Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Μας δουλεύει,ή ζει στον κόσμο του ο Δ.Σταμενίτης




Αντί να ζητήσει συγνώμη από τον κόσμο της Πέλλας ο βουλευτής της Ν.Δημοκρατίας Δ. Σταμενίτης για τις μπαρούφες με τις οποίες προσπαθούσε να δικαιολογήσει
τα αδικαιολόγητα για τα όσα περί «ανωριμότητας» του έργου για τον δρόμο Χαλκηδόνα –Μελίσσι προσπαθεί να κάνει το άσπρο μαύρο . Το Σάββατο  έγραφε στο FB
Μας δουλεύει,ή ζει στον κόσμο του ο Δ.Σταμενίτης



Την Δευτέρα  ανακάλυψε άλλα: 



«Ζήτημα πρώτης προτεραιότητας για την κυβέρνηση η κατασκευή του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά – Έδεσσα.»
 Λέει ότι είχε σ συνάντηση στο Υπουργείο Υποδομών με τον Υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Καραγιάννη , το πρωί της Δευτέρας, οπότε και ζήτησε την επίσπευση των απαιτούμενων διαδικασιών για την ολοκλήρωση των μελετών του έργου Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά – Έδεσσα.  (σ.σ. Η  περιφέρεια λέει ότι τις έχει έτοιμες)
Στη συνάντηση ξεκαθαρίστηκε ότι, όπως ακριβώς δεσμεύτηκε ο Πρωθυπουργός προεκλογικά, το έργο αποτελεί πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και της κυβέρνησης. Για να μπορέσει όμως να υλοποιηθεί το δίκαιο αίτημα όλων των πολιτών του Νομού Πέλλας για την κατασκευή του δρόμου είναι απαραίτητο να γίνουν μια σειρά από ενέργειες που θα λύσουν τα προβλήματα που παρουσιάζει η εξέλιξη του, ώστε να μπορέσει να δημοπρατηθεί και να ξεκινήσει η κατασκευή του. Ενέργειες τις οποίες η προηγούμενη κυβέρνηση καθυστέρησε δραματικά. ( σσ Ούτε η Περιφέρεια δεν επικαλείται κάτι τέτοιο)
Σήμερα δυστυχώς γινόμαστε μάρτυρες του θράσους ορισμένων που μιλάνε για ανακολουθία λόγων και έργων και για καταδίκη του Νομού Πέλλας σε συγκοινωνιακή απομόνωση όταν:
Πρώτον,  συμμετείχαν σε κυβέρνηση, ως Υφυπουργοί, που δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει 1 εκατομμύριο ευρώ για την χρηματοδότηση των υπόλοιπων τεχνικών μελετών (υπο-μελέτες) που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί ο φάκελος και έτσι το έργο απεντάχθηκε από το ΕΣΠΑ τον Μάιο του 20129  (;) Μήπως θυμάται τι έγινε τότε; Μόνο ο Γ, Καρασμάνης φώναζε για την κλοπή κονδυλίων από την Πέλλα . Λίγο έλλειψε τότε να τον βγάλουν τρελλό)
Δεύτερον, υποστήριζαν κυβέρνηση, ως μέλη κυβερνητικής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, η οποία δεν εξασφάλισε ούτε ένα ευρώ για την κατασκευή των δύο παρακάμψεων ( Χαλκηδόνας και Γιαννιτσών). Δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν ούτε ένα ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ή από κοινοτική χρηματοδότηση για την κατασκευή των παρακάμψεων γιατί, είτε υπάρχει μελετητική ωριμότητα είτε όχι, είναι αδύνατο να ξεκινήσει η κατασκευή ενός έργου αν δεν έχουν εξασφαλιστεί τα χρήματα. Δεν το γνώριζαν άραγε αυτό οι κυβερνητικοί βουλευτές του Νομού Πέλλας της περιόδου 2015 – 2019;
Τρίτον, υποστήριζαν κυβέρνηση που καθυστέρησε 3,5 χρόνια να προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να γίνουν οι απαλλοτριώσεις   ( σ.σ.ΑΡΜΌΔΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ ΚΑΙ ΌΧΙ Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ )και όταν, επιτέλους, τις χρηματοδότησε δεν μπόρεσε να τις ολοκληρώσει με αποτέλεσμα τα χρήματα αυτά να χαθούν.
Επειδή οι πολίτες της Πέλλας δικαιούνται να γνωρίζουν την αλήθεια και για να είμαστε συγκεκριμένοι, το Υπουργείο Υποδομών ξεκαθαρίζει ότι η δέσμευση του Πρωθυπουργού ισχύει στο ακέραιο και προχωράει άμεσα στις διαδικασίες που απαιτούνται. Σήμερα υπάρχει ο σχεδιασμός ώστε μέσα στη θητεία της νέας κυβέρνησης:
1. Να ξεκινήσει η κατασκευή των παρακάμψεων Χαλκηδόνα και Γιαννιτσά, αφού πρώτα γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες.
2. Να ολοκληρωθεί η εκπόνηση των μελετών για το κομμάτι Μαυροβούνι – Έδεσσα. 
3. Να ξεκινήσουν οι μελέτες για τη βελτίωση των κομματιών Μελίσσι – Μαυροβούνι και Χαλκηδόνα – Παραλίμνη.
Φιλότιμη η προσπάθεια του Δ. Σταμενίτη να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου της Πέλλας , είναι όμως τελείως προσβλητική.
ΤΟΥΣ ΑΔΕΙΑΣΕ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ 
Τόσο όμως τον πρωθυπουργό όσο και τον Σταμενίτη άδειασε η ίδια η Περιφέρεια που λέει ότι υπάρχει ωριμότητα






Διευκρινίσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το έργο του αυτοκινητοδρόμου Θεσσαλονίκης - Έδεσσας
Με αφορμή τα δημοσιεύματα περί του κομβικού για την Κεντρική Μακεδονία έργου μετατροπής της οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διευκρινίζει τα εξής:

1. Η Έδεσσα είναι η μόνη πρωτεύουσα νομού της Κεντρικής Μακεδονίας, που δεν έχει οδική σύνδεση με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με τη Θεσσαλονίκη. Η διεκδίκηση της μετατροπής της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας από τη διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είναι πάγια και σταθερή από όλες τις κυβερνήσεις.
2. Για την αποκατάσταση χαρακτηριστικών σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου απαιτείται να ολοκληρωθούν δυο μείζονες παρεμβάσεις: Η παράκαμψη των Γιαννιτσών και η παράκαμψη της Χαλκηδόνας.
3. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει ολοκληρώσει το σύνολο των μελετών για τις οποίες έχει την ευθύνη, δηλαδή για τις δυο παρακάμψεις Γιαννιτσών και Χαλκηδόνας, καθιστώντας το έργο μελετητικά ώριμο. Ο συνολικός προϋπολογισμός των δύο παρακάμψεων είναι 220 εκ. ευρώ.
4. Έχει ήδη διατεθεί πίστωση 10 εκ. ευρώ για την εκτέλεση των αναγκαίων απαλλοτριώσεων από την Πολιτεία.
5. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεργάζεται στενά με την Κυβέρνηση για την εύρεση των αναγκαίων πόρων, προκειμένου να διασφαλιστεί η χρηματοδότηση των παρεμβάσεων και να αρχίσουν άμεσα οι εργασίες του σημαντικού αυτού έργου για την Κεντρική Μακεδονία.





 ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ. ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ

Ο βουλευτής Γ. Καρασμάνης που ξέρει καλά την ιστορία του δρόμου , βάζει τα πράγματα στην θέση τους.  Σε ανακοίνωσή του την περιγράφει επακριβώς 





Αμέσως μετά την εξαγγελία του Πρωθυπουργού το Σάββατο το βράδυ από την ΔΕΘ για το δρόμο Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, ο Γιώργος Καρασμάνης τον ενημέρωσε ότι οι μελέτες είναι ¨ώριμες¨ και το μεγάλο έργο έτοιμο για δημοπράτηση.

