είμαστε από την...Πελοπόννησο!!! Συνεπώς γιατί αναρωτιέσαι;
Να μιλάς για τον εαυτό σου σαμανδη όχι για όλους εμάς τους Λουτρακίοτες γκεγκε;η νεολεα του Λουτρακίου λεελ ότι η μαΜακεδον είναι μια και είναι Ελλάδα
ΔιαγραφήΑμφιβάλλω πολύ ότι είσαι Λουτρακιώτης, χέστη
ΔιαγραφήΕγώ Λουτρακίωτης είμαι εσύ τι είσαι που έχεις να πατήσεις το πόδι σου στο Λουτράκι μήνες τι είσαι άραγε;;
ΔιαγραφήΜάλλον από άλλο Λουτράκι είσαι. Το Λουτράκι που ξέρω εγώ δεν βγάζει βλάκες. Και μάλιστα τόσο μεγάλους
ΔιαγραφήΗ τεκμηριωμένη άποψη σου σε χαρακτηρίζει σαν δημοσιογράφο,σου επιστρέφω τον χαρακτηρισμό βλάκα σαμανδη
ΔιαγραφήΣε πόνεσε γιατί δεν είσαι από το Λουτράκι,αλλά είσαι σκέτο Βλάκας . Περαστικά σου
ΔιαγραφήΑυτό που έχει σημασία είναι πως η Μακεδονία είναι μία και είναι Ελλάδα, η συμφωνία που υπέγραψε το ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ θα ακυρωθεί. <<Η ΝΔ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μην ισχύσει η εθνικά επιζήμια συμφωνία των Πρεσπών»
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε Γιάννη , κοίτα μην την υπογράψει η Ν.Δ. με τα δύο χέρια.'Αλλωστε τι σχέση έχουν όσα λέμε με την συμφωνία των Πρεσπών; Στην Δημοκρατία άλλωστε κυβερνάν οι πλειοψηφίες. Όπως πολύ καλά γνωρίζεις ποτέ δεν είχα κανένα έμμισθο ή άμισθο αξίωμα . Αυτό να το σκεφθούν οι έχοντες και κατέχοντες
ΔιαγραφήΠ.Σ.
Σαμανδη απαντάς με αερολογιες και γενικα και αόριστα,ο μπινος ξεβρακοθηκε αυτό έχει σημασία,η κ μαρουπα του είπε τη θα κανείς τα λεφτά όταν δεν έχεις πατρίδα και αυτός έκανε μοκο.ο μπινος αλλά έλεγε στην Έδεσσα και τώρα αλλά γι'αυτό τον εκραξε ο κόσμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι 100 όπως λες ήταν 500χιλ στην Θεσσαλονίκη και 1.5εκ στην Αθήνα δεν νομίζω να μη κατάλαβες τι θελει ο ελληνικός λαός
κε σαμανδη εντύπωση κάνει οτι αυτοπροσδιορίζεστε και υπογράφετε ως γηγενής μακεδόνας .οχι αυτονόητα ως έλληνας ή ως μακεδόνας.
ΑπάντησηΔιαγραφήποιά η ανάγκη αυτού του βερμπαλισμού ?
οι άλλοι που κατοικούν στην μακεδονία δεν είναι γηγενεις μακεδόνες ?
ή είναι όλοι γηγενείς μακεδόνες ?
στο κείμενο σας μιλάτε για τους γηγενείς μακεδόνες σαν να ειναι άλλοι από τους έλληνες και μάλιστα υπονοείτε οτι οι έλληνες τους κακομεταχειρήστηκαν.
πουθενα δεν λέτε ξεκάθαρα οτι θεωρείτε τους εαυτούς σας έλληνες, οτι έχετε ελληνική συνείδηση,οτι είστε ένα απο τα τοπικά χρώματα που απαρτίζουν την ελλάδα.
πουθενα δεν λέτε για καπετάν κοττα, που παρότι μιλούσε την τοπική εθνολαλιά ήταν και αισθανόταν και πολεμούσε για την ελλάδα.
