Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Θ.Θεοδωρίδης Δεν μπορούν να με θίξουν σκευωροί και διάτρητες διαδικασίες»



 

Με αφορμή την καταδίκη του από το τριμελές Πλημμελειοδικείο Έδεσσας σε 18 μήνες φυλάκιση , μετά από μήνυση εκπροσώπων εταιρείας που διαχειρίστηκε το χιονοδρομικό κέντρο , για δήθεν παθητική δωροδοκία , ο Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης έκανε την παρακάτω δήλωση.

« Σε ό,τι με αφορά εδώ και 30 χρόνια  απολαμβάνω της τιμής και της εμπιστοσύνης συμπολιτών μου ακριβώς για την προσφορά ευθύνης με την όποια ασκώ τα Αυτοδιοικητικά καθήκοντά μου, αλλά και κυρίως για την αποτελεσματικότητα των πολιτικών και αυτοδιοικητικών  μου δράσεων.
Την ίδια ευθύνη μεταφέρω και στα περιφερειακά αυτοδιοικητικά όργανα της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην Πέλλα πριν από λίγες ημέρες αμφισβητήθηκε η ακεραιότητα και η πολιτική μου τιμή και αυτό έγινε ύστερα από μια διάτρητη διαδικασία  που προηγήθηκε από έναν άθλιο σκευωρό.
Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν, με τέτοιους είδους μέσα, να σταματήσει την πολιτική μου δράση που είναι υπέρ του συνόλου και των συμπολιτών μου. Για το λόγο αυτό άλλωστε άσκησα έφεση επί της απόφασης.
Πέρα από όλα τα ένδικα μέσα τα οποία θα χρησιμοποιήσω, τονίζω από όλα, είμαι αποφασισμένος να αναδείξω την αθλιότητα αυτής της σκευωρίας και να θρυμματίσω στην γέννησή τους τις απόπειρες υπονομεύσεις της κοινωνικής και πολιτικής μου λειτουργίας.»

Είναι γνωστό ότι και ο Αντιπεριφερειάρχης είχε προβεί σε καταγγελίες . Μάλιστα είχε καταθέσει μήνυση κατά των μετέπειτα μηνυτών του, πιο νωρίς. Μέχρι στιγμής δεν έχει προσδιοριστεί η εκδίκασή της  δικής του μήνυσης.
Για το θέμα θα επανέλθουμε σύντομα , αφού παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον .

6 σχόλια:

  1. και γιατί σε καταδίκασαν κ. θόδωρε; και οι δικαστές συνωμότησαν με τους σκευωρούς; Σε τι στοιχεία βασίστηκαν; μπορείς να τα εξαφανίσεις; Ξέρεις εξαγορές δικαστών ή πολιτικές παρεμβάσεις δύσκολα περνάνε πιά (βλέπε Άκη, φτερωτό γιατρό κλπ). Αν τα ¨άρπαξες¨ δύσκολα θα ξεμπερδέψεις. Καλή επιτυχία από κάποιον που δεν σε ψήφισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΗΝ ΕΠΑΜΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ,ΤΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΧΘΕΣ΄΄ΚΑΙ Σ'ΑΝΩΤΕΡΑ. ΕΦΕΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ, ΟΤΙ ΕΦΑΓΕΣ ΕΦΑΓΕΣ.....ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε θελω μονο να ζοριζεσαι, χαλαρα,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΤΟΝΤΟΡΙ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙΙΙΙΙΙ
    ΓΙΑΤΙ ΜΠΡΕ ΤΖΑΝΟΥΜ ΣΕ ΒΑΛΑΝ ΦΥΛΑΚΗ?.
    ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΥΛΙΜ ΠΑΛΙ ?
    ΠΟΛΥ ΑΤΑΚΤΟΣ ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΜΠΡΕ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΣΟΥΠΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΜΕΣΑ.ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΡΕΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΗ ΚΑΚΟ

      Διαγραφή
  5. Ήρθε η ώρα που καμαρώνεις για την θέση που κατέχεις. Θέση και αξίωμα που στο έδωσε οΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ εσύ έδειξες την αξία σου ως υποψήφιος Νομάρχης . Οταν έβριζες τον τότε Νομάρχη ΚΑΡΑΜΑΝΗ .Είσαι ένα τίποτα Κε ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ, Τώρα που θα καταργηθούν οι Περιφ΄ερειες θα σε δούμε , κατέβα για Νομάρχης να δεις την αξία σου, Είσαι λίγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)