Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

Πέθανε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Λυμπερόπουλος...



Υπήρξε γνωστός κοσμικογράφος και φίλος του Ωνάση.


Πέθανε σε ηλικία 95 ετών ο βετεράνος δημοσιογράφος, Δημήτρης Λυμπερόπουλος. Σύμφωνα με πληροφορίες ο δημοσιογράφος και συγγραφέας νοσηλευόταν στο νοσοκομείο, μετά από...
κάταγμα στο πόδι.

Γεννήθηκε το 1925 και υπήρξε από τους πιο διάσημους κοσμικογράφους και ρεπόρτερ ενώ υπήρξε φίλος με πολύ διάσημες προσωπικότητες.

«Γνώρισα διασημότητες, που μόνο ως ρεπόρτερ θα μπορούσα να πλησιάσω. Κάποιες, όπως ο Αριστοτέλης Ωνάσης, η Μαρία Κάλλας, ο Μάνος Χατζιδάκις, η Μελίνα Μερκούρη, ο Τέλης Σαβάλας, με τίμησαν με τη φιλία τους.... Υπήρξα ένας ρεπόρτερ που κωπηλάτησε σε ήρεμες θάλασσες με γοργόνες και δελφίνια, αλλά και σε επικίνδυνα περάσματα με πιράνχας και σε αγριεμένους ωκεανούς με καρχαρίες»... ανέφερε ο ίδιος στην επίσημη ιστοσελίδα του.

Την είδηση του θανάτου του έκανε γνωστή μέσω Facebook ο Νίκος Μαστοράκης: «Για τον φίλο της νιότης μου, φοβερό ρεπόρτερ, ανταγωνιστή μου αλλά ποτέ εχθρό, συναγωνιστή μου στην αποκλειστικότητα, αντί για επικήδειο, η τελευταία μας συνομιλία, μέρες πριν» γράφει και συνεχίζει:

Δ: Νίκο μου, τότε μπορούμε να πούμε ότι ζήσαμε την Χρυσή εποχή της δημοσιογραφίας και της τηλεόρασης... Αλλά και της ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ που στερείται σήμερα αναγνωστών...Ετοιμάζω ένα αφιέρωμα για εκείνη την εποχή, φόρο τιμής στο επάγγελμά μας που ξέπεσε όπως τα πάντα...

Ν: Όταν το κάνεις πες μου, να σου βρω φώτο και από το δικό μου αρχείο. Εδώ και καιρό βρήκα κι αγόρασα όλους τους τόμους της Μεσημβρινής και έκανα όλα τα ρεπορτάζ μου ψηφιακά.

Δ: Νίκο είσαι κατά πολύ μικρότερος μου, θα ζήσεις και τα χειρότερα.

Ν: Μπα, εδώ θα είσαι κι εσύ φίλε. Δεν το κουνάς ρούπι

Δ: Δυστυχώς ζούμε σε εποχή από ημιμαθείς ξερόλες
Ρε γαμωτο, πως καταλήξαμε στριμωγμένοι ανάμεσα σε τόσο μεγάλο πλήθος ατάλαντων;
Προσπαθώ να πετύχω τον αποχαιρετισμό μου στα όπλα. αλλά επαγγελματικά με βαρβάτο χορηγό. Εσύ παρουσιαστής κι΄ εγώ σκυφτός κι΄ αδύναμος, ανάμεσα σε υπάρχοντα μυθικά και θρυλικά πρόσωπα από το παρελθόν. Αν σου πω ονόματα που δέχονται να ρθούν δεν θα το πιστέψεις...

Ν: Σκυφτός κι αδύνατος; Ποτε! Ψηλό παιδί, χαρά γεμάτο.

Δ: Ναι πάω για τα 95 το πνεύμα πρόθυμο η σαρξ αδύναμη.

Ν: Στα 100 και βάλε σε βλέπω με πνεύμα τριαντάρη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)