τι να υποθέσουμε? οτι προσπαθείτε να μας πείτε και κατι άλλο πισω απο τις λέξεις ?
πάντως εγώ ειλικρινά βρίσκω την τοποθέτηση και τις ερωτήσεις της κα μαρούπα εύστοχες και χρειαζούμενες, και περισσότερο μάλιστα μετά την δική σας τοποθέτηση.
δεν σας κρύβω θα αισθανόμουν ποιο ανακουφισμένη αν το περιεχόμενο και το ύφος σας ήταν περισσότερο σαν του κυρίου,(ανωνύμου) που σας σχολιάζει στο 12΄47 ανωτέρω.
Δηλαδή αγαπητή φίλη, εν έτη 2018 θα μας γυρίσετε μισό αιώνα και βάλε πίσω να σας υποβάλλουμε δηλώσεις εθνικοφροσύνης , μέχρι 18η γενεά και εσείς τι;; θα εκδώσετε το πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων – εθνικοφροσύνης – καταλληλότητας δια να ομιλούμε, να εργαζόμεθα, να αναπνέουμαι, να ζούμε γενικά;;; Ως έχων το γενικό ξεκαθάρισμα των αντιφρονούντων του καθεστώτος Στάλιν, Χίτλερ, των ταγματαλητών των «ταγμάτων εφόδου» των Γερμανών στην Ελλάδα της κυβέρνησης Ράλλη το 1943, των μπασκίνων της ίδιας περιόδου και της Δικτατορίας και όσους πότιζαν ρετσινόλαδο τους γηγενείς Μακεδόνες, θα αποφασίσετε αν ανήκουμε «εις την αρίαν φυλή» και άρα μπορούμε να ζήσουμε και... κατόπιν (σφραγίδας και υπογραφής «ελογοκρίθη») να ομιλούμε ή άλλως να αποδώσουμε το πνεύμα μας εις τον Κύριον κρεμασμένοι σε ένα δένδρο στην πλατεία της Αριδαίας;;; Ή ίσως να ξανανοίξετε, τα ξερονήσια για να έχουμε και θέα θάλασσα;;;
Διαγραφήκατα την κ.Μαρουπα δεν εχει σημασία αν εισαι ή δεν είσαι αλλά αν αισθάνεσαι, λες και κανεις σεξ. Ειναι βεβαία οτι θα χαθούν τα έδάφη της Αλμωπίας και ο δημαρχος θα αιωρείται αφου δεν θα εχει εδαφος να πατησει. Πιό αρρωστημένη φαντασία περί εδαφών μόνο στα απαραδεκτα αμερικανικα θριλερ βλέπω (εβλεπα καποτε-τωρα δεν τα αντεχω). Η Αριδαία λέει θα αλλάξει κράτος. Μονο ενας Μπίλυ (Δημ.Παριζας) θα μπορουσε να εχει τετοια φαντασία. Απο πουθενά δεν προκυπτει αλλαγή συνορων (και γιατι να γινει αλλωστε) Τα συνορα εχουν καθοριστεί πριν απο 100+ χρόνια και κανενας σόφρων (ενθεν κακειθεν) δεν συζητάει αλλαγή συνόρων. Απεναντίας όλα δείχνουν οτι η ελληνικοτητα της μακεδονιας διασφαλιζεται για ακομα 100 χρονια (τουλαχιστον), αφου οι απεναντι ειναι τοσο αδυναμοι που δεν εχουν δυναμεις να διεκδικησουν πραγματα, ουτε καν για τους ελαχιστους μειονοτικούς τους. Οι μεγαλες δυναμεις αλλα ζητανε (οχι παντως αλλαγη συνορων) και θα τα εφαρμοσουν ακομα και αν εμφανιστουν και 2.000.000 μαρουπες (εντος και εκτος). Νομιζετε οτι ο Αλεξης πηγε με χαρα στις Πρεσπες και συμφωνησε? μετρησε τα δεινά της Ελλάδας απο το ΒΕΤΟ που εβαλε ο Κωστακης και υπεγραψε οτι του υπέδειξαν και με την προυπόθεση οτι διασφαλιζονται τα απο βορρά συνορα. Μονο αν επικρατησει η λογική των νεομακεδονομαχων