Τη Δευτέρα το πρωί, είχε συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή ο οποίος, μετά και την λεπτομερή ενημέρωσή του από τον Γιώργο Καρασμάνη επέδειξε ιδιαίτερη ευαισθησία για το θέμα. Στη συνάντηση διευκρινίστηκε ότι ειδικότερα οι μελέτες για τα τμήματα παράκαμψης Γιαννιτσών και παράκαμψης Χαλκηδόνας συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων διπλής κατεύθυνσης με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας είναι ¨ώριμες¨. Ακόμη ότι και για το τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα, επίσης διπλής κατεύθυνσης και με διαχωριστική νησίδα, οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί με μοναδική εκκρεμότητα την έγκρισή του για συμβατικούς λόγους.
Δυστυχώς, γι’ αυτό το τεράστιας σπουδαιότητας έργο για το Νομό μας, έχει χαθεί πολύς και πολύτιμος χρόνος. Από το 2014, με την προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, είχε προταθεί από τον τότε αρμόδιο Υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοϊδη για ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες υλοποίησής του και να ολοκληρωθεί με κονδύλια του ΕΣΠΑ 2014-2020. Όμως, η προκύψασα ¨πρώτη φορά αριστερά¨ Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έπραξε το παραμικρό επί τεσσεράμισι χρόνια, δεν απάντησε στις αλλεπάλληλες παρεμβάσεις και Ερωτήσεις – ¨γραπτές¨ και ¨επίκαιρες¨  – ούτε και σε επιστολή του Γιώργου Καρασμάνη προς τον ίδιο τον κ. Τσίπρα και, τελικά, δεν το ενέταξε σε κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα!
Ο Κώστας Καραμανλής, στη προαναφερθείσα συνάντηση τη Δευτέρα με τον Γιώργο Καρασμάνη, δεσμεύτηκε να ξεπεραστούν όλες οι δυσχέρειες και τα προσκόμματα που δημιουργεί ο νόμος 4212/2016, να ¨περάσει¨ από το Υπουργικό Συμβούλιο ως ¨έργο εθνικής σημασίας¨, να επικυρωθούν όλες οι μελέτες δεδομένου ότι πέρασε πολύς χρόνος απραξίας και, φυσικά, να διασφαλιστεί η χρηματοδότησή του.
Με δεδομένη την εξαγγελία του Πρωθυπουργού για τη υλοποίηση του μεγάλου έργου, ο Γιώργος Καρασμάνης ο οποίος από την πρώτη στιγμή, από το 2004 είχε αναδείξει τον οδικό άξονα σε στόχο πρώτης προτεραιότητας και είχε διασφαλίσει τη χρηματοδότηση όλων των μελετών αλλά και της κατασκευής με τα 120 εκατομμύρια που υφαρπάχτηκαν με τη γνωστή δόλια μεθόδευση, θα εξακολουθήσει ασφαλώς να παρακολουθεί στενά την εξέλιξη των διαδικασιών μέχρι και την δημοπράτηση της κατασκευής του.
Ήταν δίκαιο και ηθικό, και με τη δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη, θα υλοποιηθεί!













2 σχόλια:

  1. Ξερει που απευθυνεται.
    Στα χαπατα που τα καταπινουν ολα αμασητα. Ζωα.
    Ευτυχως τουλαχιστον απελευθερωθηκε η Μακεδονια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέτρο μου κάνεις εντύπωση λες και δεν ξέρεις.Ο άνθρωπος ζει στην κοσμάρα του,δεν θυμασαι που πρότεινε κάθετο επι της Εγνατίας, Γιαννιτσά- Αλεξάνδρεια! Για να μπορεί με Ασφάλεια ως τουριστας να πηγαινοέρχεται Αθήνα -Γιαννιτσά.Νομιζει οτι μας δουλεύει, Ολοι κατάλαβαν τι έκανε με τα δημοτικά,ειδικά σε μάς στην Σκύδρα εγινε ρεζίλι.Εχει υποσχεθεί να βάλει στον Ελγα, να πάρει καμιά δεκαριά αστυνομικόυς καμιά 50ρια υπαλλήλους.Τωρα ζορίζεται, θαπεσει το γέλιο της αρκούδας! Πίσω έχει αχλαδα την ουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)