Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Άδειασε Τζιτζικώστα και Αηδονά ο Μπίνος





ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΙΝΑΛ


Σαν σακιά άδειασε τον Περιφερειάρχη Κ. Τζιτζικώστα και την διορισμένη Αντιπεριφερει’αρχη Πέλλας Α. Αηδονά , ο δήμαρχος Αλμωπία στη συνάντηση που είχε με τον υποψήφιο περιφερειάρχη Κ. Μκεδονίας Χρήστο Παπαστεργίου  το μεσημέρι της Τετάρτης. Αναφέρθηκε στο κακό οδικό δίκτυο, την ανύπαρκτη διαγράμμιση και φωτισμό, την ημιτελή  αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής και άλλα προβλήματα της καθημερινότητας που άπτονται της Περιφερειακής Ενότητας, αφήνοντας σαφείς αιχμές για ολιγωρίες. Κάτι στο ποίο συμφώνησε και ο υποψήφιος Περιφερειάρχης, τονίζοντας ότι ο νομός έχει γενικά εγκαταλείφθηκε. Ενώ υπενθύμισε ότι οι ευρωπαϊκές ευκαιρίες πλέον τελειώνουν . Η συμερινή Περιφερειακή διοίκηση δεν έχει ετοιμάσει σχεδόν ούτε μία μελέτη για  ένταξη στο ΕΣΠΑ.
Ενημερώθηκε για τα προϊόντα της περιοχής τα προβλήματα στον αγροτικό τομές. Τέθηκε ακόμα επί τάπητος και σ οδική σύνδεση προς Βορρά μέσω Προμάχων .
Ο Γραμματέας του ΚΙΝΑΛ Πέλλας Λάκης Προκοπίδης , χαρακτήρισε το έργο σχεδόν ανέφικτο καθώς για να γίνει απαιτούνταο 50 δις ευρώ, την στιγμή που ο ετήσιος προϋπολογισμός της περιφέρειας δεν υπερβαίνει το 1-5 διε ευρώ.
Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αριδαία ς Μπούλης Ταρασίδης , εξέθεσε τον δήμαρχο καθώς , όπως είπε στον κάμπο της Αριδαίας δεν έχει γίνει κανένα έργο. Ζήτησε να επιστρέψει στην Αριδαία η εξέταση των υποψηφίων οδηγών που ταλαιπωρούνται στην Κρύα Βρύση. Επίσης έκανε λόγο για μεγάλη ταλαιπωρία και των κτηνοτρόφων και αγροτών μετά το κλείσιμο των αντίστοιχων  γραφείων στην Αριδαία.
Σε σχετικές ερωτήσεις των δημοσιογράφων τάχθηκε κατά της υποψηφιότητας  της Νοτοπούλου στον Δήμο  Θεσσαλονίκης.Για την κατάρτιση του ψηφοδελτίου του εκτίμησε ότι θα  αρχίσει να συγκροτείται  μετά τις εορτές.

6 σχόλια:

  1. Όπως ενημερώθηκα κατά την διάρκεια της συνάντησης του υποψήφιου Περιφερειάρχη του ΚΙΝΑΛ κ. Παπαστεργίου στο Δημαρχείο Αλμωπίας ειπώθηκε ότι το κόστος της εξόδου προς Βορρά μέσω Προμάχων είναι περί τα 50 δις (και άρα είναι αδύνατη η υλοποίηση του). Οφείλω να ενημερώσω κάθε ενδιαφερόμενο ότι με στοιχειώδεις γνώσεις μηχανικού κάποιος μπορεί ( ακόμη και χωρίς τελικές μελέτες) να εκτιμήσει το κόστος των 27 km οδοποιίας επί υφισταμένης χάραξης με υφιστάμενη δασική οδό πλάτους τουλάχιστον 8 m είναι περί τα 50 εκατ. ευρώ μη υπολογιζόμενης της έκπτωσης της δημοπρασίας ( πραγματικό κόστος περί τα 25 εκατ. €).
    Τέτοιες «πρόχειρες» δηλώσεις που απέχουν 1000 φορές τουλάχιστον από την πραγματικότητα δεν βοηθούν την άρση της απομόνωσης της Πέλλας στην οποία την καταδίκασαν οι πολιτικές των προηγούμενων κυβερνήσεων.
    Στο έργο αυτό, όπως και στην ολοκλήρωση των οδικών παρακάμψεων Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών, στην ένταξη του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης- Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη προς Αριδαία καθώς και στην κάθετη στην Εγνατία οδό ( Σεβαστειανά- Νάουσα) όλοι οφείλουμε να συνταχθούμε μαζί για να έχουμε αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει δικιο ο βουλευτής, εχει κοστος το εργο, ομως οχι και να γραφουμε υπερβολές. Ακόμα και 100 εκατομμυρια να στοιχισει αξίζουν τον κόπο οι κάτοικοι της Πέλλας και ιδιαίτερα οι κάτοικοι της Αλμωπίας να αποκτησουν πρόσβαση στην πρόοδο και την ευημερία. Ο προοδευτικος λαός της Πέλλας πρεπει να συνταχθεί με την προσπάθεια του Βουλευτή ωστε να γινει αυτό το σπουδαίο εργο για τον τοπο μας. τχμ