κινδυνευει η Ελλάδα να συρρικνωθεί, καιρος ειναι να το καταλάβουν, οσοι υψωνουν περιφράξεις στα ευρωπαικά βαλκάνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η άποψη που έχω ακούσει από πολλούς αριστερους είναι μακράν η ποιο επικίνδυνη από όλες,το ξέρετε κυρία μου ότι προχτές τιμωρούσαν παιδιά που φωναξανε την Μακεδονία ξακουστή;το ξερεξέ κυρία μου ότι έχει θεσπίστει ομάδα επιστημόνων για να αλλάξουν τα βιβλία της ιστορίας;έχεις διάβασει τη περιεχει η συμφωνία τούτη;η μας πετάς μια άποψη που έχεις ακούσει στα ανθελληνικα συνεδρια που πας; νομίζετε κυρία μου ότι τα σύνορα δεν αλλάζουν ;η ότι θα αλλάξουν με τα σπαθιά και με της ξιφολόγχες;;
ΔιαγραφήΡε παιδιά ο δήμαρχος 30+ χρόνια δημόσιος υπάλληλος ειναι τι είναι αυτά που λέει ότι δεν διόριζαν ντόπιους....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πολλά τα λεφτά αρη...γιαυτο τα λέει αυτά,και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφυλαξ ο κύριος κύριος πρωην μακεδονομάχος δήμαρχος
ΔιαγραφήΕννοεί το '50, που και πάλι δεν ήταν έτσι ακριβώς. Αναφέρεται σε μια εποχή που πολλά έγιναν και οι Έλληνες έκαναν χρόνια να ξεχάσουν. Πάντα ήταν προσφιλής συνήθεια της φυλής μας να βγάζει ένας το μάτι του άλλου. Ο Δήμαρχος τώρα όμως, απλά αναπαράγει την πιο αισχρή, ελεεινή προπαγάνδα ψαρεύοντας σε θολά νερά τις ψήφους του Ουρανίου τόξου που πάνε συνήθως συντεταγμένα. Την ίδια ώρα που φωνάζει δηλαδή στις παρελάσεις και στα συλλαλητήρια "η Μακεδονία είναι Ελληνική" , όταν βρίσκεται σε μικρότερο και πιο τοπικό κοινό το παίζει αδικημένος "Μακεδόνας". Σε τι διαφέρει λοιπόν από τον παπα-Τσαρκνιά που καταγγέλλει τα ίδια;Σε τι ωφελεί στην παρούσα συζήτηση -περί της άδικης συμφωνίας- να επαναφέρει ξανά και ξανά τα Σκοπιανά επιχειρήματα περί άδικης μεταχείρισης από την Ελλάδα της λεγόμενης Μακεδονικής μειονότητας; Έχει αναλογιστεί τι λέει; και που οδηγούν τέτοιου είδους διχαστικοί λόγοι; Αυτά κι αν έγιναν κ. Δήμαρχε εμείς οι Έλληνες αυτόχθονες της περιοχής προσπαθούμε να τα ξεχάσουμε και δεν τα επαναφέρουμε στο δημόσιο διάλογο γιατί κάνουν κακό στην πατρίδα μας.
ΔιαγραφήΠολύ ωραία τοποθέτηση 12.17
ΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ 12:20.ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ. ΤΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΥΤΑ. Μ ΑΥΤΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ? ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ. ΔΟΚΙΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ; ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ; ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ; ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΛΙΚΙ?
