Η Κυβέρνηση μας εμπαίζει, υποτιμά τη νοημοσύνη μας και μας
εξαπατά!
Ο λόγος, για άλλη μια φορά, για την κατασκευή του Φράγματος
Αλμωπαίου (Καλής). Ένα έργο που, όπως ο Καρασμάνης έχει κατ’ επανάληψη τονίσει,
είναι τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας: Θα αρδεύσει δεκάδες χιλιάδες στρέμματα
στις πεδιάδες Αλμωπίας, Σκύδρας και Γιαννιτσών,
θα προστατέψει το Περιβάλλον
(Τάφρος Τ66), θα ¨ρίξει¨ στην οικονομία του Νομού 400-500 εκατομμύρια, ως έργο
πολλαπλασιαστικού χαρακτήρα, με
εκατοντάδες θέσεις εργασίας, και με διασφαλισμένη την πίστωση 120 εκ. από το
436 εκατομμυρίων του Μέτρου 4.3.1 του ΠΑΑ 2014-2020 επί υπουργίας Καρασμάνη.
Για ακόμη μια φορά, με αστείες και ανυπόστατες δικαιολογίες,
και με συστηματικές αστήρικτες κωλυσιεργίες, επιχειρούν να ¨πάνε¨ το έργο στις
καλένδες, και με τα κοινοτικά χρήματα που είχε διασφαλίσει ο Καρασμάνης, να
χρηματοδοτήσουν έργα δικών τους επιλογών και συμφερόντων! Όπως ακριβώς είχε γίνει και με το προηγούμενο
Πρόγραμμα (2007- 2013), όταν με ίδιες μεθοδεύσεις και κωλυσιεργίες ακύρωσαν τον
καθόλα νόμιμο διαγωνισμό της μελέτης και προκήρυξαν νέο, για να παραπέμψουν το έργο στις καλένδες.
Την πρώτη φορά – το
2011 – άλλαξαν το καθεστώς των δημοπρασιών. Και τώρα, με καθυστέρηση τρεισήμισι
χρόνων, έβγαλαν την απόφαση των ¨περιβαλλοντικών όρων¨, μετά από τρεισήμισι
χρόνια, ενώ θα έπρεπε να είναι έτοιμη το πρώτο τρίμηνο του 2015. Και, ενώ
λέγανε ότι όλα είναι έτοιμα για δημοπράτηση, αιφνιδίως τώρα μας λένε ότι πρέπει
να κατασκευαστεί ένας δασικός δρόμος, να ξαναρχίσουμε δηλαδή – φτου κι’ απ’ την
αρχή που λέει ο απλός λαός – μια… νέα μελέτη!
Για τον οποίο, όπως έχουμε αποδείξει με την τελευταία μας Ερώτηση,
μπορεί σε λίγα 24ωρα να είναι έτοιμη, όπως λένε έγκυροι μελετητές.
Η δήθεν «απάντηση» λοιπόν του Υπουργού στην τελευταία
Ερώτηση, είναι ¨καρμπόν¨ της προηγούμενης. Με τη μόνη διαφορά ότι ενώ στην
προηγούμενη Ερώτηση, μας έλεγαν ότι η αρμόδια Διεύθυνση Εγγείων Βελτιώσεων και
Εδαφοϋδατικών Πόρων του Υπουργείου θα προτείνει το έργο στο μέτρο 4.3.1 για την
κατασκευή του, στην τελευταία απάντηση, μας λέει ότι δεν υποβλήθηκε η σχετική
πρόταση από την αρμόδια Διεύθυνση!
Με δύο κουβέντες: Δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η μελέτη του
Φράγματος! Εδώ και… 13 χρόνια!!
Ο λόγος είναι προφανής: Και αυτό το μεγάλο έργο θέλουν να το
πάνε όπου τους εξυπηρετεί κομματικά! Να πάρουν τα λεφτά και να τα πάνε εκεί που
τους συμφέρει. Ακριβώς όπως έγινε με το σκάνδαλο – «κλοπή» με 120 εκατομμύρια
του οδικού άξονα Έδεσσας – Γιαννιτσών – Χαλκηδόνας.
Το ερώτημα είναι: Θα τους αφήσουμε; Θα επιτρέψουμε να
επαναληφθεί το ίδιο ανοσιούργημα;
Η απάντηση από τον Γιώργο Καρασμάνη είναι «όχι»! Θα κάνει το
καθήκον του! Θα επανέλθει με νέα Ερώτηση στη Βουλή!
Οι Φορείς του Νομού μας τι θα κάνουν; Θα ακολουθήσουν; Το
«πώς» το ξέρουν! Ο καθένας από το δικό τους μετερίζι!!
Αυτή τη φορά δεν θα υπάρξει δικαιολογία του τύπου «δεν
είδα», «δεν άκουσα», «δεν ξέρω».
Μη μας προσβάλεις.ολοι ξερουμε ότι δεν είσαι χτεσινος.αντε μη βρισω
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας το παίζεις έξυπνος η μας περνάς για ηλίθιους. Υπουργός ήσουνα και δεν το έκανες όταν οι αγελάδες έβγαζαν χρυσό αντί για νερό και τώρα ζητάς τα ρέστα . Τουλάχιστον μην μιλάς για θέματά που περνούσαν από το χέρι σου
ΑπάντησηΔιαγραφή13 χρονια κανουν μελέτη; μα αυτοί κυβερνάνε μολις 4 χρονια. Για θυμησε μας απο ποιους παρελαβαν την κυβερνηση αυτοί; μηπως απο εσας; και βγαινεις και κατηγορεις τους αλλους, ενω εσυ κυβερνουσες; και τον δρομο χαλκηδονα-γιαννιτσα παλι εσεις κυβερνουσατε και τα πηγατε τα 120 εκ. αλλού
ΑπάντησηΔιαγραφή