Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Εκδήλωση ΟΝΝΕΔ - Εδεσσα


την Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 12 π.μ. θα πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της ΟΝΝΕΔ, στο Δημοτικό Πολιτιστικό Κέντρο Έδεσσας, εκδήλωση με τίτλο «Είμαι νέος και θέλω να ξεκινήσω τη δική μου επιχείρηση».


Θα το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα αν μπορούσατε να συνεισφέρετε με την αναπαραγωγή της επισυναπτόμενης αναγγελίας της εκδήλωσης. Στην περίπτωση που ανταποκριθείτε θετικά, στείλτε μου το σύνδεσμο της δημοσίευσης προκειμένου να μοιραστεί στα μέλη της οργάνωσης ώστε να κοινοποιηθεί μαζικά στα social media.

Για τυχόν διευκρινίσεις είμαι στη διάθεσή σας. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον με το οποίο είμαι σίγουρος ότι θα αντιμετωπίσετε το αίτημα.

Με εκτίμηση,
Χαδούλης Ρίζος-Θεόδωρος,
Υπεύθυνος Νεανικής Επιχειρηματικότητας & Καταπολέμησης της Ανεργίας,
Εκτελεστικό Γραφείο ΟΝΝΕΔ

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: +30 6955356055

1 σχόλιο:

  1. Το κομμα-μπατακας που χρωσταει 300 εκατομυρια και κανει την παπια θα μιλησει για επιχειρηματικοτητα.
    Το επομενο προτζεκτ ειναι να καλεσουν τον Νικο Γεωργιαδη και να κανουν μια ημεριδα για τη σεξουαλικη αγωγη των παιδιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)