Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

ΤΑΣΟΣ ΚΟΥΚΟΣ: Ωδή στους διώκτες



Θα ήθελα να σας αναφέρω ότι μετά από μακροχρόνια ταλαιπωρία επανήλθα στην θέση μου ω ς συντονιστής Διευθυντής στην Ορθοπεδική κλινική του Νοσοκομείου Έδεσσας. Θέση που κανένας δεν μου την χάρισε ούτε με κομματικά κριτήρια την πήρα παρά μόνο με επιλογή επιστημονικών κριτηρίων.

Εν συντομία για το ιστορικό της υπόθεσης, μετά από ανυπόστατες συκοφαντίες πρώην Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου, στοχοποιήθηκα, όπως και από άτομα του πρώην οικογενειακού μου περιβάλλοντος, έτσι λοιπόν και με τούς Νόμους της τρόϊκα και άλλους καλοθελητές όπως συμβαίνει στην Ελλάδα βρέθηκα εκτός Νοσοκομείου από την ΝΔ, δικαιωμένος επανέρχομαι σήμερα με θλίψη στην καρδιά μου για την αδικία που έγινε σε βάρος μου και σε βάρος άλλων συναδέλφων μου, το ίδιο δεν συνέβη στην υπόλοιπη Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Ελλάδα των Αθηνών που κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί τους, δεν διέπραξα τίποτε διαφορετικό από αυτούς, απλά ήμασταν μία κλινική που δουλεύαμε πολύ και σίγουρα για το καλό του κοινωνικού συνόλου χωρίς φακελάκια και τα συνεπακόλουθα. Απλά ζούμε σε μία κοινωνία που κατασπαράσσει τα παιδιά της, και είμαι ίσως ο τελευταίος στο Νοσοκομείο που είμαι γέννημα θρέμμα  από την περιοχή. Επανέρχομαι σήμερα λοιπόν δικαιωμένος από την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ που δεν είχα ψηφίσει ποτέ, αλλά δυστυχώς και οι διώκτες μου ανήκουν σήμερα εκεί, ψάχνοντας πολιτικό χώρο για να εκλεγούν. Τους παραδίδω λοιπόν αυτούς στην κρίση του λαού της Πέλλας και εγώ στα χρόνια που μου απομένουν θα υπηρετήσω ξανά τον λαό αυτόν που αγάπησα και πραγματικά αγαπώ. Την ταλαιπωρία αυτήν ποιός θα μου την πληρώσει? Δυστυχώς δεν υπάρχει αντίκρισμα , οι διώκτες ας έχουν το κρίμα επάνω τους.
Δρ. Αναστάσιος Κούκος
Συντονιστής Διευθυντής Ορθοπεδικής ΓΝ Έδεσσας

4 σχόλια:

  1. Εχεις απολυτο δικιο!!! Πολλοι προδοτες συγκεντρωθηκαν στην Ελλαδα και αδικησαν κοσμο και σημαντικους επιστημονες !!! Ειθε αυτη η αδικια και προδοσια να ειναι η τελευταια εις βαρος σου !!! Σωσε το Νοσοκομειο Εδεσσας και δωσε πισω το κυρος που ειχε με την επιστημονικη σου καταρτιση αλλα και με την αποτελεσματικοτητα του χαρακτηρα σου γιατι καποιοι πολιτικοι προσπαθησαν να το κλεισουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΝΤΙΜΟ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩΣΕ Ο ΤΑΣΟΣ ΚΟΥΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ -- ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ-- ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ. Η ΕΙΔΗΣΗ ΧΑΡΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΤΑΣΟΣ ΚΟΥΚΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΩΣ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ . ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΕΔΕΣΣΑΙΚΟΥ ΧΡ. ΠΕΤΣΙΝΑΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Τάσο, δυστυχώς, όλοι πετροβολούν τα δένδρα που έχουν καρπούς (μπας και αρπάξουν κάποιο φρούτο) κανένας δεν πετροβολεί δένδρο που έχει μόνο φύλλα, το ίδιο έγινε και με εσένα. Εσύ όμως σκέψου όσα είπε ο ποιητής ¨έγινε απόπειρα εναντίον μου με μαχαίρι, τον συγχωρώ, απλά χτυπούσε στον αέρα¨ (κοινώς σου κλάσανε τα @ρχιδι@) και ίσως νοιώσεις καλύτερα. τρύφων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τασο και στη νεα μαχη θα βγεις νικητης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)