Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Κατήγγειλαν τον Παράσχο Τσάνταλη στο ΣΔΟΕ



 στην εισαγγελία πρωτοδικών Έδεσσας και  στην Εισαγγελία Αθηνών



ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ  ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΥΣ  ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΝΤΕΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ !!!





Θρασύδειλους συκοφάντες χαρακτηρίζει ο Παράσχος Τσάνταλης  αυτούς που έκαναν ψευδείς καταγγελίες εναντίον του ,καλυπτόμενοι πίσω από την μάσκα «Αγανακτισμένοι πολίτες Αλμωπίας». Τα περισσότερα από αυτά που αναφέρουν  στην ανώνυμη καταγγελία τους ,τα έχουν ξαναπεί στο δημοτικό συμβούλιο Εξαπλατάνου και τα έχουν δημοσιοποιήσει στον τοπικό τύπο .Τώρα πλέον πέρασε η εποχή της παντοδυναμίας τους για αυτό και προφανώς δεν τολμάν να καταγγείλουν επώνυμα αυτά που έλεγαν τότε.
«Δυστυχώς έχουν χάσει την περηφάνια και την ντροπή τους .
Τους αφήνουμε στη κρίση των πολιτών της Αλμωπίας», καταλήγει .

Στην απολογία του προς την πταισματοδίκη Αριδαίας την οποία κοινοποιεί και στον Εισαγγελέα Εφετών Θεσσαλονίκης, αναφέρεται διεξοδικά στο θέμα . Συγκεκριμένα αναφέρει:

Σχετικά με ανώνυμες καταγγελίες δήθεν αγανακτισμένων πολιτών που εστάλησαν στο ΣΔΟΕ αλλά και σε άλλους αποδέκτες έχω να επισημάνω τα εξής:
Κατ’ αρχήν έκπληξη μου προκαλεί το γεγονός ότι οι ανώνυμες αυτές καταγγελίες των άθλιων συκοφαντών που κρύβονται σαν τρωκτικά πίσω από την ανωνυμία γίνονται αντικείμενο έρευνας από τις αρχές και μάλιστα με περισσή σπουδή.
Εγώ και ο πρώην δημοτικός συνδυασμός «Ελπίδα για όλους» επώνυμα καταγγείλαμε ατασθαλίες και παρανομίες στον πρώην δήμο Εξαπλατάνου που στοίχησαν στο τόπο εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Ασφαλτοστρώσεις που δεν έγιναν και πληρώθηκαν, χαλικοστρώσεις που δεν έγιναν αλλά πληρώθηκαν και άλλα πολλά εικονικά έργα με εμπλοκή αιρετών και υπαλλήλων της ΤΥΔΚ (σε βάρος των οποίων επιβλήθηκαν ποινές φυλάκισης και καταλογίστηκαν πρόστιμα από τους οικονομικούς επιθεωρητές). 

«Ματώσαμε» για να γίνει έστω και κάποιος υποτυπώδης έλεγχος. Εδώ δε και 6 έτη αναμένουμε να ολοκληρωθούν οι ανακρίσεις για να οδηγηθούν οι υπαίτιοι στη δικαιοσύνη και ακόμη όλα καθυστερούν σε βαθμό που να πιστεύει κανείς ότι μάλλον αναμένεται κάποια τροποποίηση του νόμου ώστε όλα να γίνουν πλημμελήματα και να παραγραφούν!!!!. Φαίνεται πως ο νόμος δεν είναι ίσος για όλους τους πολίτες! Ας ελπίσουμε όμως ότι η σπουδή που δείχνετε στις ανώνυμες καταγγελίες να είναι σημάδι μιας νέας πνοής και νοοτροπίας στο δικαιοδοτικό μας σύστημα τέτοια που εμείς δεν τύχαμε τα προηγούμενα έτη. 
Μόλις λοιπόν τιμωρήθηκαν κάποιοι από τους ενόχους των παρανομιών αμέσως άρχισαν σε βάρος μου οι ανώνυμες καταγγελίες για θέματα που έχουν λάβει χώρα πριν πολλά έτη.

