Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Η Ελένη Όρλη υποψήφια με το Γιάννη Σηφάκη



Δήλωση υποψηφιότητας

Δήλωση υποψηφιότητας Ελένης Όρλη: «Αλλάζουμε την Αλμωπία» - Υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Σηφάκης.

Συνδημότισσες και Συνδημότες,


Γεννήθηκα το 1990 στην Έδεσσα και μεγάλωσα στην Ίδα Αλμωπίας. Αποφοίτησα από το Τμήμα Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου με «Άριστα» και διακρίθηκα για τις επιδόσεις μου από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Σήμερα εκπονώ την διπλωματική μου εργασία στο Μεταπτυχιακό των Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, στην Αθήνα.

Βρίσκομαι στο πλευρό του κ. Σηφάκη Γιάννη και στηρίζω τον συνδυασμό «ΑλλάΖΟΥΜΕ την Αλμωπία», καθώς διαθέτει ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη του τόπου μας.

Μέσα από τις σπουδές μου παρατήρησα ότι ο Δήμος μας χρήζει βοηθείας στο πεδίο διαχείρισης αποβλήτων και γενικότερα σε θέματα περιβάλλοντος.

Με την όρεξη και την διάθεση που με διακατέχουν, μπορώ να συνδράμω βάζοντας κι εγώ με τη σειρά μου το λιθαράκι μου στον όλον αγώνα προς τη βελτίωση του τόπου μας.

Όραμά μου ένας καλύτερος και πιο λειτουργικός Δήμος.

Ελένη Όρλη
Περιβαλλοντολόγος, M.Sc

5 σχόλια:

  1. ΠΡΟΧΩΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΗ ΜΑΣΑΣ.. ΟΛΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ Κ ΟΙ ΙΔΙΟΙ .. ΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΠΡΩΣΟΠΟ,ΜΕ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ.ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
    ΑΣ ΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΑΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΠΑΜΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.
    ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΑΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΚΥΚΛΟΥΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΣΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ σωστα, φτανει πια με την ανακυκλωση παλιων υλικων, τελλος στη διαχειρηση της μιζεριας, καλη επιτυχια κοπελια

      Διαγραφή
  3. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ; ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)