Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ για την εκλογή του Προεδρείου της ΚΕΔΕ και του νέου Γενικού Γραμματέα Γιάννη Μουράτογλου




Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια και τις καλύτερες ευχές μου για καλή δουλειά και μεγάλες επιτυχίες στα μέλη του νέου Προεδρείου της ΚΕΔΕ.

Η εκλογή της νέας Διοίκησης με Πρόεδρο το Δήμαρχο Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη με γεμίζει με αισιοδοξία για βελτίωση του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ιδιαίτερα τιμητική – τόσο για τον ίδιο όσο και για όλο το Δήμο Έδεσσας -  είναι η εκλογή του Αντιδημάρχου Έδεσσας Γιάννη Μουράτογλου  (φώτο)στη θέση του Γενικού Γραμματέα της ΚΕΔΕ, μία υψηλή θέση ευθύνης που είμαι σίγουρος ότι ο Γιάννης θα υπηρετήσει με το αίσθημα ευθύνης, την εργατικότητα και τη διορατικότητα που τον διακρίνει.
Έτσι εκτός από τις ευχές προς τα μέλη του Προεδρείου, θέλω να εκφράσω τις ιδιαίτερες ευχές μου στον στενό μου συνεργάτη, που μας έκανε υπερήφανους με την εκλογή του στη θέση του Γενικού Γραμματέα, για καλή δύναμη και καλή δουλειά. Γνωρίζοντας τον Γιάννη είμαι σίγουρος ότι θα έχει απόλυτα επιτυχημένη πορεία και μεγάλη προσφορά στο θεσμό.




Δημήτρης Γιάννου
Δήμαρχος Έδεσσας

 



1 σχόλιο:

  1. Aγαπητέ Γιάννη συγχαρητήρια για την εκλογή σου και καλή επιτυχία στο υψηλό έργο σου. Φιλικά "ανθρωπέ μου". Αριδαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)