Ειδικότερα σχετικά με τα καταγγελλόμενα αναφέρω τα εξής:

1. Το 1977 μαζί με τα αδέλφια μου δημιουργήσαμε την εταιρία «Αφοι Π. Τσάνταλη Ο.Ε.» με έδρα στην Αθήνα οδός Βερανζέρου και Σωκράτους, που δραστηριοποιούνταν στην κατασκευή οικοδομών. Το 1985 μαζί με την σύζυγο μου και τα αδέλφια μου τροποποιήσαμε το καταστατικό της εταιρίας αλλάζοντας την επωνυμία σε «Αφοί Τσάνταλη ΟΕ.» και μεταφέροντας  την έδρα στην Νέα Σμύρνη Αττικής. Η εταιρία αυτή λειτούργησε για 30 περίπου έτη και κατασκεύασε πάνω από 400 διαμερίσματα. Παράλληλα ασχολήθηκα επαγγελματικά ως αθλητής επί σειρά ετών με την καλαθοσφαίριση στους συλλόγους Πανελλήνιο ΓΣ και στον Ολυμπιακό και ήμουν μέλος της εθνικής ομάδας, επίσης ήμουν προπονητής  Α εθνικής κατηγορίας για 5 έτη από το 1978 έως το 1983. Μέσα λοιπόν από την αθλητική μου αυτή πορεία τοποθετήθηκα και στην αστυνομία από την οποία λαμβάνω σύνταξη.  Σας προσκομίζω το καταστατικό της εταιρίας και ενδεικτικά ανακεφαλαιωτικές καταστάσεις του ΙΚΑ για να διαπιστώσετε το μέγεθος της δραστηριότητας της εταιρίας μας. 

2. Αναφορικά με το αρχαιολογικό ενδιαφέρον της περιοχής που έκτισα την οικία μου επισημαίνω ότι έλαβα νόμιμα την υπ΄ αριθμό 6/1993 άδεια οικοδομής από την πολεοδομία την οποία σας προσκομίζω. Το 1993 που ανήγειρα την κατοικία μου δεν υπήρχε κηρυγμένος αρχαιολογικός χώρος. Ο χώρος κηρύχθηκε αρχαιολογικός πολύ αργότερα, το έτος 1996, χωρίς όμως να βρεθεί κανένα αρχαιολογικό εύρημα από αυτά που λένε οι αγανακτισμένοι ότι υπάρχουν στην αυλή μου. Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της συκοφαντικής ηλιθιότητας των συντακτών της καταγγελίας αυτοί σε άλλο σημείο χαρακτηρίζουν την τοποθεσία δασική χωρίς να υπάρχει τέτοιος χαρακτηρισμός από την υπηρεσία, προσπαθώντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις εμπλέκοντας διάφορες  υπηρεσίες.
3. Τέλος αναφερόμενος στην ανταλλαγή των οικοπέδων επισημαίνω ότι η όλη διαδικασία ξεκίνησε με αίτηση μου προς τον τότε δήμο Εξαπλατάνου. Αφού ο τελευταίος προέβη σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες και προκύπτοντας όφελος για τον δήμο αποφασίσθηκε η ανταλλαγή, η οποία ελέγχθηκε και τέλος ολοκληρώθηκε η σύμβαση με έξοδα αποκλειστικά δικά μου, συντάχθηκε δε το υπ’ αριθμό 1224/2001 συμβόλαιο που μεταγράφηκε στα βιβλία μεταγραφών του υποθηκοφυλακείου Αλμωπίας στο τόμο 581 με αριθμό 58167 την 4-5-2001. Επισημαίνω ότι σύμφωνα με την εκτίμηση της ΔΟΥ η αξία των ακινήτων που παραχώρησα στο δήμο ανέρχονταν σε 3.067.000 ευρώ ενώ η αξία του ακινήτου που έλαβα στα 1.908.000 ευρώ. Προσκομίζω σχετική εκτίμηση της ΔΟΥ. Σχετικά με το λάθος που έγινε από τον δήμο και αναφέρονταν η ανταλλαγή στο υπ’ αριθμό 264 αγροτεμάχιο και όχι στο 404 που ανταλλάξαμε, το λάθος αυτό δεν πέρασε και στο συμβόλαιο ανταλλαγής το οποίο έγινε με το 404 αγροτεμάχιο αυτό το οποίο εκτίμησε και η ΔΟΥ.
Έκπληξη  προκαλεί το γεγονός πώς  οι ανώνυμοι καταγγέλλοντες έχουν στα χέρια τους έγγραφα του πρώην δήμου Εξαπλατάνου ενώ δεν έχει κατατεθεί αίτηση από κανένα πολίτη για να λάβει αντίγραφα αυτών, προφανώς γνωρίζουν τα πράγματα από μέσα και παράλληλα επικαλούνται λάθος στον αριθμό του αγροτεμαχίου που αναγράφηκε στα πρακτικά και τις αποφάσεις (που δεν πέρασε όμως στο συμβόλαιο, όπως προανέφερα). Φαίνεται ότι αυτός που έκανε το λάθος το 2000, σήμερα, μετά από 14 έτη, το καταγγέλλει.
ΞΥΠΟΛΥΤΟΣ

