Σάββατο 20 Ιουλίου 2024

Ξεσπά ο Νίκος Πλακιάς που έχασε τις δίδυμες κόρες του στα Τέμπη: Τα οστά που βρέθηκαν στο Κουλούρι, ανήκαν στα παιδιά μου

 Ξεσπά ο Νίκος Πλακιάς που έχασε τις δίδυμες κόρες του στα Τέμπη: Τα οστά που βρέθηκαν στο Κουλούρι, ανήκαν στα παιδιά μου

 

 
 «Έπρεπε να περάσουν 17 μήνες για να κάνει ο εισαγγελέας μήνυση κατά 4 προσώπων;» αναρωτιέται, περιγράφοντας ότι το μόνο που νιώθει, είναι θυμός.

«Δεν κάνω πίσω, δεν θα ησυχάσω ποτέ» δήλωσε ο Νίκος Πλακιάς που έχασε τις δίδυμες κόρες του στο δυστύχημα στα Τέμπη, προχωρώντας στη συγκλονιστική αποκάλυψη ότι τα οστά που βρέθηκαν σε ιδιωτικό οικόπεδο στο Κουλούρι όπου μεταφέρθηκαν τα μπάζα από τα Τέμπη, ανήκουν στα παιδιά του.

«Τα οστά που βρέθηκαν στο Κουλούρι ανήκαν στα παιδιά μου. Δεν κάνω πίσω, δεν θα ησυχάσω ποτέ. Τα οστά στο κουλούρι ανήκαν στα τρία δικά μας παιδιά και σε άλλη μία οικογένεια. Όταν θα τους πάω τα οστά στο δικαστήριο μέσα, να δω αν τα έκαναν όλα σωστά» είπε στον 105,5 Στο Κόκκινο.

«17 μήνες τώρα αντιμετωπίζουμε βρωμιά και ασυδοσία παντού. Δεν λειτουργώ πλέον, είμαι σαν μία πέτρα, σίδερο, ατσάλι. Δεν λυγίζω, δεν καταλαβαίνω, δεν νιώθω πόνο, το μόνο που νιώθω είναι οργή και θυμό. Έπρεπε να περάσουν 17 μήνες για να κάνει ο εισαγγελέας μήνυση κατά 4 προσώπων; Με τη λέξη πλημμέλημα δεν νιώθω ικανοποιημένος» τόνισε ο Νίκος Πλακιάς.

«Παραλάβαμε το υλικό και κάναμε και δεύτερη κηδεία. Πώς να ησυχάσει μετά ο κύριος Πλακιάς, πώς να ησυχάσει ο αδερφός μου, πώς να ησυχάσουν οι γυναίκες μας όταν είμαστε η οικογένεια που κάναμε δύο φορές κηδείες. Ποιος μπορεί να σταθεί απέναντί μου στο δικαστήριο και να πει ότι έγιναν όλα σωστά;» διερωτήθηκε μιλώντας στη συνέχεια και στην τηλεόραση του Kontra.

 
Πηγή: dnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)