Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ΅ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΚΙΣΤΟΙ

ΣΕ πολλα ζητήματα αναφέρεται σε συνέντευξλη του σε αθλητικό blog Ο Πρόεδρος του Ηρακλή Γαρεφείου  Ν . Παρασκευάς. ΣΥΚΕΚΡΙΜΈΝΑ




Κύριε πρόεδρε πως βλέπετε την πορεία της ομάδος σας μέχρι σήμερα?
Δεν θα λεγα ότι είμαι ικανοποιημένος από την μέχρι τώρα πορεία της ομάδος μου, η οποία φέτος ενισχύθηκε πολύ και περίμενα περισσότερα από ότι έχει δείξει.
Πού κατά την γνώμη σας οφείλετε αυτό?
Η ομάδα ξεκίνησε εντυπωσιακά, τόσο στο κύπελλο, όσο και στα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος με αποτέλεσμα, σχεδόν όλοι να την χρίζουν πρωταθλήτρια, ανίκητη κτλ. κάτι που δεν άρεσε σε μερικούς ως φαίνεται και άρχισαν να δημιουργούν προβλήματα στους παίχτες και τη διοίκηση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μερικοί παίχτες να αποχωρήσουν, άλλοι να μη συμμετέχουν στις προπονήσεις με συνέπεια η ομάδα να χάσει την συνοχή της με τις συνεχείς αλλαγές.
Όταν λέτε ''μερικούς’’ τι εννοείτε?
Εννοώ αυτό ακριβώς που καταλάβατε, μερικά άτομα δημιούργησαν με την συμπεριφορά τους  και την κριτική τους προβλήματα σε  ποδοσφαιριστές μου  με συνέπεια να μην αποδίδουν τα αναμενόμενα.
Ακούσαμε ότι κάποιοι σας ζήτησαν να παραιτηθείτε κρίνοντας σας μη επαρκή να διοικήσετε αυτή την ομάδα.
Ναι, είναι αλήθεια. Πρόσφατα κάποιοι μου ζήτησαν να αποχωρήσω από την ομάδα για να αναλάβουν αυτοί με την δικαιολογία ότι η κακή εμφάνιση της ομάδος στα τελευταία παιχνίδια οφείλετε αποκλειστικά σε εμένα. Είναι αυτοί για τους οποίους αναφέρθηκα παραπάνω. Χωρίς να είναι μέλη του Δ.Σ., χωρίς  να έχουν ενεργό συμμετοχή, τα χρόνια που είμαι πρόεδρος εγώ, προσπάθησαν να πάρουν την ομάδα στα χέρια τους και είχαν δρομολογήσει μάλιστα και ορισμένες αλλαγές όπως του προπονητή και κάποιων παιχτών.
Τελικά τι έγινε?
Το Δ.Σ. αποφάσισε ομόφωνα με   ψήφους 6-0 (2 απόντες)  να συνεχίσει την προσπάθεια του μέχρι τέλους της περιόδου. Ξέρετε εντύπωση μου προκάλεσε  αυτό το γεγονός διότι το καλοκαίρι αν και είχα ανακοινώσει στα τοπικά ΜΜΕ ότι παραχωρώ την ομάδα, κανείς από αυτούς δεν έδειξε ενδιαφέρον. Τι έγινε, τι σκεφτήκαν, και τι πίστευαν οτι θα πετύχουν με αφήνει παγερά αδιάφορο.
Οι στόχοι της ομάδας ποιοι είναι για φέτος?
Οι ίδιοι που είναι κάθε χρόνο. Καλή, σοβαρή και πειθαρχημένη ομάδα και αν στο τέλος έρθει η άνοδος, έχει καλώς. Δεν είναι όμως αυτοσκοπός. Έμενα και τους συνεργάτες μου μας ενδιαφέρει να φέρουμε τα παιδιά μας στο γήπεδο, να τους δώσουμε κίνητρα, και αν στην πορεία αναδειχθεί κάποιος και πάει παραπάνω, ειναι ότι καλύτερο.
Θα προβείτε σε κάποια μεταγραφή τον Ιανουάριο, καθώς από φέτος έχετε το δικαίωμα δύο μεταγραφών?
Είμαστε σε επαφή με δύο ποδοσφαιριστές, και πιστεύω ότι το θέμα θα κλείσει θετικά.
Πάμε στα διοικητικά τώρα το νέο Δ.Σ της ΕΠΣ Πέλλας πως το βλέπετε? έχει αλλάξει κάτι?
Περίμενα και περιμένω περισσότερα, δυστυχώς δεν τα έχω δει, άποψη μου είναι πως θα πορευθούμε κάπως έτσι.
Είστε ικανοποιημένος από την διαιτησία μέχρι τώρα?
Άποψή μου είναι πως έχουμε πάρα πολύ κάλους διαιτητές...όταν θέλουν όμως.
Τι εννοείτε?
Προσέξετε, κάθε Σαββατοκύριακο παρακολουθώ 2-3 παιχνίδια, παρατηρώ λοιπόν στον έναν αγώνα μια διαιτησία άριστη, ενώ στον άλλον αγώνα οι ίδιοι διαιτητές κάνουν σοβαρά λάθη .Αυτό τι σημάνει? ότι ξαφνικά έγιναν κακοί διαιτητές? ΟΧΙ, απλά σφυρίζουν ανάλογα των συναισθημάτων τους, Συμπάθειες και αντιπάθειες.
Οι ορισμοί, είναι κατά την γνώμη σας σωστοί?

Η ένσταση μου είναι μόνο στο ότι στους ορισμούς βλέπω ότι δεν λαμβάνετε υπ΄ όψιν ο παράγοντας ΄΄εντοπιότητα΄΄, χρήσιμο και ωφέλιμο είναι σε αγώνες ομάδων Αλμωπίας - Έδεσσας να σφυρίζουν διαιτητές από Γιαννιτσά και όχι Εδεσσαίοι και αυτό γιατί η ομάδα μου έχει ''πληρώσει'' τέτοιες διαιτησίες.
Η μέχρι τώρα βαθμολογική θέση κάποιων ομάδων πιστεύετε πως εκφράζει τις δυνατότητες τους.?
Πιστεύω πως όχι, περίμενα και περιμένω περισσότερα από κάποιες ομάδες.
Κλείνοντας την συνέντευξη θα θέλατε να προτείνετε η να πείτε κάτι?
Άποψη μου είναι ότι θα πρέπει το Δ.Σ. της ΕΠΣ Πέλλας να αξιοποιήσει κάποιους από τους αποχωρήσαντες διαιτητές  διότι με τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους μπορούν να θέσουν τις βάσεις για την παραπέρα βελτίωση της διαιτησίας όταν μάλιστα αυτοί  πριν μερικά χρόνια ήταν διαιτητές Α Εθνικής. Θα πρέπει με την σειρά τους και οι παράγοντες να δώσουν βαρύτητα στις ακαδημίες τους με την πρόσληψη νέων προπονητών με διάθεση και μεράκι για προσφορά.. Και τελειώνω με το σημαντικότερο ότι θα πρέπει όλοι μας( παράγοντες, διαιτητές, ποδοσφαιριστές ) να αλλάξουμε νοοτροπία για το καλό  του ποδόσφαιρου της Πέλλας εάν  θέλουμε όντως να βλέπουμε στην
Super League παιδιά από την περιοχή μας, κάτι που έχει  λείψει σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)