Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΛΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ

 

                                                                                                                  ΤΟΥ ΑΝΕΣΤΗ          ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ








ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΙΟ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΘΕΟΔΩΡΟ ΠΑΓΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΣΗΜΕΡΑ 31/5/2023

Κουράστηκα να στεναχωριέμαι για τους φίλους που έφυγαν και φεύγουν.
Σήμερα έφυγε ο πιο καλός μου φίλος όχι μόνο πολιτικά αλλά και φιλικά ο Θεόδωρος Πάγκαλος.
Πριν από λίγες μέρες αν θυμάμαι καλά ήτανε τα γενέθλια του έστειλα τις ευχές και για πρώτη φορά δεν πήρα απάντηση άλλα μόνο από την οικογένειά του.
Ο Θόδωρος Πάγκαλος δεν ήτανε μόνο ιστορικό στέλεχος αλλά ήτανε απλώς πολιτικός, πρακτικός πολιτικός και όταν  έλεγε ότι είναι φίλος  ήταν πράγματι φίλος.
Προσωπικά με βοήθησε για την ανάπτυξη του θεραπευτικού τουρισμού στο Σύνδεσμο

Δήμων ιαματικών πηγών  όποτε κι αν πήγαινα στο Υπουργείο εξωτερικών μου λέγε πόσα θέματα έχεις του έλεγα 10 μου λέει τα   5  και γελούσαμε ξανά γελούσαμε και φεύγαμε.

Στη Θεσσαλονίκη στη μεγάλη κρίση για το ΠΑΣΟΚ πολλές φορές βρεθήκαμε φίλοι του λίγα  άτομα μόνοι και  εμείς τον κάναμε παρέα και εμείς το συνοδεύουν μέχρι το αεροδρόμιο.
Στο ραδιόφωνο ερχότανε στο 105.5 της Τούμπας και μου έλεγε θα έρθω λέει για να έχεις μεγάλη ακροαματικότητα και τα λέγαμε αρκετά  και μετά πηγαίναμε για φαγητό,
Θυμάμαι τώρα τελευταία που ήταν Υπουργός ο  Θεόδωρος Πάγκαλος συναντηθήκαμε στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς  και κάποιοι δημοσιογράφοι και άλλοι  του λέγανε να πάνε να φάνε μαζί του  και του ζητούσαν και ρουσφέτια και εγώ τον έλεγα Θόδωρο πάνε, μου απαντούσε  αν δεν έρθεις και εσύ  εγώ δεν μπορώ με αυτούς έτσι να κάτσω με τους δημοσιογράφους συνήθως δεν τα πήγαινε και τόσο καλή  

 

Τον   συνόδευσα εδώ στη Θεσσαλονίκη. Ο Θόδωρος Πάγκαλος ήτανε στο ΠΑΣΟΚ ο κατεξοχήν μετά τον Παπανδρέου αρχηγός της παράταξης και συγχρόνως ο Πάγκαλος  βοήθησε τον Κώστα Σημίτη να γίνει πρωθυπουργός αλλά και οι δύο ήταν φίλοι.
Προσωπικά από τον Θόδωρο που  ήμασταν φίλοι ποτέ δεν ζήτησα κάτι για ένα ρουσφέτι το απέφευγα γιατί ήθελα να κρατήσω τη φιλία μας και τίποτα παραπάνω.
Θυμάμαι μία φορά είχε καλέσει τον Αλέξανδρο Αναστασιάδη στο Υπουργείο Πολιτισμού αλλά  δεν πρόλαβε να τον συνάντηση  γιατί είχε παρατηθεί από την   κυβέρνηση του Κώστα Σημίτη,.
Στην πολιτική δεν υπολόγιζε τα προσωπικά του κέρδη ακόμα και στα συνεδρία του πασοκ όταν  γινότανε Αθήνα-Θεσσαλονίκη καθότανε πάντα στις τελευταίες θέσεις και ποτέ δεν καθόταν μπροστά.
Διαφώνησε με την τοποθέτηση της Φώφης Γεννηματά κάπως  τελευταία από το ΠΑΣΟΚ που  πολλά ειπώθηκαν.

Ο Θεόδωρος Πάγκαλος αυτός ήτανε και αυτό  που ήθελε το έλεγε και ίσως και για αυτό ταιριάζαμε κιόλας.
Θέλω να στείλω από την Θεσσαλονίκης  τα θερμά μου συλλυπητήρια στη γυναίκα του στα  5 του παιδιά αλλά και να πω και στο ΠΑΣΟΚ  να του πούμε άσχετα με τις διαφωνίες  όλοι μαζί το μεγάλο αντίο σε έναν μεγάλη  ηγέτη που πέρασε από το ΠΑΣΟΚ.

Εδώ θέλω να τονίσω ότι όλη η γενιά μας ένας-ένας φεύγει και  εκείνο που έχουμε να πούμε είναι Θεόδωρε  καλή αντάμωση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)