      Διαγραφή
  2. Το έργο της διασυνοριακής σύνδεσης με την γείτονα χώρα από την Αλμωπία, τέθηκε για πρώτη φορά την δεκαετία του΄80 από τον τότε Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αριδαίας Κώστα Τοξίδη. Για την αναγκαιότητα του έργου ο αείμνηστος Σταύρος Ιωαννίδης επανειλημμένα είχε αρθρογραφήσει στην εφημερίδα "Ηχώ της Αλμωπίας".
    Στις αναφορές τους οι κ.κ. Τοξίδης & Ιωαννίδης πρότειναν την διαδρομή μέσω Προμάχων αξιοποιώντας το δασικό δρόμο που είχε κατασκευάσει το Δασαρχείο Αριδαίας, για την εξυπηρέτηση των υλοτόμων της Επαρχίας.
    Το θέμα για πολλά έτη είχε ξεχαστεί και το θυμόντουσαν οι υποψήφιοι στην διάρκεια των προεκλογικών περιόδων.
    Στο τέλος της δεκαετίας του ΄90 το θέμα επανήλθε και υπήρξε μια σοβαρή προσέγγιση με την ενασχόληση πολλών Υπουργείων που άπτονται της διάνοιξης μιας διασυνοριακής διάβασης(συνολικά πέντε, από τα οποία κάποια είχαν αντίθετη άποψη).
    Συγχρόνως, έπεσε στο τραπέζι και δεύτερη πρόταση από το τότε Δήμο Εξαπλατάνου, για μια νέα διαδρομή μέσω Νότιας-Περίκλειας -Φυλάκιο Παπαγιάννη(ΟΥΜΑ).
    Τις διαδρομές επισκέφθηκαν εμπειρογνώμονες και ανέδειξαν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε διαδρομής. Η πρώτη ήταν πιο σύντομη αλλά είχε πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας στην κατασκευή μικρών παρεμβάσεων στον ήδη υπάρχοντα δασικό δρόμο. Επιπλέον, στα περισσότερα σημεία υπήρχαν ανηφόρες που ξεπερνούσαν τα επιτρεπτά όρια και άρα απαιτείτο νέα χάραξη σε πολλά σημεία. Επίσης, πολλά σημεία δεν ήταν προσήλια με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν αδύνατη η προσπέλαση του δρόμου τους χειμερινούς μήνες. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα για την συγκεκριμένη διαδρομή ήταν ότι οι βόρειοι γείτονες είχαν έτοιμο οδικό δίκτυο από την απέναντι πλευρά.
    Η διαδρομή μέσω ΟΥΜΑΣ ήταν πολύ πιο εύκολη, με προσήλια εδάφη, χωρίς μεγάλες υψομετρικές διαφορές, με πολύ μικρότερο κόστος και με ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις. Τα μειονεκτήματα της διαδρομής αυτής ήταν η μεγαλύτερη απόσταση και το γεγονός ότι απέναντι δεν υπήρχε έτοιμο οδικό δίκτυο που θα συνέδεε τις δύο χώρες.
    Η πρώτη διαδρομή είχε κριθεί επικρατέστερη, μετά από σχετικές επαφές των δύο χωρών.
    Το κόστος με τις απαραίτητες παρεμβάσεις(διάνοιξη του υπάρχοντος δασικού δρόμου-τεχνικά έργα στήριξης των πρανών -μικρές γέφυρες αλλά νέα χάραξη σε πολλά σημεία) προκειμένου ο δρόμος να πληροί τις στοιχειώδεις απαιτήσεις ενός εθνικού οδικού άξονα, ξεπερνούσε τα πενήντα(50) δις (νόμισμα της εποχής εκείνης).
    Το έργο δεν προχώρησε γιατί υπήρχαν αντιρρήσεις από κάποια Υπουργεία, με αποτέλεσμα να μην χαρακτηριστεί επιλέξιμο για να ενταχθεί σε κάποιο πρόγραμμα.
    Για όλα τα ανωτέρω έχουν εκδοθεί δεκάδες δελτία τύπου την περίοδο 1998-2001.
    Έκτοτε το θέμα ξεχάστηκε...
    Επανέρχεται στην επικαιρότητα και μακάρι να έχει αίσιο τέλος και να μην είναι ένα ακόμα προεκλογικό πυροτέχνημα.
    Με σεβασμό
    Προκοπίδης Ευάγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάννη Σηφάκη αυτοί τόσα θέλουν 50 δίς για να έχουν να μασουλάνε τα λίγα δεν τους φτάνουν από 30 εκατομμύρια ποιος θα πρωτοφάει ,συνηθισμένοι στις παλιές εποχές ,έχουν δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 100 ΕΚ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΛΑΒΟΒΟΥΛΓΑΡΟΑΛΒΑΝΙΚΑ ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΕΚΕΙ ΣΛΑΒΟΠΙΘΗΚΙΑ ΚΑΠΗΛΕΥΤΕΣ ΞΕΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)