ΔιαγραφήΚαλά δεν υπάρχει κανένας εισαγγελέας για να εκδώσει αποφαση εγκλεισμου στο ψυχιατρείο , παρανοϊκών ελληνοναζι...όπως η αλβανίδα ελληνοναζι η Μαρουπα...πόσο ελληνοφασισμο μπορεί να αντέξει η καρατζοβα...μέχρι πότε θα μολύνουν την περιοχή οι παρακρατικοι χαφιέδες...με τις αρλουμπες τους περί αλλαγης εδαφών... αυτοί που δίνουν αφειδως ελληνικη υπηκοότητα σε κατοίκους και πολίτες άλλης χώρας...όπως της γειτονικής Αλβανίας...παντελως παράνομα...αφου ο νόμος απαιτεί δεκαετή παραμονή και εργασία στην Ελλάδα..
ΑπάντησηΔιαγραφήτρέμουν τα κόκκαλα του αλβανου Κολοκοτρώνη...την ίδια στιγμή, ουδείς γηγενής Μακεδόνας, νομοταγης , φορολογούμενος πολιτης, δεν έχει λάβει μακεδονικη υπηκοότητα..
Εμετός απλά όσα γράφεις μιλάς για φασισμο την ίδια ώρα που εσύ λες να κλεισουν μέσα κάποιον που δεν σου αρέσει το τι λέει,μιλάς για μακεδονικη ταυτότητα την ίδια ώρα που χιλιάδες Έλληνες Μακεδόνες καταπιέζονται στα Σκόπια και τέλος βγες και γράψε με το ονοματάκι κυρία μου όχι πίσω από ανωνυμια
ΔιαγραφήΔημαρχε ειπες αληθειες να ξερεις.Οι λοιποι τυπου μαρουλια να διαβασετε και λιγο μπορει να ποναει η αληθεια αλλα ετσι ειναι τι να κανουμε....Δημαρχε κατι τελευταιο θυμαμαι οτι το εχεις ξανα πει οτι εχουμε υποστει διωξεις μην φοβασαι να λες την αληθεια ασχετως απο το τι νιωθει ο καθενας..Μπραβο Πετρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στην Έδεσσα αλήθειες έλεγε αλλά ξέχασες να το γράψεις τότε βαρντασκανιε
ΔιαγραφήΥπογραφή: Αρχιμανδρίτης Τσαρκνιάς. Άντε Όλοι μαζί τώρα να ξανακαταγγείλουμε την Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Διαγραφή8.55 το να λες καποια πραγματα που εχουν γινει δεν σε κανει αυτοματα αλλοδαπο...9.40 ασχολιαστο.
ΔιαγραφήΠοια ηταν αυτά;ότι η γιαγιά του μίλαγε σλαβοφωνα;εγώ μιλάω για το σημερα όχι το χτες και σήμερα ο δήμαρχος επέλεξε τα λεφτά μπροστά στη Μακεδονία μας.
ΔιαγραφήΟ καθένας κανείς της επιλογές του και κρινεται γι'αυτό
Δηλαδη αν δημαρχος δεν επαιρνε τα λεφτα θα σωχοταν η Μακεδονια;Σοβαρα τα λετε;Οταν ψηφιζες συριζα δεν ηξερες που την εριχνες;Τωρα σου φταιει ο καθε Μπινος;Δηλωσεις παλιες ειχες δει των βουλευτων του Συριζα;Ειχαν υποχρεωση στους γειτονες και την ξεπληρωνουν τωρα...Και οχι δεν σε πειραζει τα λεφτα που πηρε ο καθε Μπινος σε πειραζει που ειναι διγλωσσος,ολους σας πειραζει αυτο σας χαλαμε την μοστρα εμεις ειμαστε τα μαυρα προβατα κσι ολοι οι υπολοιποι ειστε οι σωστοι πατριωτες.Να πας μπροστα στον καθρεφτη σου και να φτυσεις τον ευατο σου και ολοι οσοι ψηφισαν συριζα.Τοσο πατριωτισμο δεν εχω δει ομως για την Τουρκαλα την Κοτς καλα ειναι τα Τουρκικα στην Αριδαια;Ρε ουστ υποκριτες ολοι σας
ΔιαγραφήΚαταρχάς ποιος σου είπε ότι είμαι ποντιος ξέρω καλά να μιλάω και τα σλαβικα όπως και ελληνικα αυτό δεν πάει να πει ότι η Μακεδονια είναι κάτι ξεχωριστό από την Ελλαδα.