Οι συκοφάντες κάνουν και ένα ακόμη λάθος λέγοντας ότι εγώ έφυγα από το χωριό μου με δύο αριστερά παπούτσια. Δεν γνωρίζουν τα πράγματα καλά. Από το χωριό μου έφυγα τελείως ξυπόλυτος καθώς ήμουν το έβδομο από τα οχτώ παιδιά των γονιών μου και κατάφερα με πολύ δουλειά, κόπο και επιμονή να δημιουργήσω περιουσία που μού δίνει την δυνατότητα να προσφέρω στο χωριό μου και στην Αλμωπία γενικότερα.
Ουδέποτε μέχρι σήμερα ανέφερα τις δωρεές στις οποίες έχω προβεί πλην όμως το  θράσος και η προσπάθεια απαξίωσης μου από τους δήθεν αγανακτισμένους με εξαναγκάζουν για πρώτη φορά να αναφερθώ σε μέρος αυτών που έκανα ανιδιοτελώς για τον τόπο μου. Επισημαίνω λοιπόν τα εξής:
- Αναστήλωση της εκκλησίας του Αη Γιάννη και στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου τον Ιούνιο του 2010.
- Μνημείο ποντιακού ελληνισμού στην Αριδαία στις 13-2-2005
- Πρότυπο γήπεδο καλαθοσφαίρισης στον Πρόδρομο.
- Κεντρική είσοδος αυλή, πρόπυλο και κρήνη στο λύκειο Εξαπλατάνου το έτος 2005.
Προσκομίζω φωτογραφίες των ανωτέρω δωρεών.

Γίνεται τώρα αντιληπτό γιατί οι καταγγέλλοντες κρύβονται πίσω από την ανωνυμία, διότι κινούνται μόνο από ιδιοτελείς εμπάθειες και σκοπούς. Οι καταγγελίες τους δεν έχουν έρεισμα στη κοινή γνώμη και στους πολίτες που αναγνωρίζουν την προσφορά μου. 

Κλείνοντας να αναφέρω ότι το θέμα της ανταλλαγής των αγροτεμαχίων απασχόλησε και το πρώην δημοτικό συμβούλιο Εξαπλατάνου το 2010, παρόλο που ο δήμαρχος Εξαπλατάνου ήταν ο ίδιος που έκρινε συμφέρουσα και προέβη στην ανταλλαγή των αγροτεμαχίων το 2000. Προσκομίζω τοπική εφημερίδα που ασχολείται με το θέμα.

Παράσχος Τσάνταλης 



Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ  
































2 σχόλια:

  1. Αυτός ο αγανακτισμένος πολίτης δεν έχει καταλάβει ότι κάποιος που προβαίνει σε επώνυμη καταγγελία δεν μπορεί να έχει ατασθαλίες με τον νόμο ? Τόσο αφελής είναι που συνεχίζει να καταγγέλει μπούρδες απ' ότι διαβάζω , αυτός με τον νόμο είναι εντάξει? γιατί η ανωνυμία αυτό κρύβει ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟ. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΗΜΑΝΤΟΤΗΤΑ. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ. ΕΙΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)