Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Αθώος ο καταδρομέας που τραγούδησε το «Μακεδονία ξακουστή»...


Αθώος κρίθηκε από το Στρατοδικείο Λάρισας ο πρώην καταδρομέας, ο οποίος τον Μάρτιο του 2019 είχε ανεβάσει βίντεο στο οποίο φαινόταν ο ίδιος να τραγουδά το «Μακεδονία Ξακουστή» κατά τη...
διάρκεια άλματος που είχε πραγματοποιήσει με αλεξίπτωτο από στρατιωτικό ελικόπτερο.

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της απόφασης ο καταδρομέας δήλωσε στην ιστοσελίδα rpn.gr: «Νοιώθω δικαιωμένος. Όλα πήγαν καλά! Το αποτέλεσμα θεωρώ ότι δικαιώνει και όλους τους Έλληνες από τους οποίους καθημερινά λάμβανα μηνύματα συμπαράστασης. Ορισμένοι με συνέκριναν με σπουδαίους Έλληνες και με παρομοίαζαν με τους Μακεδονομάχους , αλλά δεν θεωρώ ότι η πράξη μου δικαιολογεί αυτούς τους χαρακτηρισμούς.

Η οικογένειά μου έχει προσφέρει πολλά στη πατρίδα και ειδικότερα στη Μακεδονία. Εφτά πρωτοξαδέρφια των προγόνων μου, Μπούχληδες αγωνίστηκαν για την Μακεδονία. Εγώ δεν θα μπορούσα να μείνω αμέτοχος βλέποντας όλα όσα συνέβησαν και ήταν κάτι που βγήκε αυθόρμητα από μέσα μου. Γνώριζα ότι από αυτή μου την ενέργεια θα υπήρχαν συνέπειες αλλά έπρεπε να το κάνω»...

newsbeast.gr

7 σχόλια:

  1. Κακός έπρεπε να του κόψουν την γλώσσα και να τον έβαζαν να γράψει 100 φορές η Μακεδονία ανήκει στα σκοπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απορώ πως το έβαλες σαμάντη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι ωραιο οταν ακους απο Ελληνες να τραγουδανε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ξακουστη του Αλεξανδρου η ΧΩΡΑ με εβραιικη μουσικη. Οσο για τον ορο χωρα ψαξτε στην βικιπαιδεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασε Στρατοδικείο γιατί τραβούσε με το κινητό του. Αυτο απαγορεύεται στο στρατό. Όχι γιατί τραγουδούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι;και το ότι τους λένε να μην τραγουδάνε το Μακεδονία ξακουστή στης παρελάσεις και αυτό γιατί τραβάνε τα κινητά το κάνουν;

      Διαγραφή

(3)