Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Ευχαριστήριο Σταύρου Αναστασιάδη


Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την τιμή που μου κάνατε με την ψήφο σας στις εκλογές της 26ης Μαΐου για την ανάδειξη του Δημοτικού Συμβουλίου. Δεσμεύομαι να καταβάλλω κάθε
δυνατή προσπάθεια για ενα καλύτερο αύριο για την Αλμωπία μας. Το αποτέλεσμα των εκλογών κάνει επιτακτική την ανάγκη για ανοιχτό διάλογο που εστιάζει στα προβλήματα της καθημερινότητας του Δήμου μας και θα είμαι συνεχως σε ανοιχτή επικοινωνία με ολους τους συμπολίτες μου ώστε να μεταφέρω τους προβληματισμούς και προτάσεις σας στο Δημοτικό Συμβούλιο. Μέσα από την διαδικασία γνώρισα αρκετούς ανθρώπους οι οποίοι συμμερίζονται την όρεξη μου για προσφορά στον τόπο, πράγμα το οποίο με χαροποίησε ιδιαίτερα και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια , είτε εκλέχθηκαν είτε οχι. Ευχαριστώ θερμά τον κ. Σάκη Χατζηδημητρίου για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου συμπεριλαμβάνοντας με στο ψηφοδέλτιο του. Τέλος, ενα τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένεια μου που ήταν δίπλα μου όλο αυτό το διάστημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)