Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Ερώτηση για την προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης- Έδεσσας με παράκαμψη προς Αριδαία



Γιάννης Σηφάκης : Ερώτηση στη Βουλή για την προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης- Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών και παράκαμψη προς Αριδαία
Ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Πέλλας συνεργάστηκε με την νέα Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Πέρκα και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο  με στόχο την άμεση ανάθεση της οριστικής μελέτης της γραμμής και ένταξης του έργου στο ΣΕΣ 2014-2010 ή σε ανάλογο χρηματοδοτικό εργαλείο
Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ :  «Τα 5 χρόνια που είμαι Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ δεν έχω ακούσει ποτέ για αυτό το έργο ούτε λέξη»

Ο Γιάννης Σηφάκης πρότεινε και αποφασίστηκε συνάντηση των φορέων Πέλλας και Φλώρινας ( βουλευτές, Αντιπεριφέρειες, Δήμοι, πρωτοβουλία πολιτών για τον σιδηρόδρομο και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου φορέα)  την εβδομάδα μετά την Κυριακή του Θωμά  με τον Υπουργό Υποδομών και την Γενική Γραμματέα  Υποδομών για το ζήτημα αυτό
Ερώτηση στη Βουλή για την προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης- Άδενδρο- Χαλκηδώνα- Σκύδρα- Έδεσσα και παράκαμψη Σκύδρα- Αριδαία υπέβαλε στην Βουλή ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Πέλλας Γιάννης Σηφάκης. Παράλληλα συναντήθηκε για αυτό το θέμα με την νέα Γενική Γραμματέα Υποδομών κ. Μπέτυ Πέρκα ( που κατάγεται από την Φλώρινα και άρα έχει ιδία γνώμη για το εν λόγω έργο) και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο.
Στην κ. Πέρκα ο βουλευτής ανάλυσε την συγκοινωνιακή απομόνωση της Πέλλας από τους κεντρικούς συγκοινωνιακούς άξονες ( μη ολοκλήρωση του οδικού άξονα Χαλκηδώνα- όρια Ν. Φλώρινας – λείπουν τρία τμήματα ), δεν υπάρχει κάθετη προς την Εγνατία και δεν έχει έξοδο προς το Βορρά. Ανέλυσε την απόλυτη σπουδαιότητα της προαστιακής σιδηροδρομικής σύνδεσης για την ασφαλή γρήγορη και περιβαλλοντική μεταφορά πολιτών και εμπορευμάτων από και προς Πέλλα, Φλώρινα και Κοζάνη.
Ακόμη παρέδωσε στην νέα Γενική Γραμματέα τον φάκελο της μελέτης σκοπιμότητας του έργου που είχε εκπονηθεί το 2008 που είχε αποδείξει την βιωσιμότητα του.
Η κ. Πέρκα αναγνώρισε την απόλυτη σπουδαιότητα του έργου και δεσμεύτηκε να συζητήσει μαζί με τον Αν. Υπουργό Υποδομών κ. Σπίρτζη και τους υπηρεσιακούς παράγοντες του ΟΣΕ για την ανάθεση της οριστικής μελέτης του έργου στην προοπτική κατασκευής του μέσα στην προγραμματική περίοδο 2014-2020.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλος είπε ότι 5 χρόνια που είναι Δ/νων Σύμβουλος του ΟΣΕ δεν άκουσε ποτέ ούτε λέξη για αυτό το έργο. Άλλη μια απόδειξη της υποεκπροσώπησης της Πέλλας στην κεντρική πολιτική σκηνή όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Τι έκαναν οι βουλευτές Πέλλας τόσα χρόνια;   Τι έκανε η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτου και δευτέρου βαθμού;  Τι έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις που καταδίκασαν την Πέλλα στην απομόνωση και την υποβάθμιση;     
Ο βουλευτής πρότεινε και έγινε δεκτό από το Υπουργείο να γίνει την εβδομάδα αμέσως μετά την Κυριακή του Θωμά συνάντηση των φορέων της Πέλλας και Φλώρινας με τον Υπουργό και την Γενική Γραμματέα για το ζήτημα αυτό.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης στην Βουλή του Γιάννη Σηφάκη

7 σχόλια:

  1. Να γίνει και δίκτυο ποταμόπλοιων για να έχει η Καρατσόβα πρόσβαση στη Θάλασσα.
    Θα έχουμε και Λιμεναρχείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε σηφακη βάλε και τον αρχαγκελο μέσα ...
    έτσι και αλλιώς δεν στοιχίζει τίποτα έργο για τα λόγια είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι προηγούμενοι είστε μοιρολατρες και παραιτημενοι, φυσικα γίνονται άμα τα πιστέψει κανεις. Φυσικα με τις προηγούμενες κυβερνήσεις και τους ανθρώπους τους ούτε συζήτηση. Να δειτε που θα γίνει αδέλφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με κλ@νιες...αυγά δεν βάφουν και τώρα που μας έμειναν μόνο οι κλ@νιες γιατί τα αυγά τα σπάσαμε ...

      Διαγραφή
    2. αν γίνει θέλω και τον αρχαγγελο μέσα γιατί εμείς στο πηγάδι κατουρισ@με

      Διαγραφή
    3. αδερφε 8.07 κουνα λιγο το καφαλι σου,μηπως ξεζαλιστεις απ το κουνημα του τραινου.λεφτα να κλα....ουν δεν εχουν ! τραινακια και μεταξωτη κορδελα ονειρευεστε.
      ο μισθος τον αλλο μηνα...παιζει;

      Διαγραφή
  4. λοιπόν ο σιδηρόδρομος αρχικά κατασκευάστηκε από τους τούρκους και δεν πέρασε από τα Γιαννιτσά γιατί το ενιτζέ (έτσι λέγονταν τότε ήταν ιερή τους πόλη και θα μολύνονταν (μολυσμένα μυαλά είχαν βέβαια). Σήμερα τέτοιο πρόβλημα δεν υπάρχει. Υπάρχει τώρα η δυνατότητα, όμως πέρα απο τα χρήματα, ένα άλλο πρόβλημα είναι τα οικόπεδα και οι απαλλοτριώσεις που θα απαιτήσουν τουλάχιστον 20 χρόνια οριστικοποίησης του. Εκτός και εάν χρησιμοποιηθεί το υπάρχον οδικό δίκτυο είτε υπόγεια είτε υπέργεια. Πάντως το αρχικό αίτημα των φορέων μιλούσε για προαστιακό Έδεσσας-Γιαννιτσών- Θεσσαλονίκης, τώρα προστέθηκε και η Αριδαία και κατά την άποψη μου πολύ σωστά, γιατί βασικός παράγοντας ανάπτυξης είναι οι συγκοινωνίες. Σας προτείνω να δείτε στους χάρτες του γκουγκλ την Νότια Κορέα, το τί δρόμους έχουν φτιάξει οι άνθρωποι εκεί θα εκπλαγείτε και εμείς είμαστε ακόμα στους καρόδρομους και κάποιοι ανόητοι ειρωνεύονται τον βουλευτή, που τόλμησε να ζητήσει τα αυτονόητα για την ανάπτυξη του τόπου μας. Και μετά κάποιοι ρομαντικοί θέλουν και αεροδρόμιο (επιβατικό & εμπορικό) και υδροπλάνα και τέτοια χαζά, καλά είμαστε με τα γαιδουράκια μες στις λάσπες, μάλλον ύστερα από 100 χρόνια τα ξαναλέμε (τα ξαναλένε για την ακρίβεια). τρύφων μπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)