Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Φιάσκο με την τηλεκπαίδευση και στην πρωτοβάθμια

Φιάσκο με την τηλεκπαίδευση και στην πρωτοβάθμιαΔάσκαλοι, μαθητές και γονείς καταγγέλλουν πως μόνο την πρώτη ώρα μπορούσαν να συνδεθούν κανονικά στην πλατφόρμα webex. Για μεμονωμένες περιπτώσεις μιλά το Υπ. Παιδείας.

Μετά την κατάρρευση της πλατφόρμας Webex που έλαβε χώρα πριν λίγες ημέρες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σοβαρά προβλήματα εμφανίζονται τώρα και με την τηλεκπαίδευση στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία. 

Καταγγελίες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας σημειώνουν πως μόνο την πρώτη ώρα (από τις 2 το μεσημέρι έως τις 3) μπορούσαν δάσκαλοι και μικροί μαθητές να συνδεθούν κανονικά στην πλατφόρμα. Από τις 3 το μεσημέρι και μετά, ωστόσο, η πλειονότητα δεν μπορούσε να αποκτήσει πρόσβαση σύνδεσης στην πλατφόρμα ή η σύνδεση ήταν προσωρινή και στη συνέχεια το σύστημα τούς πετούσε έξω. 

Ακόμα και στις περιπτώσεις που κάποιοι κατάφερναν να συνδεθούν για λίγα λεπτά, κατήγγειλαν πως δεν είχαν εικόνα ή δεν είχαν ήχο (ή ο ήχος ήταν πολύ κακής ποιότητας). 

Από την πλευρά τους, πάντως, πηγές του Υπουργείου Παιδείας έκαναν λόγο για «μεμονωμένες περιπτώσεις» που αντιμετωπίζουν προβλήματα στη σύνδεσή τους και υποστήριζαν πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στις 15.51 σήμερα, ήταν «συνδεδεμένα πάνω από 47.000 τμήματα Δημοτικού και Νηπιαγωγείου που αντιστοιχούν σε 700.000 μαθητές». Σημειώνεται ωστόσο ότι το σύνολο των μαθητών σε δημοτικά και νηπιαγωγεία ανέρχεται σε 722.851, ενώ το σύνολο των τμημάτων αγγίζει τα 46.751. Βεβαίως, ο αριθμός των τμημάτων είναι μεγαλύτερος, καθώς συνδέονται και εκπαιδευτικοί για να κάνουν δοκιμαστικά.

Νωρίτερα, μάλιστα, το Υπουργείο έκανε λόγο για «περαιτέρω ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης όλων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση», ισχυριζόμενο μεταξύ άλλων πως «έχουν ήδη εξασφαλισθεί» περισσότερες από 90.000 φορητές συσκευές (λάπτοπ, τάμπλετ) για μαθητές και εκπαιδευτικούς μέσω ΕΣΠΑ και ιδιωτικών δωρεών. Ωστόσο, δάσκαλοι και γονείς υποστηρίζουν ότι δεν ήρθε στην κατοχή τους καμία σχετική συσκευή από το Υπουργείο. 

Παρά τις διαμαρτυρίες για τα εκατοντάδες προβλήματα με την τηλεκπαίδευση πάντως η Νίκη Κεραμέως δηλώνει στη Βουλή ικανοποιημένη.

Ικανοποιημένη για την πορεία της τηλεκπαίδευσης δήλωσε σήμερα στη Βουλή η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, παρά το γεγονός ότι πολυάριθμοι γονείς διαμαρτύρονται για τα συνεχή προβλήματα σύνδεσης αλλά και την έλλειψη του αναγκαίου εξοπλισμού που δεν επιτρέπει στα παιδιά τους να έχουν πρόσβαση στα υποχρεωτικά τηλεμαθήματα.

«Τώρα που μιλάμε, οι εκπαιδευτικοί μας καταβάλλοντας πολύ μεγάλη προσπάθεια διασφαλίζουν στα παιδιά μας την πρόσβαση στην εκπαίδευση είναι ένα τεράστιο εγχείρημα το οποίο πιστώνεται στην εκπαιδευτική κοινότητα» ανέφερε η κυρία Κεραμέως στη Βουλή απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΜΕΡΑ 25, Κρίτωνα Αρσένη, την ώρα που πλήθαιναν οι αναφορές για συνεχή πτώση του συστήματος.

Ταυτόχρονα η κυρία Κεραμέως περιέγραψε ως επιτυχία και «άλμα ψηφιοποίησης» το γεγονός ότι εξαιτίας των κλειστών σχολείων καταγράφηκε τηλεθέαση 51,6% στις ηλικίες των παιδιών τεσσάρων έως δεκατεσσάρων ετών. Ανέφερε ακόμη ότι 40.000 τμήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμμετέχουν στο πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης.

Αίσθηση προκάλεσε επίσης το γεγονός ότι η κυρία Κεραμέως παραδέχτηκε ότι υπάρχουν «δυσκολίες και αρρυθμίες» στην παρεχόμενη τηλεκπαίδευση αλλά στη συνέχεια καταλόγισε στον βουλευτή που ανέδειξε όλα αυτά τα προβλήματα ότι «πορεύεται μικροπολιτικά».

Αρσένης: «Όχι» απουσίες στους μαθητές που δεν διαθέτουν πρόσβαση

Ο κ. Αρσένης χαρακτήρισε απαράδεκτο να μπαίνουν απουσίες σε μαθητές οι οποίοι δεν διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να συνδεθούν στο διαδίκτυο και να παρακολουθήσουν τα μαθήματα. «Πώς είναι δυνατόν αυτή τη στιγμή στους μαθητές που είναι αποκλεισμένοι για κοινωνικούς και οικονομικούς λόγους, να βάζετε απουσίες και να τους απειλείτε ότι θα χάσουν την τάξη;» ρώτησε ο κ. Αρσένης. Τόνισε δε ότι ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών δεν έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση για κοινωνικούς και οικονομικούς λόγους. Προς επίρρωση του ισχυρισμού του επικαλέστηκε ανακοίνωση του ΕΠΑΛ Περιστερίου ότι «ποσοστό που υπερβαίνει το 30% των μαθητών μας δεν έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, tablet, σύνδεση στο διαδίκτυο, ακόμη και σε σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, δεν διαθέτει σταθερό τηλέφωνο, ορισμένοι, μάλιστα, διαβιούν σε σπίτια με κομμένο ρεύμα».

Πηγή:efsyn.gr και ieidiseis.gr

 

 

2 σχόλια:

  1. Κοιτάξτε εμείς αναβαθμίσαμε το σχολικό δίκτυο όπως και τα νοσοκομεία διότι ξέραμε από τον Μάρτη τι θα μας έρθει.
    Δε τσιγκουνευτήκαμε τα έξοδα.
    Και τον κ. Αλαφούζο, και τον κ. Μαρινάκη και όλους αυτούς τους χρυσοπληρώσαμε. Και οι τράπεζες χάρισαν τα χρέη του κ. Πηλαδάκη και άλλων ευεργετών.
    Οπότε μείνετε ήσυχοι.
    Και τα νοσοκομεία όποτε χρειαστεί είναι σε πλήρη ετοιμότητα.
    Το επιτελικό κράτος έχει ετοιμάσει συνολικά 20.000 ψυκτικούς θαλάμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κεραμιδαρέως ατάκτως ερριμένη.
    Γιαπί το έκανε η καντηλανάφτισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)