Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Συνέντευξη Αλέξης Νείρος: οι Έλληνες αγαπάμε τα ελληνικά τραγούδια και ξέρουμε να διασκεδάζουμε…



ΕΡ: Ο Αλέξης Νείρος έχει στο βιογραφικό του αρκετά χρόνια στο τραγούδι και αρκετές επιτυχίες. Πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα ακόμη τραγούδι με τίτλο "Ουράνιο τόξο", το οποίο αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς. Αυτό το τραγούδι, συμπεριλαμβάνεται σε κάποιο album; Ανήκει και αυτό στο Νίκο Τερζή;


ΑΠ: Το τραγούδι "Ουράνιο Τόξο" είναι μια μπαλάντα που την έχει γράψει ο Νίκος Τερζής με τον Νεκτάριο Τυράκη και κυκλοφορεί στο album " 3 Φορές ".

ΕΡ: Για όσους δεν σε γνωρίζουν, θύμισέ μας πότε έγινε η αρχή για σένα στο τραγούδι;

ΑΠ: Η αρχή στο τραγούδι ερασιτεχνικά έχει ξεκινήσει από πολύ μικρή ηλικία και το 1994 μπήκε στη ζωή μου επαγγελματικά. Το 1999-2000 ήρθε η πρώτη μου δισκογραφική δουλειά με πολύ δυνατές συνεργασίες όπως με τους  Εύη Δρούτσα, Κωνσταντίνο Παντζή και Γιώργο Αλκαίο.

ΕΡ: Σίγουρα οι συνεργασίες σου με άλλους καλλιτέχνες είναι πολλές και δεν μπορούμε να αναφερθούμε σε όλες αλλά κάποιες και για κάποιους λόγους, ίσως ξεχωρίζουν. Ποιες είναι αυτές;

ΑΠ: Σίγουρα ξεχωρίζουν οι συνεργασίες που έχω περάσει πολύ ωραία και από τις οποίες έχω όμορφες αναμνήσεις όπως τα πρώτα χρόνια με τον Γιώργο Αλκαίο που κάναμε συναυλίες σε όλο τον κόσμο και μου δόθηκε η ευκαιρία να πάω σε μέρη που ίσως και να μην μπορούσα να πάω ακόμα και τώρα.

ΕΡ: Είσαι από τους καλλιτέχνες που "γράφουν χιλιόμετρα" στην περιφέρεια όπου και εμφανίζεσαι κατά διαστήματα. Τι αλλάζει στο κοινό, αν αλλάζει κάτι, σε σχέση με την Αθήνα.

ΑΠ: Πιστεύω από την εμπειρία μου μπορεί σε κάποια μέρη της Ελλάδος ο κόσμος να ξεσηκώνεται σε διάφορους ρυθμούς και να εκδηλώνεται περισσότερο αλλά γενικότερα οι Έλληνες αγαπάμε τα ελληνικά τραγούδια και ξέρουμε να διασκεδάζουμε όπου και από όπου κι αν είμαστε.

ΕΡ: Γνωρίζουμε οτι δεν ασχολείσαι μόνο με το τραγούδι. Θέλεις να μας μιλήσεις και για τις άλλες σου δραστηριότητες;

ΑΠ: Η βασική μου δουλειά είναι το τραγούδι που αγαπώ και κάνω τόσα χρόνια απλά έχω φροντίσει να δημιουργήσω ένα ωραίο cafe έτσι ώστε να το κάνω στέκι για φίλους και γνωστούς και μέσα από αυτό να έχω ένα επιπλέον εισόδημα.

ΕΡ: Έχουν αλλάξει τα πράγματα στη νυχτερινή διασκέδαση τα τελευταία χρόνια; Ο κόσμος που βγαίνει, μήπως έγινε πιο απαιτητικός;

ΑΠ: Σίγουρα έχουν αλλάξει τα πράγματα στη διασκέδαση αλλά όχι μόνο εκεί αλλά σε όλες τις δουλειές, απλά πλέον ο κόσμος σκέφτεται πιο πολύ τα χρήματα που θα ξοδέψει και μέσα από αυτό είναι και πιο απαιτητικός.

ΕΡ: Εμφανίζεσαι κάπου αυτό το διάστημα ή, έχεις προγραμματίσει κάτι άμεσα;

ΑΠ:Αυτόν το καιρό εμφανίζομαι στον " ΚΟΜΒΟ LIVE SUMMER " μαζί με τον Γιώργο Μαρίνη, την Όλγα Παντέλη, την Άντζυ Καρέζη και άλλους συναδέλφους.

ΕΡ: Μετά το "Ουράνιο τόξο", θα κυκλοφορήσει στα ραδιόφωνα κάποιο επόμενο τραγούδι από το ίδιο album;

ΑΠ: Συνέχεια μου αρέσει να ψάχνω για καινούρια τραγούδια και να κάνω νέα βήματα μέσα από την μουσική αρκεί να με εκφράζει.

Σ' ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.

Εγώ σας ευχαριστώ πολύ. Να είστε καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)