Διαγραφή2 ποιος σου είπε ότι ψηφίσα σύριζα εγώ δεν ειμαι πρόβατο σαν και εσένα ούτε και πιστεύω ότι ο Κούλης θα με σώσει..
Δεν είπε κανεις ότι όσοι μιλάνε τα σλαβικά είναι μαύρα πρόβατα αλλά δεν θα επιστρέψουμε να κάνετε την προπαγάνδα σας για δήθεν μειονότητα πάνω σε ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα
Μακεδονία είναι Ελλάδα
Αύριο στην Αριδαία η συνέχεια......
8.14 καταλαβαινεις πως ετσι δεν γινεται συζητηση.Σε ποιο σημειο μιλαω για ανεξαρτητη Μακεδονια;Σε ποιο σημειο κανω προπαγανδα υπερ Μακεδονικης μειονοτητας;Σε ποιο σημειο αναφερω πως εισαι ποντιος;Ευκολα βγαινει το συμπερασμα πως η δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις η πως θα πεις αυτα που εχεις στο δικο σου μυαλο χωρις να δινεις σημασια στα λεγομενα του αλλου,εν ολιγοις φαινεται πως οτι κι αν πω εσυ θα πεις τα δικα σου.Σου ειπα πως ο δημαρχος εχει δικαιο οταν λεει για τα βασανα μας εοτε σου αρεσει ειτε οχι υπαρχουν κρατικα αρχεια που μπορουν να επιβεβαιωσουν τα λεγομενα του δημαρχου.Εν κατακλειδι σε ολη την Ελλαδα οποιον κι αν ρωτησεις δεν εχει ψηφισει κανεις Συριζα,πως σκατα βγηκε πια;
ΔιαγραφήΚριμα Δημαρχε μας,που μας καταντησες,να μας υπερασπιζετε ο Σαμαντης,αυτον που ουτε να τον βλεπουμε δεν θελαμε.Ποσο ακομα,θα μας ξευτιλιζεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει ανάγκη υπεράσπισης σε τέτοια ο Δήμαρχος. Ουτε και τον υπερασπίζομαι. Υπερασπίζομαι το δικαιο και σωστό . Στην περίπτωση αυτή είχε δίκιο και του ορμούσατε σαν γυναικούλες, αντί να τον υπερασπιστείτε γιατί μέχρι σήμερα ήταν πάντα πιο μπροστάρης από όλους σας σε αυτό το θέμα. Βλακωδώς βέβαια, αλλά αργά κατάλαβε με τι έχει να κάνει
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΤΩΡΑ ΡΕ ΣΑΜΑΝΤΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΣ. ΑΛΛΑ ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΕΟ ΣΟΥ. ΓΙΑΤΙ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ -ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ- ΕΝΩ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΕΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΥ, ΣΠΑΝΙΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ; ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΕΝΝΑΣ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΘΗ Ε; ΣΕ ΚΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ; ΤΙ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΕΧΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΟΥ; ΣΟΥ ΤΗ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΣΑΣ ΚΑΤΑΠΙΕΖΑΝ, ΣΑΣ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΥΝ, ΔΕ ΣΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΣΑΣ ΠΟΤΙΖΑΝ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ, ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΕΧΝΑ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ!! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΟΣ ΛΑΟΣ. ΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. ΑΦΟΒΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΠΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΑΥΤΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ;
