Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Σαλονίκη πατρίδα μου.




    Γράφει ο      Μύρωνας Κομνηνός





Σαλονίκη πολιτεία  καταχωμένη
σε συσσωρεύσεις, πολιτεία διάφωτη
μέσα στην νύχτα, μεταφυσική, και
ανυπόστατη, μητέρα της αμφισβήτησης!

Σαλονίκη πατρίδα μου, εσύ δέχτηκες
στην αγκαλιά σου, τους δολοφονημένους
καπνεργάτες του 36, στο δικό σου
χώμα δολοφονήθηκε ο ήρωας της
ειρήνης, Γρηγόρης Λαμπράκης!

Σαλονίκη πατρίδα μου, στις μέρες των
ναζιστών του Χίτλερ και των ντόπιων
λακέδων τους, στις φτωχογειτονιές σου
ξεπετάχτηκε το «ξυπόλυτο τάγμα»
της αντίστασης.

Σαλονίκη πατρίδα μου, στις λαϊκές
γειτονιές σου μεγάλωσα, εκεί από
δικό μου πόνεμα, πόνεσα τους πονεμένους,
ποτέ δεν τους πρόδωσα, ήμουν μαζί τους
και στα νιάτα μου και στα γεράματά μου!

Τώρα που κάθε μέρα που περνάει, η απόστασή
μου απ’ τον θάνατο μικραίνει, ακολουθώ
το κόκκινο αστέρι της ειρηνικής επανάστασης!
Με τον εγγονό του Τσε Γκεβάρα μπροστά, θα
γκρεμίσουμε, με τον λαό μαζί, τα κάστρα της
ολιγαρχίας και της διαφθοράς!   
Οι ανελλήνιστοι και οι προσκυνημένοι, θα
οδηγηθούν στο χρονοντούλαπο της Νεοελληνικής
ιστορία…….
                                            Μύρωνα Κομνηνός

       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)