Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

«Μέσα στον Οκτώβρη να επανενταχθεί η παράκαμψη Γιαννιτσά -Χαλκηδόνα»






ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ:

Στη Βουλή έφτασε το τεράστιο για το Νομό μας ζήτημα του Οδικού Αξονα Χαλκηδόνα – Γιαννιτσά – Έδεσσα και της υφαρπαγής από το Νομό μας των 120 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή του.
Το θέμα αν και δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη, τέθηκε από τον Γιώργο Καρασμάνη στην πρόσφατη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής. Ο βουλευτής, για ακόμη μια φορά, κατήγγειλε τις σκανδαλώδεις προεκλογικές μεθοδεύσεις για ένα έργο που σύμφωνα με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου αλλά και τους προηγούμενους κρατικούς Περιφερειάρχες με όλες τις συναρμόδιες υπηρεσίες τους, ήταν ώριμο προς δημοπράτηση. Επικαλέστηκε μάλιστα και τον παρευρισκόμενο Αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών κ. Σταύρο Καλογιάννη ο οποίος στις αλλεπάλληλες επί δύο μήνες συναντήσεις που είχε ο βουλευτής μαζί του για το ζήτημα αυτό, είχε και ο ίδιος παραδεχτεί όπως και οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου ότι όντως το έργο είναι ώριμο προς δημοπράτηση.
Καταλήγοντας ο Γιώργος Καρασμάνης, υπογράμμισε ότι ήδη έχουν υποβληθεί και το τεχνικό δελτίο πράξης αλλά και η αίτηση επαναχρηματοδότησης, και κάλεσε τον Υπουργό να πράξει το καθήκον του ώστε άμεσα, μέσα στον Οκτώβριο, να επανενταχθεί το έργο και να ξεκινήσει η δημοπράτηση της κατασκευής.

   Ακολουθούν τα επίσημα πρακτικά με την τοποθέτηση του Γιώργου Καρασμάνη στην Επιτροπή.   
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι συγκεκριμένα αλλά η συζήτηση επεκτάθηκε για έργα σε όλη την επικράτεια. Με πολλή στεναχώρια παίρνω τον λόγο για ένα θέμα που είναι εκτός ημερήσιας διάταξης, θα πρέπει όμως να πω δύο κουβέντες γι' αυτό το σημαντικό έργο που αφορά τον οδικό άξονα Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά-Έδεσσα. Τον Υπουργό, κ. Καλογιάννη, εδώ και 2 μήνες τον έχουμε κουράσει με τις αλλεπάλληλες συναντήσεις για το συγκεκριμένο έργο. Είναι ο ίδιος που είπε κατ’ επανάληψη ότι το έργο είναι ώριμο και είναι έτοιμο προς δημοπράτηση. Να θυμίσω ότι την ημέρα της διάλυσης της Βουλής στις 11/4/2012 απεντάχθηκε το έργο από την προηγούμενη ηγεσία, στις 19/4/2012 απεσύρθη η χρηματοδότηση και με διαδικασίες fast track εντάχθηκε ένα άλλο έργο, παρά το γεγονός ότι το έργο ήταν ώριμο και με την επιβεβαίωση του κ. Καλογιάννη αλλά και των υπηρεσιών του υπουργείου αλλά και των υπηρεσιών της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των προηγούμενων περιφερειαρχών της κας Λιονή και του κ. Σιώκου, που σε όλες τις δηλώσεις και συνεντεύξεις τους έλεγαν ότι το έργο αυτό είναι ώριμο. Ειδικότερα για την παράκαμψη των Γιαννιτσών είχαν διαβεβαιώσει ότι ήταν διασφαλισμένη η χρηματοδότηση των 120 εκατ., όπως επίσης και ένα άλλο σημαντικό ποσό από το τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου προκειμένου να ολοκληρωθεί αυτός ο οδικός άξονας Γιαννιτσά –Χαλκηδόνα -Έδεσσα που έχει καταντήσει το γεφύρι της Άρτας.
Εγώ, κύριε Υπουργέ, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε εσάς. Εγώ αντιλαμβάνομαι τον «καημό» του κ. Τζαμτζή – έχει δίκιο είναι όπως τα λέει για το (υπουργιλίκη)- αλλά εγώ πίστευα και πιστεύω ότι ένας καλός βουλευτής για το νομό του είναι πάνω από Υπουργό και ένας καλός Υπουργός είναι για την Ελλάδα και πιστεύω ότι αν οι Υπουργοί μας ήταν για την Ελλάδα η πατρίδα μας θα είχε καλύτερη πορεία. Επειδή είστε ένας από τους καλύτερους, κ. Υπουργέ, θα κάνετε το καθήκον σας γιατί ήδη έχουν υποβληθεί και το τεχνικό δελτίο πράξης αλλά και η αίτηση επαναχρηματοδότησης, ώστε άμεσα, μέσα στον Οκτώβριο, να επανενταχθεί το έργο και να ξεκινήσει η δημοπράτηση της κατασκευής, γιατί οι μελέτες είναι έτοιμες αλλά και η συμπληρωματική μελέτη του 1,2 εκατ. και αυτή τρέχει και θα ολοκληρωθεί.
Αν και έχω εκφράσει τον προβληματισμό μου γιατί υπάρχει αυτή η συμπληρωματική μελέτη, όταν υπάρχει προμελέτη που καλύπτει το 80% με 90% του έργου. Πώς είναι δυνατόν όλες οι μελέτες αυτού του μεγάλου οδικού άξονα να κοστίζουν 2 εκατομμύρια και η συμπληρωματική μελέτη - ενώ υπάρχει προμελέτη που καλύπτει το 80% με 90% των μελετητικών εργασιών - να στοιχίζει 1,2 εκατ.; Ξέρω, όμως, ότι θα κάνετε το καθήκον σας, κ. Υπουργέ και θα επανεντάξετε μέσα στον Οκτώβριο το έργο, τουλάχιστον την παράκαμψη Γιαννιτσών και αργότερα την παράκαμψη Χαλκηδόνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)