ΔιαγραφήΠροφανώς έχεις επιλεκτική μνήμη και απόψεις κατά το δοκούν. Το να κλείνουμε τα μάτια στην ιστορία δεν εξαφανίζει το πρόβλημα. Ο Δήμαρχος όπως και εγώ μιλήσαμε για τακτικές και πρακτικές που βασάνισαν πολύ κόσμο, τον αδίκησαν και τον έβαζαν στο περιθώριο. Ουσιαστικά κάποοι , ελάχιστοι ευτυχώς το επιθυμούν και το επιδιώκουν. Ο Δήμαρχος είναι διορισμένος στο δημόσιο με την αξία του. Στο δημόσιο ήμουν και εγώ. Αυτό όμως δεν σβήνει με τίποτα τα τερατουργήματα που γίνανε. Και μην αποκλείεις τίποτα στο μέλλον , όταν βγαίνουν δημόσια πολλοί που λένε να μην επιτρέπεται να ομιλείται το τοπικό ιδίωμα 'η να μην παίζουν τραγούδια με λόγια. Πολίτες και πάλι διαφόρων ταχυτήτων.Αυτά τα λέμε για να μην ξαναγίνουν . Σε ευχαριστώ για την γενναιοδωρία σου να μου επιτρέπεις να εκφράζομαι ελεύθερα και να αισθάνομαι όπως θέλω . Ακόμα και να μην σας πάω. Ποιους και γιατί να μην σας πάω; Θεωρώ ότι όλοι είμαστε ίσοι και ίδιοι. Τώρα γιατί μπλέκετε τα Σκόπια με όλα όσα ανταλλάσουμε σε αυτό το θέμα δεν το καταλαβαίνω, Βλέπεις πουθενά να αναφέρονται από εμάς;
ΔιαγραφήΠ.Σ.
ΜΠΛΕΚΩ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ VMRO ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ. ΛΕΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΤΟ '40 ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΜΕΤΑΞΑ (!!) ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΑΝΑΜΑΣΑΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ. ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΙΧΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΣΑΤΕ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΩΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ. ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΓΙΝΑΝ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΜΥΣΤΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΟΠΙΟΥΣ ΑΣΚΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ; Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΖΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΩΡΑ -ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ- ΓΙΑ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ. ΟΣΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΛΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΗΝ ΠΙΚΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ. ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΔΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΑ Ή ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΣΑΣΤΑΝ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ή ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ.
Διαγραφήέχεις μπερδέψει τα σώβρακα με τις γραβάτες και τους αντιπάλους.
ΔιαγραφήΔηλαδή αν πουν τα Σκόπια ότι έχει πράσινα ανθρωπάκια από τον ΑΡΗ θα τρέχουμε να αποδείξουμε το αντίθετο;
έχω μείνει άναυδος με την συμπεριφορά την αλλοπρόσαλλη του Δημάρχου, ο ποιο επιεικής χαρακτηρισμος, δεν το πιστεύω, ότι έχουν ειπωθεί αυτά από τον Δήμαρχο , Σαμανδη θέλουμε το βίντεο, αν πραγματικά έχουν συμβεί-,και εύχομαι να είναι ψέματα, γιατί αν μη τι άλλο τον θεωρώ σοβαρό και υπεύθυνο, - τότε είναι τελειωμένος. βίντεο , βίντεο Σαμανδη, αλλιώς δεν τα πιστεύω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αν τα ειπε τι;Ψεμματα ειναι;Αν οντως τα ειπε δυστυχως ειναι η αληθεια και ας μην θελετε καποιοι να το δεχτειτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ 4.50 εσυ και οι ομογαλακτοι σου εισασθαν και θα εισθαι οι εχθροι τησ πατριδας χαφιεδες και δοσιλογοι γλυφτες βολευεμενοι ανιστοριτοι εσυ προσωπικα εχεις να γλυψεισ ακομα πολλες κατουριμενεσ ποδιες
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΣΥ ΓΛΥΨΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ.
ΔιαγραφήΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΜΑΘΕΙς ΠΩΣ ΣΕ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΓΛΥΦΗΣ ΚΑΙ ΝΑΡΟΥΦΙΑΝΕΒΕΙΣ ΕΡΠΕΤΟ ΤΥΧΟΔΙΟΚΤΗ ΧΑΜΕΛΑΙΟΝΤΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΜΑ ΤΙς ΚΟΙΝΟΝΙΑΣ ΠΑΡΙΣΑΚΤΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΟΣΟ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΣΟ ΘΑ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή